seb-k Zgłoś #141 Napisano 14 Marca 2017 Auto w serwisie, klapa zalana olejem, EGR do czyszczenia... No i gruszka turbo nie reaguje. Ciekawe co jest przyczyną czego? Stawiam, że padnięta gruszka coś jakoś gdzieś powoduje wyciek oleju do dolotu, stąd silnik klapy w oleju i syf w EGR. Hmmm... Dopiero co te same ludki mi olej zmieniały. Czekam na auto, na razie rachunek rośnie... - - - - - aktualizacja - - - - - Btw. Za zdjęcie turbo i ponowny montaż naliczyli 450 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #142 Napisano 14 Marca 2017 Napisz po wszystkim co i jak wymodzili.Prawdopodobnie u mnie zaczyna się ta sama historia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #143 Napisano 14 Marca 2017 Olej w dolocie moze byc albo turbiny (zawsze troche tam popusci - nie ma uszczelnien idealnych) albo z odmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #144 Napisano 14 Marca 2017 Btw. Za zdjęcie turbo i ponowny montaż naliczyli 450Zmień czym prędzej warsztat. Do wymiany gruszki nie trzeba wyciągać turbiny. Albo cię naciągnęli albo się nie znają. Nie wiem co gorsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #145 Napisano 15 Marca 2017 Olej w dolocie moze byc albo turbiny (zawsze troche tam popusci - nie ma uszczelnien idealnych) albo z odmy. Może olej w dolocie by mi tak nie przeszkadzał ale wycieka po rurze pomiędzy turbo a intecoolerem i potem przewody gumowe całe mokre od tego oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seb-k Zgłoś #146 Napisano 29 Marca 2017 (edytowane) Miałem napisać po naprawie więc sprawa ma się tak: niesprawny zawór turbiny naprawiony, wyjęta turbina po sprawdzeniu jest ok, EGR przeczyszczony, klapa gasząca przeczyszczona - obie części nie były jednak przyczyną usterki - przeczyszczone prewencyjnie, ustawienie zbieżności po demontażu turbiny - wszystko 960zl. Od 9 dni działa. Naprawa też trwała 9 dni - długo. Olej teoretycznie przy awarii zaworu dostawał się z odmy i zalewał EGR i klapę. Edytowane 29 Marca 2017 przez seb-k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dudziu Zgłoś #147 Napisano 12 Października 2017 (edytowane) Witam Wczoraj rano podczas normalnej jazdy do pracy zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych sygnał jak przy informacji o temperaturze powietrza i odrazu wszedł w tryb awaryjny. Po podpieciu do kompa diagnoza walnięty EGR. Panowie moje pytanie jest takie. Czy faktycznie jest to EGR i kupić wymienić zapomnieć o sprawie czy może szukać innej przyczyny w sensie że jakaś inna usterka moze powodowac że wywala bład dotyczący EGR. Ktoś miał może podobny przypadek? Dodam że od wczoraj rana kiedy wyłaczyłem i wączyłem silnik jak narazie nie powturzyła się sytuacja. Bardzo proszę o info. Passat salon Polska przebieg 126tyś. Pozdrawiam:) Edytowane 12 Października 2017 przez dudziu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #148 Napisano 13 Października 2017 Ja miałem podobnie. Wyrzuciło taki błąd: 001027 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent Nie bawiłem się w czyszczenie, wymiana EGR pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #149 Napisano 13 Października 2017 Nawet nie ma się co zastanawiać. Czyszczenie pomoże na dwa - trzy miesiące. Egr nie jest drogi, a wymiana banalna. Osobiście proponowałbym wydać więcej i wyczyścić od razu kolektor dolotowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dudziu Zgłoś #150 Napisano 20 Października 2017 Dziękuje za za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #151 Napisano 4 Grudnia 2020 Odkopię temat gdyż dopadło i mnie - elektronika klapy gaszącej zalana olejem i sypie błędami P2103 P3243 i P2111. Za to zębatki jak nowe, zero uszkodzeń. Czy ktoś próbował reanimować elektronikę? Przemyłem wszystko dokładnie acetonem i wysuszyłem ale nadal sypie błędami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #152 Napisano 5 Grudnia 2020 A probowałeś na rozebranym przeprowadzić testy wykonawcze w sterowniku silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach