Poochini Zgłoś #881 Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam Jeszcze mi sie kojarzy z problemem klapki od dławienia powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku78 Zgłoś #882 Napisano 24 Kwietnia 2014 Tracę cierpliwość. 2 razy w sezonie muszę napełniać układ bo tracę czynnik. Czy macie jakiś pomysł co jest przyczyną? Jeździłem do kilku fachowców sprawdzali wbijając duże ciśnienie czy jest szczelność i inne czary odczyniali ze świeceniem uv włącznie i twierdzili że tak musi być .. potrzeba mi mądrego speca który znajdzie usterkę . Climatronik nie widzi innych problemów. Potrzeba mi rady lub specjalisty z okolic Radomia. czekam na pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #883 Napisano 25 Kwietnia 2014 Witam U mnie była nieszczelnośc na chłodnicy klimatyzacji. Pękło pierwsze żeberko przy podłączeniu. Wyszło po sprawdzeniu UV. Zmień serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #884 Napisano 25 Kwietnia 2014 Tracę cierpliwość.2 razy w sezonie muszę napełniać układ bo tracę czynnik. Czy macie jakiś pomysł co jest przyczyną? Jeździłem do kilku fachowców sprawdzali wbijając duże ciśnienie czy jest szczelność i inne czary odczyniali ze świeceniem uv włącznie i twierdzili że tak musi być .. potrzeba mi mądrego speca który znajdzie usterkę . Climatronik nie widzi innych problemów. Potrzeba mi rady lub specjalisty z okolic Radomia. czekam na pomoc. A dużo Ci tego gazu znika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #885 Napisano 25 Kwietnia 2014 Witam, Mam problem z climatronik, w B5FL. klimatyzacja raz się włącza a raz nie. Uruchamiam auto rano klimatyzacja nie działa przejadę kawałek 2-3 km czasem się uruchomi i działa poprawnie (chłodzi temperatura jest ok) czasem działa od razu po starcie i działa do momentu najechania na pierwsze nierówności na drodze wtedy przestaje chłodzić, kompresor się wyłącza. Co robić sprawdziłem szczelność nie ma żadnych wycieków układ szczelny w 100% ? Czy to kompresor , układ sterowania elektronicznego ?? POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #886 Napisano 25 Kwietnia 2014 Czy u was też słychać gdy wyłączycie (gdy chodziła klima) auto tak jakby uciekające powietrze? Słychać to przez dłuższą chwilę w kratkach nawiewu oraz przy wyjsciu z auta gdzieś przy silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piet-Tia Zgłoś #887 Napisano 25 Kwietnia 2014 U mnie było ćwierkanie po włączeniu klimy. Zmieniłem napinacz, też nie pomogło. Okazało się że pasek tak hałasował. WitamJeszcze mi sie kojarzy z problemem klapki od dławienia powietrza. Dziękuję za porady. Podobno trafił mi się jakiś bardziej wrażliwy zawór rozprężny. Majster dorzucił czynnika, żeby było przy górnej granicy normy i szumienie/świszczenie znacznie ucichło. Mogę teraz jeździć ze świadomością, że jak mi ubędzie czynnika z czasem, to hałas znowu zrobi się gorszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derfd Zgłoś #888 Napisano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) witam, może coś pomożecie bo już 2 dzień walczę z klima i efektów nie ma.. generalnie klima nie włącza się, wentylator nie startuje, sprężarka nie załącza. co sprawdzone... 1 czynnik w układzie jest 2. wentylator po zwarciu przekaźnika 1 biegu startuje 3. wentylator po zwarciu przekaźnika 2 biegu startuje 4. sprężarka podłączona na krótko działa i nawet fajnie chłodzi 5. czujnik f129 zmieniony brak reakcji, zwarcie pinów 1 i 2 nie daje efektu. 6. bezpieczniki sprawdzone samo-diagnoza klimatronika błąd 318 ( czujnik f129 ) vag - czujnik (f129) po zapaleniu samochodu (klima Auto) wentylator nie startuje na przekaźniku 1 biegu pojawia sie napięcie 9 v po zapaleniu skacze do 11 przekaźnik po wyciągnięciu i spięciu z akumulatorem reaguje przy 12 v wiec może za małe napicie do zwarcia przekaźnika? co podaje napiecie zwierajace na przekaźnik? z góry dzięki za wszelką pomoc...:blady Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez derfd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #889 Napisano 25 Kwietnia 2014 Czy u was też słychać gdy wyłączycie (gdy chodziła klima) auto tak jakby uciekające powietrze? Słychać to przez dłuższą chwilę w kratkach nawiewu oraz przy wyjsciu z auta gdzieś przy silniku. tak to normalne, martwić się możesz zaczynać jak słychać tego nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derfd Zgłoś #890 Napisano 26 Kwietnia 2014 Nikt nie ma pomysłu? dodam jeszcze ze po zwarciu wtykow czujnika f18 wentylator startuje zarówno. Na pierwszym. Jak i na drugim biegu,?, witam, może coś pomożecie bo już 2 dzień walczę z klima i efektów nie ma..generalnie klima nie włącza się, wentylator nie startuje, sprężarka nie załącza. co sprawdzone... 1 czynnik w układzie jest 2. wentylator po zwarciu przekaźnika 1 biegu startuje 3. wentylator po zwarciu przekaźnika 2 biegu startuje 4. sprężarka podłączona na krótko działa i nawet fajnie chłodzi 5. czujnik f129 zmieniony brak reakcji, zwarcie pinów 1 i 2 nie daje efektu. 6. bezpieczniki sprawdzone samo-diagnoza klimatronika błąd 318 ( czujnik f129 ) vag - czujnik (f129) po zapaleniu samochodu (klima Auto) wentylator nie startuje na przekaźniku 1 biegu pojawia sie napięcie 9 v po zapaleniu skacze do 11 przekaźnik po wyciągnięciu i spięciu z akumulatorem reaguje przy 12 v wiec może za małe napicie do zwarcia przekaźnika? co podaje napiecie zwierajace na przekaźnik? z góry dzięki za wszelką pomoc...:blady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #891 Napisano 26 Kwietnia 2014 Tracę cierpliwość.2 razy w sezonie muszę napełniać układ bo tracę czynnik. Czy macie jakiś pomysł co jest przyczyną? Jeździłem do kilku fachowców sprawdzali wbijając duże ciśnienie czy jest szczelność i inne czary odczyniali ze świeceniem uv włącznie i twierdzili że tak musi być .. potrzeba mi mądrego speca który znajdzie usterkę . Climatronik nie widzi innych problemów. Potrzeba mi rady lub specjalisty z okolic Radomia. czekam na pomoc. Niech przy następnej kontroli twój spec dobrze przyjrzy się miejscu zaznaczonym na zdjęciu: [ATTACH=CONFIG]118109[/ATTACH] wąż od klimy przeciera spaw na osuszaczu. Ja również miałem tak że musiałem dobijać czynnik za drugim razem jak oddałem do tego samego gościa on mi odpowiedział że nie może znaleźć miejsca gdzie ucieka i tylko dobił czynnik. Zabrałem auto do innego warsztatu i po kliku testach i ściągnięciu zderzaka znaleźli bardzo mały ślad pod UV. Wymienili osuszacz i wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derfd Zgłoś #892 Napisano 27 Kwietnia 2014 witam, może coś pomożecie bo już 2 dzień walczę z Klimą i efektów nie ma.. generalnie Klima nie włącza się, co ustaliłem: 1 czynnik w układzie jest sprężarka zwarta na krótko załącza i działa ( 6 stopi na wylocie środkowym) po kilkunastu sekundach działania załącza się wentylator na 2 biegu i jak wyczytałem jest to reakcja właściwa gdyż wzrasta cienienie i zaczyna działać czujnik f129 Co wykluczało by jego uszkodzenie bądź przerwy w instalacji elektrycznej. Zresztą czujnik sprawdzony w innym samochodzie i funkcjonuje bez zarzutu. 2. wentylator po zwarciu przekaźnika 1 biegu startuje 3. wentylator po zwarciu przekaźnika 2 biegu startuje 4. Po zwarciu styków wtyczki od czujnika f18 w różnych kombinacjach wentylator staruje zarówno na 1 jak i na 2 biegu. 5. zwarcie styków 1 i2 wtyczki czujnika f129 nie daje efektu. 6. bezpieczniki sprawdzone samo-diagnoza klimatronika błąd 318 ( czujnik f129 ) vag - czujnik (f129) po zapaleniu samochodu (klima Auto) wentylator nie startuje na przekaźniku 1 biegu pojawia sie napięcie 9 v po zapaleniu skacze do 11 przekaźnik po wyciągnięciu i spięciu z akumulatorem reaguje przy 12 v wiec może za małe napicie do zwarcia przekaźnika? co podaje napiecie zwierajace na przekaźnik? Co jeszcze można sprawdzić? z góry dzięki za wszelką pomoc.. - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]118146[/ATTACH] - - - - - aktualizacja - - - - - co za przewód oznaczony jest numerem 72 na powyższym schemacie przy przekaźniku j279? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #893 Napisano 28 Kwietnia 2014 Witam. Wciaz mi wywala blad czujnika temperatury zawnetrznej. Klima nie chlodzii w zwiazku z tym mam pytanie czy to wlasnie przez ten czujnik. Innych bledow nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #894 Napisano 29 Kwietnia 2014 Fachowcem nie jestem i też mam ten błąd czujnika temp zewnętrznej lecz klima mi działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #895 Napisano 2 Maja 2014 Panowie, mam pytanie - czy ja nie działa wiatrak(skończyły sie szczotki, to juz naprawiłem) to klimatyzacja sie włącza czy nie? Pytam, ponieważ nie wiem czego sie spodziewać jak pojadę do mechanika żeby dobić czynnik. Chodzi mi o to, czy czynnik zupełnie poszedł w atmosferę poprzez zaworek bezpieczeństwa, czy może jednak czynnik jest w układzie, ale może klimatyzacja nie działa bo sterownik wykrywa niedziałający wiatrak. Z góry dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #896 Napisano 2 Maja 2014 Klima działa bez wiatraka. Wiem z własnego doświadczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #897 Napisano 2 Maja 2014 Panowie, mam pytanie - czy ja nie działa wiatrak(skończyły sie szczotki, to juz naprawiłem) to klimatyzacja sie włącza czy nie? Pytam, ponieważ nie wiem czego sie spodziewać jak pojadę do mechanika żeby dobić czynnik. Chodzi mi o to, czy czynnik zupełnie poszedł w atmosferę poprzez zaworek bezpieczeństwa, czy może jednak czynnik jest w układzie, ale może klimatyzacja nie działa bo sterownik wykrywa niedziałający wiatrak. Z góry dzieki za odpowiedz Pozdrawiam U mnie jak kupiłem auto wentylator był nie sprawny aklimatyzacja uruchamiała się. Jak postał chwile na wolnych obrotach klima sama się wyłączała ze względów bezpieczeństwa. Brak chłodzenia ciśnienie rośnie i odpowiedni czujnik wykrywa taką usterkę i kompresor off. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #898 Napisano 2 Maja 2014 ale kolega juz ma wiatrak sprawny z tego co pisze i raczej teraz brak czynnika moze powodowac wylaczenie calej klimy łacznie z kompresorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #899 Napisano 2 Maja 2014 dziękuję za odzew w temacie wiatrak już naprawiłem, ale jeszcze nie założyłem do auta póki co sprawdziłem czy działa i po podłączeniu wtyczki i włączeniu klimatyzacji wiatrak normalnie pracuje - więc wymiana szczotek zakończona sukcesem czyli generalnie mogę się spodziewać tego, że jeśli używałem klimatyzacji nieświadomie z niedziałającym wiatrakiem, to czynnika już dawno nie ma i nabić trzeba będzie praktycznie maksymalną ilość czynnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #900 Napisano 3 Maja 2014 Witam. Gdzie w b5 znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach