kuebk Zgłoś #481 Napisano 1 Marca 2017 Parametry w normie, swiezo po wypalaniu. Zapelnienie masz w 108.1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamill Zgłoś #482 Napisano 1 Marca 2017 Zapełnienie sadzą czy popiołem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #483 Napisano 1 Marca 2017 108.1 - wyliczone zapelnienie popiolem 108.2 - wyliczone zapelnienie sadza 108.3 - zmierzone zaplenienie sadza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamill Zgłoś #484 Napisano 1 Marca 2017 Rozumiem, że zmierzone = aktualne. A określenie "wyliczone" co oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #485 Napisano 1 Marca 2017 Wyliczone, czyli wyliczone na podstawie modelu matematycznego, bo jakby nie patrzec w DPFie nie ma wagi wiec tak naprawde nie wiadomo ile tej sadzy tam dokladnie jest. Zmierzone, czyli wyliczone na podstawie objetosci powietrza przeplywajacego przez filtr i roznicy cisnien w filtrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamill Zgłoś #486 Napisano 1 Marca 2017 (edytowane) Rozumiem, choć sadząc po jednostkach w bloku 108.1 [ml] to jest to pojemność a nie waga W każdym razie wielkie dzięki za pomoc. Dziwi mnie tylko, że DPF jest świeżo po regeneracji, bo przez ostatni tydzień jeździłem po kilka km dziennie po mieście:) Aha a przy jakiej wyliczonej wartości zapełnienia popiołem powinienem zacząć się niepokoić? W szczegółowym opisie bloków pomiarowych widziałem przedział -380 +380 ml. Z lektury forum wynika, że popiół powstaje w wyniku procesu wypalania sadzy i bez ingerencji z zewnątrz nie da się go usunąć. Edytowane 1 Marca 2017 przez Kamill Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #487 Napisano 1 Marca 2017 Ciezko podac konkretne wartosci przy ktorych na pewno bedzie problem - biorac pod uwage ze sa one w jakis sposob wyliczone bedzie tutaj duzy rozjazd. Dopoki DPF nie wypala sie za czesto ani nie odczuwasz problemow z autem to bym sie nie przejmowal ta wartoscia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamill Zgłoś #488 Napisano 1 Marca 2017 Jak na razie auto jeździe normalnie, normalnie spala... zacząłem się po prostu zastanawiać w jakiej formie jest DPF, bo w sumie przebieg niemały, a Pasek - po pierwszych pięciu latach od zakupu spędzonych w trasie - od 3 lat porusza się niestety głównie po mieście. W dodatku w ciągu niespełna dwóch lat jestem zmuszony po raz drugi wymienić czujnik temperatury spalin znajdujący się za filtrem cząstek stałych i zacząłem się martwić, że może już sam filtr się kończy i dlatego ten czujnik znowu padł (choć sam nie wiem czy jedno z drugim ma większy związek). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron Zgłoś #489 Napisano 1 Marca 2017 Czolem gdzies wczesniej w tym watku pojawiła sie informacja o granicznym zapelnieniu popiolem 180 ml, biorac to pod uwagę powoli zbliza sie koniec :-), Wysłane z redmi note 3 pro Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamill Zgłoś #490 Napisano 2 Marca 2017 (edytowane) Tak... wyczytałem też tutaj, że ktoś jeździ z wartością chyba ok. 250 ml, a VCDS wskazuje 380 ml. Na marginesie - miałby ktoś działającego dobrze pod Win10 VCDS-a z kablem? Chętnie nabędę Obecnie mam pożyczonego i to jeszcze dość starą wersję... Edytowane 2 Marca 2017 przez Kamill Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #491 Napisano 2 Marca 2017 miałby ktoś działającego dobrze pod Win10 VCDS-a z kablem? Chętnie nabędęhandel na forum jest zabroniony http://e-service.info.pl/ - pytaj o vag 009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #492 Napisano 2 Marca 2017 Chyba 007 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #493 Napisano 2 Marca 2017 wiem co piszę Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #494 Napisano 6 Marca 2017 Koledzy pierwszy raz taka sytuacja. Wczoraj wracam Passatem.. i jak zawsze mnie zaskoczył w garażu patrze, że dopala po obrotach, zapachu i wiatraki chodzą. Zostawiłem auto na luzie po wyjechaniu z garażu. Patrze a tam z obu kominów biały dymek. Czy to normalne ? Chyba wcześniej tego nie było, jedynie zapach był zawsze. Dokończył... wiec auto zamknąłem. Dziś odpalam... jade 5 km do pracy Paskiem, a pod robotą znowu dopala.... już bez dymu... ale procedura bez zmian. o co chodzi ??? przecież mu dokończyłem wczoraj ? teraz też pochodził z 10 min i skończył. i dopiero wyłączyłem gdy nawiewy zgasły i obroty spadły tak jak wczoraj. Możliwe, że wczoraj sobie przestał sam z siebie ? Błędów i żadnej kontrolki brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #495 Napisano 6 Marca 2017 To ze procedura wypalania sie konczy po kilku minutach postoju nie znaczy ze sie DPF wypalil do konca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #496 Napisano 6 Marca 2017 To ze procedura wypalania sie konczy po kilku minutach postoju nie znaczy ze sie DPF wypalil do konca. Czemu tak uwazasz? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #497 Napisano 6 Marca 2017 Poniewaz ponownie wlaczyla sie procedura wypalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #498 Napisano 6 Marca 2017 Poniewaz ponownie wlaczyla sie procedura wypalania. Czyli co innego moze wskazywac na to ze sie wypalil jesli przestal kopcic i obroty spadly do normalnych ok 800 obrotow? Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #499 Napisano 6 Marca 2017 Sprawdzenie w sterowniku poziomu zapelnienia, to jedyna pewna metoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #500 Napisano 6 Marca 2017 Spróbuj zrobić "przygazówkę" na postoju gdy będą podniesione obroty (przygotowanie do wypalania) - zobaczysz, że obroty spadną i procedura zostanie przerwana i włączy się przy następnej okazji. Wg mnie na postoju to się nie wypala albo z mizernym skutkiem. Mam loga z wypalania (w mieście w korku) ale niestety nie ma na nim obrotów. Widać, że czasami stoję i sadza się wypala ale pamiętam, że dodawałem gazu na postoju. I zostawianie auta na dopalanie na biegu jałowym IMHO jest bez sensu - ale to musi się każdy na skórze przekonać. Bo będzie efekt jak miał Młody_tm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach