serek Zgłoś #261 Napisano 20 Stycznia 2013 ETKA nie rozdziela układu hamulcowego na sedan czy kombi zatem: dwa przewody z przodu, z tyłu są cztery (dwa na belce tylnej i dwa do zacisków). Z tyłu przy zaciskach w nowszych rocznikach nie ma wymiennych elastycznych przewodów, są połączone na stałe z kawałkiem sztywnego przewodu ham. i wymienia się całość. W starszych można wymienić sam elastyczny łącznik. Dodatkowo, jak wspomniałem, z tyłu na belce są 2 przewody elastyczne łączące sztywne przewody. Te także należy wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #262 Napisano 20 Stycznia 2013 No ok, rozumiem, ale stary, u mnie problem z hamulcami jest tak duży, że przewody musiałyby nadmuchiwać się w balon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #263 Napisano 20 Stycznia 2013 (edytowane) serek dobrze mówi, są dwa rodzaje jak patrze w etka dla napędu przedniego i tak: >>3B-X-276-582 dwa są takie same co są na belce 4e0 611 775F M10x1x180 i dwa takie same przy zaciskach samych 8e0 611 775J F 3B-X-276-582>> i jeżeli rurka jest połączona na stale z przewodem gumowym (połączenie jak przewodów hydraulicznych) strona lewa tylna 8e0 611 763K strona prawa 8e0 511 764 K link aukcji z allegro jak wygląda http://allegro.pl/vw-passat-b5-przewod-hamulcowy-prawy-tylny-i2933872566.html a to dla przedniego wymiar to M10X1X295 ale wedlug mnie można wziac sobie metr krawiecki i zmierzyć długości przewodów jakie są. Edytowane 20 Stycznia 2013 przez motylek8522 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #264 Napisano 20 Stycznia 2013 Dzięki, ale naprawdę nie będę wymieniać kolejnego elementu na zapas. Muszę ogarnąć o co w tym chodzi, wybrać się do mechanika dwoma autami, niech sam porówna i niech myśli o co chodzi z tymi objawami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #265 Napisano 20 Stycznia 2013 ja jutro podreguluje sobie jeszcze tą śrubą przy serwie i git będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #266 Napisano 21 Stycznia 2013 Dzięki, ale naprawdę nie będę wymieniać kolejnego elementu na zapas to nie jest na zapas, akurat przewody hamulcowe rzadko się wymienia jeżeli są całe, a przecież podobnie jak płyn hamulcowy przewody się starzeją. Ja u siebie będę wymieniał te na belce na nowe, odpuszczam sprawę z przewodami w stalowym oplocie bo szkoda pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #267 Napisano 21 Stycznia 2013 takie coś podejdzie do 3b na zeliwnej zwrotnicy??? gośc mowi ze audi a6 96 rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #268 Napisano 22 Stycznia 2013 (edytowane) każ mu zmierzyć rozstaw śrub jarzm i zobaczysz czy pasuje, chociaż to chyba z S6 C4 a nie z C5 bo rocznik się nie zgadza Edytowane 22 Stycznia 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #269 Napisano 22 Stycznia 2013 hmm a te zwrotnice by nie podeszły do paska 97 rok???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #270 Napisano 22 Stycznia 2013 a tego to ja nie wiem, a czy zawieszenie od B4 pasuje do B5 ? Chyba nie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
draco Zgłoś #271 Napisano 24 Stycznia 2013 Panowie u mnie też jest opodobny problem. Ostatnio jak jechałem wcisnąłem gdzieś do połowy hamulec i próbowałem jechać na wciśniętym, ale auto zwalniało mimo to, że miałem gaz w podłodze, momentalnie jakby mu mocy odjęło, nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale wydaje mi sięto dziwne. Jutro też jadę podpiąć vaga i posprawdzać w blokach ciśnienie jakie jest na zgarzonym/zapalonym silniku. Miałem jeszcze problem, po wymainie tarcz i przejechaniu kilku tys zaczęły słabiej klocki zbierać tj. od dołu tarczy na wysokość ok 1cm wogóle nie łapało a po zmianie łapało dobrze i na całej powieżchni. Dzisiaj mechanior zmieniał mi płyn i dał tarcze do zabielenia powieżchni oraz wyrównał klocki, przy zaciskach posprawdzał i nic nie jest pozapiekane i ładnie chodzą. Rozumiem, żeby zainteresować się serwem i pompą hamulcową tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #272 Napisano 24 Stycznia 2013 mimo to, że miałem gaz w podłodze, momentalnie jakby mu mocy odjęło, nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale wydaje mi sięto dziwne żeby tak jeździć musiałbys odblokować "lewą nogę" w STEROWNIKU. Eltom podaj jakie masz kodowanie w ABS można ponoć pompe zakodować na większe felgi , wtedy wcześniej i mocniej łapie. http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/kodowanie-abs-esp-po-zmianie-hamulcy-felg-na-wi-ksze-itp-t1950.html Motylek hamulce byś dał radę(na innych zwrotnicach lub z adapterem) ale zwrotnice nie http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t65813-150.html warto poczytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #273 Napisano 25 Stycznia 2013 Ostatnio jak jechałem wcisnąłem gdzieś do połowy hamulec i próbowałem jechać na wciśniętym, ale auto zwalniało mimo to, że miałem gaz w podłodze, momentalnie jakby mu mocy odjęło, nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale wydaje mi sięto dziwne. Nie wiem czy to jest takie dziwne bo u mnie tez się tak dzieje. Spróbuj przy wciśniętym hamulcu nacisnąć gaz dopuścić i potem jeszcze raz wciśnij gaz, wtedy będzie można jechać na hamulcu i gazie jednocześnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #274 Napisano 25 Stycznia 2013 (edytowane) no i zapomnieliście dopisać podciśnienie z turba serwo zabiera temu też jest słabo swoją drogą mógł by mi ktoś dopisać czy takie kodowanie jak w załączonym obrazku w mojej pompie jest właściwe ? asr/abs tylko posiadam, skrzynia manual 5-tka , i ew. jak można zmienić kodowanie na większe alumy tzn. 17" Edytowane 25 Stycznia 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #275 Napisano 26 Stycznia 2013 lektura i próbuj http://forum.vw-passat.pl/threads/18398-Kodowanie-pompy-ABS-ESP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #276 Napisano 26 Stycznia 2013 czy takie kodowanie jak w załączonym obrazku w mojej pompie jest właściwe ? tak dla AVF i AWX z 5.3 abs/asr jest 05314 jedynie soft coding zazwyczaj występuje 11 a w AVF 12(ale nie wiem czemu) dla abs/ESP w tych modelach to 05311 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #277 Napisano 18 Września 2013 jestem po zmianie klocków z ATE Ceramic na ORI VW Audi marki Textar i jestem już zadowolony z działania hamulców. Tarcza ladnie się szkli czyli klocki usuwają warstwę tak, jak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzpzs Zgłoś #278 Napisano 18 Września 2013 jestem po zmianie klocków z ATE Ceramic na ORI VW Audi marki Textar i jestem już zadowolony z działania hamulców. Tarcza ladnie się szkli czyli klocki usuwają warstwę tak, jak powinno być. Czy ja dobrze rozumiem, Twoje problemy z hamulcami były związane z klockami hamulcowymi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #279 Napisano 18 Września 2013 problemy po swapie na 312mm zaczęły się od nieszczelnego przewodu z pompy ABS a skończyły na klockach, które spaliły się bo wg instrukcji producenta powinny zedrzeć warstwę ochronną z tarcz, zamiast tego warstwa przykleiła się do klocków i już było po nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brozo Zgłoś #280 Napisano 16 Lutego 2014 panowie mam małe pytanko czy jak założe tarcze 312 i zaciski z audi a5c5 to felga 15 podejdzie czy trzeba za 16 sie rozglądać??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach