Termosik Zgłoś #521 Napisano 9 Marca 2017 jak często ci wypala?? mi co około 200km.tez mam po aktualizacji NOx Mam podobnie,tylko że ja cały czas robię km w mieście:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #522 Napisano 9 Marca 2017 Panowie ja mam soft od pazdziernika jakos, dluuugo. po miescie rowno mam co 500. gdy na sporcie zapierdzielam po miescie to po 350 a w trasie jak jade to rowno 1000 km. ale dodam, że mam nowy dpf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ghostdriver Zgłoś #523 Napisano 9 Marca 2017 Mlody_tm a nowy filtr kupowałeś oryginał czy aftermarket? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #524 Napisano 9 Marca 2017 u allegrowicza: kurzu_ z auta testowego, po przebiegu gwarantowanym pare tys km, dalem firmie regenerujacej do sprawdzenia - powiedzieli ze to nówka dpf. kosztował ok 500 - 600 zł, nie pamiętam. ale mocy na tyle przybyło po wymianie, że wirusa już nie chcialem wgrywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #525 Napisano 9 Marca 2017 u allegrowicza: kurzu_ z auta testowego, po przebiegu gwarantowanym pare tys km, dalem firmie regenerujacej do sprawdzenia - powiedzieli ze to nówka dpf. kosztował ok 500 - 600 zł, nie pamiętam. ale mocy na tyle przybyło po wymianie, że wirusa już nie chcialem wgrywać. to stary był już kaput? jaki przebieg , że mówisz że tyle mocy przybyło? - - - - - aktualizacja - - - - - Mam podobnie,tylko że ja cały czas robię km w mieście:D ile masz przebiegu? a zapełnienie filtra ml.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxit Zgłoś #526 Napisano 9 Marca 2017 nowego ori dpf to dawno na allegro nie widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #527 Napisano 9 Marca 2017 (edytowane) Też ostatnio nie widziałem. Moj byl uzywany ale jak nowy. Przebieg pare tys. Stary dpf Dynosoft stwierdzil ze juz do wymiany powoli, Wiec wymienilem Ktoś podpowie 2 dni po wypaleniu takie dziwne wartosci 0,01 ash volume ? Reszta też jakaś dziwna ? Wybaczcie przestawione obrazki / wrzucałem telefonem.... Edytowane 10 Marca 2017 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #528 Napisano 10 Marca 2017 Ja ślepy nie zauważylem ze to wartosci w l a nie ml. a przebieg w m a nie km Czyli dpf mam w porzadku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #529 Napisano 11 Marca 2017 Nówka. Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #530 Napisano 11 Marca 2017 (edytowane) O 4 rano nówka ? Ale serio mówisz, że wszystko w porządku ? To było dokładnie tak: Mój oryginalny DPF zregenerowałem w firmie EUROVAT, kupiłem nowy czujnik rożnicy ciśnień. Po montażu adaptacja czujnika oraz wyzerowanie zapełnienia dpf na wartości fabryczne. Pojeżdzilem 5 tyś km, i dorwałem ten nowy całkiem filtr. Więc wymieniłem go a mój zregenerowany sprzedałem. Ale po wymianie na ten nowy, nic już nie zerował mi mechanik... i do tego pomiaru wczorajszego zrobiłem łącznie na nowym kolejne 5tyś. i tak myślę czy te wartości są ok ? czy liczy komp odkąd wyzerował mi mechanik ? czy to mądrzejszy system ? Edytowane 11 Marca 2017 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #531 Napisano 11 Marca 2017 IMHO po założeniu nowego powinieneś zrobić jeszcze raz zerowanie. Ale pokazane wartości wyglądają bardzo dobrze. Kolega Tomnik ma większe w tym doświadczenie. O 4 bo z "tronu" przed trasą Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #532 Napisano 11 Marca 2017 Pojeżdzilem 5 tyś km, i dorwałem ten nowy całkiem filtr. Ale po wymianie na ten nowy, nic już nie zerował mi mechanikTen dystans - 5tys. km- nie ma dużego znaczenia dla sterownika auta w obliczaniu stopnia zapełnienia popiołem. Można było wyzerować ale niewyzerowanie nie wnosi poważnego błędu naliczania wspomnianej wartości. Łapka, Erwin ! :papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #533 Napisano 11 Marca 2017 Dzięki ! Pewnie nawet mniej zrobilem miedzy zerowaniem. Naprawde jesli komus z Was juz zle sie jezdzi.... Polecam polowac na te dpfy z tzw testówek.... Ja nie ufalem gosciowi i dalem Do sprawdzenia. Eurovat mogl zarobic, powiedziec ze zawalony itp, A elegancko gość zadzwonil i powiedzial ze to nowy dpf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #534 Napisano 11 Marca 2017 (edytowane) Tomasz, napisałeś już to tyle razy, że na innych Forach o tym mówią/piszą (żartowałem) A ja powtórzę- takie okazje zdarzają się tak często, jak ślepej kurze ziarno. I nie ma co na nie liczyć. Edytowane 11 Marca 2017 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #535 Napisano 11 Marca 2017 Racja. Wtryski 30% drożdze nowe niż gdy kupowałem 1,5 roku temu. Pompa wys cisnienia to samo, Egr i dpf nie patrzylem. Ale warto szukać..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelbad Zgłoś #536 Napisano 12 Marca 2017 Witam Panowie! czy jest możliwość sprawdzenia vagiem ile razy się już dpf wypalał, albo co ile km to robi, bo w żaden sposób nie jestem w stanie zauważyć tego podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #537 Napisano 13 Marca 2017 vagiem raczej się nie da, ale vcds to już tak. pozycja w blokach pomiarowych od 68 do 75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #538 Napisano 14 Marca 2017 Spróbuj zrobić "przygazówkę" na postoju gdy będą podniesione obroty (przygotowanie do wypalania) - zobaczysz, że obroty spadną i procedura zostanie przerwana i włączy się przy następnej okazji. Wg mnie na postoju to się nie wypala albo z mizernym skutkiem. Mam loga z wypalania (w mieście w korku) ale niestety nie ma na nim obrotów. Widać, że czasami stoję i sadza się wypala ale pamiętam, że dodawałem gazu na postoju. I zostawianie auta na dopalanie na biegu jałowym IMHO jest bez sensu - ale to musi się każdy na skórze przekonać. Bo będzie efekt jak miał Młody_tm. Nie zgodzę się Ja robiąc przygazówke jak dopala nie powoduje ze przestaje. Robi dalej. Dopiero jak skonczy (czuc lekkim szarpnieciem i slychac jak mniej wysilony pracowal) ale trzyma jeszcze obroty wtedy przygazowka powoduje spadek obrotow do 800. Ponowne uruchomienie auta po pracy (8h) nie powodowalo mi nigdy ponownego wypalania. Więc to nie to. Z tego co pamiętam mlody byl po akcji serwisowej. Może to to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #539 Napisano 14 Marca 2017 Nie chce mi się już o tym gadać bo ciężko to opisać w postach. Zróbcie loga jak dopala na postoju - i ile czasu siedzicie w aucie podczas tego wypalania. Ja z uporem maniaka twierdzę, że na postoju to nie działa. Jak regeneracja aktywna trwa 10-15 min. to ile Wy musielibyscie siedzieć w aucie? Artmin po tym szarpnieciu spróbuj kiedyś podpiąć kompa i zobaczysz jak się wypalił - czy to czasem nie było przerwanie procedury P.S. Chyba specjalnie wymuszę wypalanie i się zatrzymam i zrobię logi... Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #540 Napisano 14 Marca 2017 U mnie jest dokładnie tak jak u Artura. dpf bez problemu wypala się na postoju. Przegazowka nie powoduje przerwania. Ja tylko włączam klime na maksa podgrzewanie foteli i wszelkie możliwe odbiorniki. Max 15 minut i jest po wszystkim. Inna sprawa że rzadko chce mi się tyle siedzieć więc robię jakąś rundkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach