kamil1993 Zgłoś #101 Napisano 10 Grudnia 2016 Panowie a czy ktoś w silinku CBBB zaslepial EGR ?? NIE ukrywam że jeżdżę codziennie do pracy 50 km w obie strony a resztę po mieście i nie chce aby EGR unieruchomil mi samochód. Jakieś rady co do zaslepienia ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #102 Napisano 10 Grudnia 2016 O ile Twoj zawor jest sprawny fizycznie to wystarczy "wyprogramowac" otwieranie go przez sterownik silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #103 Napisano 10 Grudnia 2016 Czyli podpisać się pod vcds czy coś innego i poszukać takiej opcji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #104 Napisano 10 Grudnia 2016 VCDSem tego nie zrobisz, potrzebujesz konkretniejszy sprzet i wiedze jak to zmienic w mapach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamil Zgłoś #105 Napisano 12 Stycznia 2017 Witam serdecznie! w dniu dzisiejszym zapalila mi sie podczas jazdy kontrolka od swiec (tzw sprezynka). Chwile potem doszedl jeszcze symbol CHECK oraz komunikat o usterce silnika. Auto przeszlo w tryb serwisowy. Po podpieciu pod skaner diagnstyczny okazal sie blad EGR (N18) - Zbyt duza wartosc rezystancji. Byc moze zabrzmi to glupio ale gdzie mam szukac tego zaworu EGR? Czy jest on umiejscowiony z przodu auta, tj od str clodnicy, czy z drugiej str silnika, tj od str skrzyni ? Wiem, ze zabrzmialo to moze smiesznie, ale podczas szukania EGR na ebay.de pokazuje mi zarowno EGR jak i przepustnice. Jednym slowem nie wiem co jest co Moje auto to Passat 2,0 TDI CR 110 KM 2009. Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #106 Napisano 12 Stycznia 2017 Zawór EGR jest zaraz przy przepustnicy na kolektorze dolotowym. Charakterystyczne jest to, że do niego dochodzi dodatkowa rura o mniejszej średnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czmiel_t Zgłoś #107 Napisano 12 Stycznia 2017 Otwierasz maskę, stajesz po środku i przy lekkim skłonie do przodu praktycznie pod brodą znajduje się EGR i przepustnica. EGR to to urządzenie u góry z cienką rurką od układu spalinowego z prawej strony a pod EGR od spodu przykręcona jest przepustnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamil Zgłoś #108 Napisano 12 Stycznia 2017 Czyli od przedniej str pojazdu czyt.od str chlodnic. Posilkuje sie czyims zdj z forum. https://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=82086&d=1335952016 EGR u gory przepustnica nizej ? Bedzie sie nadawalo ? https://www.partsrunner.de/Motor/AGR-Ventil/VALEO/700424/Modell/93321 Pozdrawiam i dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #109 Napisano 12 Stycznia 2017 zanim zaczniesz cokolwiek kombinowac z tym egr zczytaj czymś konkretnym błedy, bo błąd od egr to od egr a błąd od zaworu n18 to od n18, który steruje egr'em ale nie w twoim silniku bo takiego nie posiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamil Zgłoś #110 Napisano 12 Stycznia 2017 Cos takiego mi pokazalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamil Zgłoś #111 Napisano 13 Stycznia 2017 Witam ponownie, przepraszam za post pod postem ale w zw ze nie otrzymalem zadnej odpowiedzi podrzuce jeszcze jedno zdjecie. Nr 1 EGR ? Nr 2 Przepustnica ? To w takim razie co to jest za czesc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #112 Napisano 13 Stycznia 2017 chłodnica spalin twój opis 1 i 2 ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #113 Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) To w takim razie co to jest za czesc ? To jest chłodnica spalin i zawór egr do silnika CR z oznaczeniem CFFB,CFFA, ogólnie silnik CR po 07.2010. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #114 Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) dokładnie tak jak pisze Sylwek od 2008 szed cr ale w nim chlodnica spalin i egr były oddzielnie czyli tak jest u ciebie i u innych o oznaczeniu silnika cbab i cbbb, zresztą w PD jest takie samo rozwiązanie po 2010r zrobili utrudnienie bo przeciez tez muszą zarabiac a tu z przodu wymina zajmuje pare min i jest czescią oddzielna od chłodnicy i zaczeli zakladac nie dosc że w strasznie ciulowym miejscu to jeszcze cześć zintegrowaną Edytowane 13 Stycznia 2017 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #115 Napisano 13 Stycznia 2017 zaczeli zakladac nie dosc że w strasznie ciulowym miejscu to jeszcze cześć zintegrowaną Właśnie w zeszłym roku miałem wątpliwą przyjemność to cudo wymienić w moim sharanie, cały dzień roboty, wymiana z robocizną 2k pln poza ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #116 Napisano 13 Stycznia 2017 no własnie.... a tu sam egr kupisz nowy za ok 5stówek lub używke za kilka pln i wymina pół godziny, jak sie ma obycie z kluczami i troche chęci nie potrzebny nawet mechanik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamil Zgłoś #117 Napisano 13 Stycznia 2017 Dziekuje uprzejmie za pomoc. No to kamien z serca Panowie bo wiem z jakimi kosztami wiaze sie wymiana tego badziewia z chlodniczka. Zamawiam w takim razie EGR i czekam na przesylke. Powiedzcie tylko prosze na jakiego producenta sie zdecydowac? Mam do wyboru Valeo, Febi oraz chyba Wahler. Sklanialbym sie do Valeo. Pozdrwiam i zyce milego weekendu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon72 Zgłoś #118 Napisano 15 Stycznia 2017 Wahler lepszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamil Zgłoś #119 Napisano 17 Stycznia 2017 A czy w na pierowszy montaz nie szedl przypadkiem Valeo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #120 Napisano 17 Stycznia 2017 wszystkie oryginalne mają na korpusie odlew valeo, ja osobiscie sie nie spotkałem z innymi. różnica jest tylko w nr a raczej w końcówce 03L131501 C D E ale tylko w literce, mechanicznie są wymienne i roznicy nie ma zadnej. miałes C możesz załozyć D , miałes E możesz założyć C itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach