Skocz do zawartości
serek

Słabe hamulce w B5 mimo swapu na 312mm

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy moje wyniki z pomiarów na stacji diagnostycznej zamieściłem w temacie o moim aucie.

post #121

http://forum.vw-passat.pl/threads/100227-3B-Variant*BlackMagic*-SWAP-1-8-ADR-LPG-*-GWINT-3xROZPORKA-*-ALU-18-quot-TYL-od-3BG?p=1820793&viewfull=1#post1820793

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak jak mówiłem, mechanik dziś nie odbierał telefonu, zarobiony. Jutro rano do niego uderzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja rozglądam się za przewodami w stalowym oplocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja rozglądam się za przewodami w stalowym oplocie

Pewnie poczytałeś artykuły które podpoiłem powyżej :) Też doczytałem, że stare gumowe przewody mogą obniżać ciśnienie w układzie bo się ze starości rozciągają. W Niemczech na badaniu technicznym oglądają przewody i jak tylko są delikatnie spękane auto nie przechodzi badań. U nas pewnie niedługo też tak będzie ;) Ciekawy jestem wrażeń po montażu przewodów w oplocie. W autach sportowych to wymóg konieczny. Nie zapomnij też o właściwym płynie hamulcowym. Zmniejszona lepkość poprawia zwłaszcza czas reakcji elektrozaworów w systemie ABS.

Edytowane przez jzpzs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co zbyt duży koszt do realnych korzyści, dlatego napisałem "rozglądam się". Niestety Pasztet w swojej technologii ma aż 6 przewodów co znacznie podwyższa koszt.

 

Jutro jeszcze zmienię pompę Vacu od Darona a potem czekanie na efekt pracy eltoma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wiem czemu mechanik nie odbierał. Dostał do naprawy auto po jakimś druciarzu (Audi 80 B3) i zaraz jak je odpalił, to silnik stanął w płomieniach. Szczęście w nieszczęściu, że człowiek przepracował 25 lat w straży i ogarnął temat. Ale nie zmienia to faktu że dalej czekam za terminem u niego ;)

A co do przewodów w oplocie to byłbym sceptykiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostał do naprawy auto po jakimś druciarzu
to silnik stanął w płomieniach

 

No nie mam pytań , dobrze że chłopu się nic nie stało ... a tamtego "druciarza" to za jajca powiesić i do prokuratury ... Przez typa mógł ktoś zginąć. ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do przewodów w oplocie to byłbym sceptykiem

 

a ja nie, szczególnie że w poprzednim aucie (starszym od Paszteta) ori gumowe węże hamulcowe były w zewn. oplocie stalowym. A tutaj wymieniłem tylko dwa (jeden z przodu i z tyłu) na nowe, reszta stara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serek jeszcze mam jeden pomysł, ta śruba co wychodzi z serwa w stronę pedału hamulca, na nią nakręca się nakrętkę z tą kulką.

może masz za bardzo rozkręcone i pompka hamulcowa nie jest w pozycji jałowej i nie pobiera odpowiedniej ilości płynu podczas naciśnięcia pedału.

 

ja jak wymieniałem to wkręciłem całkowicie nakrętkę kontrująca w stronę serwa i dokręciłem tą z kulką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

regulacja była robiona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze jeden pomysł, dowiedz się od jakiegoś mechanika jakie ciśnienie powinno występować w układzie hamulcowym.

zrobić u tokarza takie coś i sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi do zacisków.

 

rysunek może nie pierwsza klasa ale wiadomo jaki mam pomysł.

manometr.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa zmieniona ;)

Jutro jadę w trasę, to po południu napiszę spostrzeżenia.

Co mogę powiedzieć już:

1.

Pedał wreszcie miękko chodzi, nie jest jak z twardej gumy.

2.

Niestety nie robiłem adaptacji pompy, bo nie wyskoczyły żadne błędy i się za to jeszcze nie brałem, więc aktualnie pracuje pod ustawienia tarcz 320 mm jak w Audi S6, z którego pochodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha, czyli pompa P&P. Skoro nie ma błędów to dobrze, chociaż dziwne. Pompa przecież miała inne numery to jak to podeszło bez wkodowania ?

 

A jaki to numer pompy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak inne numery? Od Audi S6 jest dokładnie taka sama jak u mnie ;)

Ale na razie wstrzymam się z komentarzami. Jak rozwiążę swój problem definitywnie, to napiszę tutaj że problem rozwiązany i będzie to sprawdzone w porównaniu z innymi autami i zmierzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa miała identyczny numer ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokładnie taki sam numer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że S6 miał ESP czy inny układ, jaki to numer pompy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z pamięci, to było jakoś 8E0 614 111 T

Ale mój pasztet też ma ESP.

Kurde, muszę zmienić ten podpis.

 

Edit: auto w podpisie zmienione ;)

Edytowane przez eltom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Edit: auto w podpisie zmienione

 

jeszcze rok paszczaka do poprawy chyba :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie e ;)

Wszystko jest prawidłowo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności