Skocz do zawartości

Kamill

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kamill

  • Urodziny 03.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

478 wyświetleń profilu
  1. Witam. Poszukuję ramki zegarów (w drewnie) do Passata B6 - takiej jak na zdjęciu. Zależy mi na tym by ramka była w dobrym stanie (bez uszczerbków czy mocniejszych zarysowań). Pozdrawiam.
  2. Witam. Dzisiaj w drodze do pracy zgasł mi silnik (po cichu) i już więcej nie odpalił. Ciśnienie na cylindrach po ok. 10 atmosfer. Komputer w samochodzie nie wyświetlił na zegarach żadnych błędów. Przebieg 260 tys. Jakieś pomysły, co mogło walnąć?
  3. Panowie w serwisie generalnie nie wiedzą wielu rzeczy... kiedyś padł mi czujnik temperatury spalin nr 4 (ten za DPF). Pan w serwisie był bardzo zdziwiony bowiem wmawiał mi, że w moim samochodzie są tylko 3 czujniki temperatury spalin, co było nieprawdą i co opisywałem już na forum. Wczoraj rozmawiałem jeszcze ze znajomym, który rok temu kupował Passata B6 z silnikiem 1.8 TSI (2010 r.) coś koło 90 tys. przebiegu. Pierwszą rzeczą jaką zrobił, była wizyta w serwisie i zapytanie o felerny napinacz, łańcuch i możliwość wymiany tych części. Pracownik serwisu był bardzo zdziwiony i stwierdził, że tych rzeczy się w tym silniku nie wymienia. Po czym dodał, że mimo wszystko trzeba nasłuchiwać i zwracać uwagę na wszystkie niepokojące odgłosy silnika... Takie czasy, że niestety w przeciętnym serwisie pracuje przeważnie 1 fachowiec i 10 wymieniaczy. Powiem szczerze, że często więcej dowiaduje się z lektury tego forum czy od znajomego, który pracuje w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi... A wracając do 1.8 TSI to w internetach można znaleźć kilka artykułów, mówiących o tym, że w 2011 roku przeprowadzono kilka modyfikacji - miedzy innymi zaczęto stosować grubsze pierścienie... Nikt jednak nie podaje dokładnej daty, od jakiej rozpoczęto montaż w samochodach poprawionych konstrukcji TSI. Na jednym z forów znalazłem np. taki fragment: "(...) silniki 1,8 TSI (CDAA) poprawiono w połowie roku 2011. Ja mam auto z lipca 2012, przejechane 120 tys km i nie bierze ani grama oleju (...)".
  4. Dzięki wszystkim za informacje. Dzisiaj podczas oględzin poznam pewnie więcej szczegółów. Na razie wiem, że kod silnika interesującego mnie auta to niestety CDAA a data produkcji to 13.04.2011r. EDIT: Ja chyba spasuje na razie... za dużo szumu wokół tego silnika w internetach... jedni piszą o poborze ok 0,5l oleju na 1 tys. km inni nawet o 1l... do tego dochodzi ten niepewny napinacz i "rowerowy" łańcuch rozrządu. Jakby ktoś był zainteresowany to samochód jest do obejrzenia w Czeladzi, 2011 r. za 44 tys.zł, bardzo bogate wyposażenie, 130 00 tys przebiegu, od prywatnego właściciela - wystawiony przedwczoraj na alledrogo. Generalnie mój obecny Pasek w TDI spisuje się świetnie pomimo, że za chwilę stuknie mu 259 tys. km. Problemem jest tylko to, że jest w sedanie a przy 4 osobowej rodzince przydałby się kombi i to w benzynie ze względu na małe przebiegi. No nic będę szukał może czegoś droższego ale tak jak tu kolega sugerował i co potwierdzają internety z końca 2011r. a może nawet najlepiej z 2012r.
  5. Chciałbym odświeżyć trochę temat ponieważ przymierzam się do zakupu używanego Passata B7 i wybór padł na silnik 1.8 TSI z uwagi na to, że obecnie nie robię tras i szkoda mi katować diesla. Stawiam na 2011 r. i szczerze to znalazłem dość interesującą ofertę. Pytanie tylko czy warto inwestować w samochód z 2011 r. z silnikiem 1.8 TSI i przebiegiem 130 tys. (o ile jest prawdziwy)? Lektura tego wątku trochę zbiła mnie z tropu. Jest się czego obawiać, czy można śmiało brać? Będę wdzięczny za opinię użytkowników tego silnika z 2011r. którzy mają już za sobą spory przebieg.
  6. Tak... wyczytałem też tutaj, że ktoś jeździ z wartością chyba ok. 250 ml, a VCDS wskazuje 380 ml. Na marginesie - miałby ktoś działającego dobrze pod Win10 VCDS-a z kablem? Chętnie nabędę Obecnie mam pożyczonego i to jeszcze dość starą wersję...
  7. Jak na razie auto jeździe normalnie, normalnie spala... zacząłem się po prostu zastanawiać w jakiej formie jest DPF, bo w sumie przebieg niemały, a Pasek - po pierwszych pięciu latach od zakupu spędzonych w trasie - od 3 lat porusza się niestety głównie po mieście. W dodatku w ciągu niespełna dwóch lat jestem zmuszony po raz drugi wymienić czujnik temperatury spalin znajdujący się za filtrem cząstek stałych i zacząłem się martwić, że może już sam filtr się kończy i dlatego ten czujnik znowu padł (choć sam nie wiem czy jedno z drugim ma większy związek).
  8. Rozumiem, choć sadząc po jednostkach w bloku 108.1 [ml] to jest to pojemność a nie waga W każdym razie wielkie dzięki za pomoc. Dziwi mnie tylko, że DPF jest świeżo po regeneracji, bo przez ostatni tydzień jeździłem po kilka km dziennie po mieście:) Aha a przy jakiej wyliczonej wartości zapełnienia popiołem powinienem zacząć się niepokoić? W szczegółowym opisie bloków pomiarowych widziałem przedział -380 +380 ml. Z lektury forum wynika, że popiół powstaje w wyniku procesu wypalania sadzy i bez ingerencji z zewnątrz nie da się go usunąć.
  9. Rozumiem, że zmierzone = aktualne. A określenie "wyliczone" co oznacza?
  10. Zapełnienie sadzą czy popiołem?
  11. Panowie czy pomoże mi ktoś zinterpretować te wartości/parametry dotyczące DPF? Gdzie odczytać zapełnienie sadzą? Umie ktoś rozszyfrować wartość bez opisu lub bez jednostek i przy okazji stwierdzić, czy te parametry są w porządku? Przebieg mojego Paska to 260 tys.
  12. Sorki za zamieszanie - dzisiaj rano odpaliłem auto i wszystko działa tak jak powinno:)
  13. Odświeżę trochę temat. Kurde czytam o tych problemach i kodowaniu ale mało z tego czaję... dzisiaj zaktualizowałem soft w RNS 510 do wersji 5238 i między zegarami nie mam opcji sterowania radiem ani navi. Jest ktoś w stanie wyjaśnić krok po kroku laikowi jak to naprawić? Ewentualnie jak wrócić do stanu poprzedniego?
  14. Witam. U mnie siatka rolety wyskoczyła z listwy i zwinęła się do tylnej półki... rozumiem, że czeka mnie demontaż tylnej półki jeśli chcę się dostać do rolety?
  15. Kupiłem Philipsy VW... Jakby ktoś pytał to spokojna wymiana bez pośpiechu że zdjęciem oslony silnika nadkoli i zderzaka zajmuje niecałe dwie godzinki. Zaznaczam że robiłem to sam i pierwszy raz mając do dyspozycji podnośnik warsztatowy . Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności