Skocz do zawartości
serek

Słabe hamulce w B5 mimo swapu na 312mm

Rekomendowane odpowiedzi

ETKA nie rozdziela układu hamulcowego na sedan czy kombi zatem: dwa przewody z przodu, z tyłu są cztery (dwa na belce tylnej i dwa do zacisków). Z tyłu przy zaciskach w nowszych rocznikach nie ma wymiennych elastycznych przewodów, są połączone na stałe z kawałkiem sztywnego przewodu ham. i wymienia się całość. W starszych można wymienić sam elastyczny łącznik. Dodatkowo, jak wspomniałem, z tyłu na belce są 2 przewody elastyczne łączące sztywne przewody. Te także należy wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ok, rozumiem, ale stary, u mnie problem z hamulcami jest tak duży, że przewody musiałyby nadmuchiwać się w balon :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serek dobrze mówi, są dwa rodzaje jak patrze w etka dla napędu przedniego i tak:

>>3B-X-276-582

dwa są takie same co są na belce 4e0 611 775F M10x1x180

i dwa takie same przy zaciskach samych 8e0 611 775J

 

F 3B-X-276-582>>

i jeżeli rurka jest połączona na stale z przewodem gumowym (połączenie jak przewodów hydraulicznych)

strona lewa tylna 8e0 611 763K

strona prawa 8e0 511 764 K

link aukcji z allegro jak wygląda

http://allegro.pl/vw-passat-b5-przewod-hamulcowy-prawy-tylny-i2933872566.html

 

a to dla przedniego wymiar to M10X1X295

 

 

ale wedlug mnie można wziac sobie metr krawiecki i zmierzyć długości przewodów jakie są.

Edytowane przez motylek8522

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale naprawdę nie będę wymieniać kolejnego elementu na zapas. Muszę ogarnąć o co w tym chodzi, wybrać się do mechanika dwoma autami, niech sam porówna i niech myśli o co chodzi z tymi objawami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jutro podreguluje sobie jeszcze tą śrubą przy serwie i git będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki, ale naprawdę nie będę wymieniać kolejnego elementu na zapas

 

to nie jest na zapas, akurat przewody hamulcowe rzadko się wymienia jeżeli są całe, a przecież podobnie jak płyn hamulcowy przewody się starzeją. Ja u siebie będę wymieniał te na belce na nowe, odpuszczam sprawę z przewodami w stalowym oplocie bo szkoda pieniędzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie coś podejdzie do 3b na zeliwnej zwrotnicy???

2951423961.jpg

 

 

gośc mowi ze audi a6 96 rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każ mu zmierzyć rozstaw śrub jarzm i zobaczysz czy pasuje, chociaż to chyba z S6 C4 a nie z C5 bo rocznik się nie zgadza

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm a te zwrotnice by nie podeszły do paska 97 rok????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tego to ja nie wiem, a czy zawieszenie od B4 pasuje do B5 ? Chyba nie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie też jest opodobny problem. Ostatnio jak jechałem wcisnąłem gdzieś do połowy hamulec i próbowałem jechać na wciśniętym, ale auto zwalniało mimo to, że miałem gaz w podłodze, momentalnie jakby mu mocy odjęło, nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale wydaje mi sięto dziwne. Jutro też jadę podpiąć vaga i posprawdzać w blokach ciśnienie jakie jest na zgarzonym/zapalonym silniku. Miałem jeszcze problem, po wymainie tarcz i przejechaniu kilku tys zaczęły słabiej klocki zbierać tj. od dołu tarczy na wysokość ok 1cm wogóle nie łapało a po zmianie łapało dobrze i na całej powieżchni. Dzisiaj mechanior zmieniał mi płyn i dał tarcze do zabielenia powieżchni oraz wyrównał klocki, przy zaciskach posprawdzał i nic nie jest pozapiekane i ładnie chodzą. Rozumiem, żeby zainteresować się serwem i pompą hamulcową tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mimo to, że miałem gaz w podłodze, momentalnie jakby mu mocy odjęło, nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale wydaje mi sięto dziwne

żeby tak jeździć musiałbys odblokować "lewą nogę" w STEROWNIKU.

 

Eltom podaj jakie masz kodowanie w ABS można ponoć pompe zakodować na większe felgi , wtedy wcześniej i mocniej łapie.

http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/kodowanie-abs-esp-po-zmianie-hamulcy-felg-na-wi-ksze-itp-t1950.html

 

Motylek hamulce byś dał radę(na innych zwrotnicach lub z adapterem) ale zwrotnice nie :)

http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t65813-150.html warto poczytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio jak jechałem wcisnąłem gdzieś do połowy hamulec i próbowałem jechać na wciśniętym, ale auto zwalniało mimo to, że miałem gaz w podłodze, momentalnie jakby mu mocy odjęło, nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale wydaje mi sięto dziwne.

 

Nie wiem czy to jest takie dziwne bo u mnie tez się tak dzieje. Spróbuj przy wciśniętym hamulcu nacisnąć gaz dopuścić i potem jeszcze raz wciśnij gaz, wtedy będzie można jechać na hamulcu i gazie jednocześnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i zapomnieliście dopisać podciśnienie z turba serwo zabiera temu też jest słabo

 

swoją drogą mógł by mi ktoś dopisać czy takie kodowanie jak w załączonym obrazku w mojej pompie jest właściwe ?

asr/abs tylko posiadam, skrzynia manual 5-tka , i ew. jak można zmienić kodowanie na większe alumy tzn. 17"

 

abs.JPG

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy takie kodowanie jak w załączonym obrazku w mojej pompie jest właściwe ?

tak dla AVF i AWX z 5.3 abs/asr jest 05314 jedynie soft coding zazwyczaj występuje 11 a w AVF 12(ale nie wiem czemu) dla abs/ESP w tych modelach to 05311

 

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem po zmianie klocków z ATE Ceramic na ORI VW Audi marki Textar i jestem już zadowolony z działania hamulców. Tarcza ladnie się szkli czyli klocki usuwają warstwę tak, jak powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem po zmianie klocków z ATE Ceramic na ORI VW Audi marki Textar i jestem już zadowolony z działania hamulców. Tarcza ladnie się szkli czyli klocki usuwają warstwę tak, jak powinno być.

 

Czy ja dobrze rozumiem, Twoje problemy z hamulcami były związane z klockami hamulcowymi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problemy po swapie na 312mm zaczęły się od nieszczelnego przewodu z pompy ABS a skończyły na klockach, które spaliły się bo wg instrukcji producenta powinny zedrzeć warstwę ochronną z tarcz, zamiast tego warstwa przykleiła się do klocków i już było po nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam małe pytanko czy jak założe tarcze 312 i zaciski z audi a5c5 to felga 15 podejdzie czy trzeba za 16 sie rozglądać???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności