Skocz do zawartości

Rafit

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rafit

  • Urodziny 22.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pruszcz Gdański

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Powiedzcie mi czy to nie jest za mocno wygórowana cena. Passat B5 FL Variant, Srebrny, 2004 rok, 1.9 TDI, 4motion Xenon Spryskiwacze Reflektorów, Navi MFD2, Wzmak, Zmieniara na 6 Cd, Srodek to wnetrze z W8 w czarnej skorze. Decha i boczki maja Alu listewki Ori, kiera trojramienna Tez od W8. Heble tyl od W8 czyli tarcza niemal jak z przodu i wentylowana. Auto na 100% doinwestowane od znajomego Ceni: 20000zł
  2. http://forum.vw-passat.pl/threads/17528-silnik-2E-sztuczki-i-kruczki?p=185277#post185277 Mam mały problem z resetem sterownika. Nie widzę w króćcu 4-pinowego kabla. Mam dwa czujniki 2 pinowe.
  3. Dostałem nowy czujnik na próbę, objawy nie ustąpiły niestety. Za to na odpiętej wtyczce auto ewidentnie dostaje mocy.
  4. Dzięki. Udało mi się go także znaleźć w ETCE. :mlask Jakby ktoś tam szukał to GR. GL: 9 PG: 19 RYS: 169-00 Dam znać jak się będzie zachowywać po wymianie.
  5. Może mi ktoś na szybko podać numer tego czujnika? Przekaże znajomemu z ASO, aby mi go kupił
  6. Ściągałem wtyczkę z tego czujnika i co ciekawe: - obroty się zmieniły na odpiętym czujniku, były nieco wyższe - auto na zimnym silniku bardzo szybko i często zaczęło zmieniać biegi (jakby po wciśnięciu gazu jeden za drugim), ale nie było tego objawu z wrzucaniem na "luz" na 2-3 sekundy. - na samym początku ewidentnie się dławiło jakby brakowało mu paliwa przy wciskaniu gazu. Jak ten czujnik się dokładnie nazywa. Kupię nowy, bo on na coś ewidentnie też wpływa.
  7. Ostatnio zauważyłem także, że często pokazuje mi auto temperaturę ~100*. Sprawdzę jutro czujnik i napiszę czy coś się zmieniło.
  8. Witam. Mam taki dość nietypowy problem ze swoim autem. Jest to Passat B3 2.0 automat + LPG (sekwencja) Mianowicie: Na zimnym silniku auto w ogóle nie ma mocy (czasami nie chce się rozpędzić więcej niż 40km/h). Dodam, że auto początkowo chodzi na beznynie, dopiero później przełącza się na gaz. Dodatkowo skrzynia automatyczna zmienia biegi z opóźnieniem. Tzn między jednym a drugim biegiem wrzuca się jakby na luz na 2-3 sekundy. Po przejechaniu 4-5km silnik się nagrzewa i wyżej wymienione problemy nie występują. Co może być za to odpowiedzialne?
  9. Odgrzebie trochę tego kotleta bo mam pytanie. W jaki sposób przesyłany jest sygnał immo z licznika do komputera, bo zauważyłem, że z licznika do kompa nie idą żadne przewody odpowiedzialne za to. Sprawa u mnie wygląda tak, że mam MK3 z silnikiem z passata B5. Do tego mam licznik z B5 i cewkę immo na stacyjce starej z B5. Stacyjka leży na fotelu kierowcy z podłączonym immo do zegarów leżących na ziemi. Kontrolka ładnie gąśnie, ale auto odpala na sekunde i gaśnie i wywala: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Sygnał licznik <> komputer idzie drogą radiową?
  10. Buszmen bardzo dziękuję za zdjęcia trochę mi pomogły jednak dalej mam problem z kilkoma sprawami tj. Idą sobie 3 wtyczki 3 pinowe SZARA, NIEBIESKA, ZIELONA: Gdzie to powinno być przykręcone na końcach? Idąc dalej. Czy dobrze myślę?: Tu nie jestem pewien jednej wtyczki. To jest od wody czy od węgla? Chyba raczej od tego węgla? Muszę na pewno znaleźć połączenie do - Temp płynu chłodniczego (to ten na zdjęciu wyżej?) - N75 (to chyba ten długi kabel na schemacie na samym dole po prawej?)
  11. Spoko. Może być nawet po jednym zdjęciu
  12. W etce są tylko ogólne obrazki, często nie zgadzające się do końca.
  13. Każde zdjęcie się przyda [email protected] Najbardziej takie gdzie widać np po dwie wtyczki to łatwo się połapać
  14. Witam panowie. Mam taką małą sprawę, a zarazem dla mnie bardzo ważną. Potrzebuje dużo zdjęć silnika 1.8 turbo, tak abym widział, gdzie jakie wtyczki wchodzą z instalacji. Czyli najlepiej jak najwięcej ujęć w dobrej jakości. Kładę na nowo instalację w silniku przerobionym pod Golfa III i teraz muszę na nowo wszystko prawie kłaść i lutować, a nie mogę się polapać w tym wszystkim. Jeśli ktoś dysponuje zdjęciami własnych komór silnika to proszę o foto. Nawet zdjecię, zbiorniczka z jedną wtyczką może mi bardzo pomóc.
  15. Niestety nie poradziłem sobie. Sprawa dalej czeka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności