Skocz do zawartości

Mikee_86

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mikee_86

  • Urodziny 03.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015
  1. Samochód zakupiony w polskim salonie, jestem drugim właścicielem z udokumentowanym przebiegiem 222 000 km ( w ciągłym użytkowaniu) w 100% sprawny i gotowy do jazdy. Wymiana oleju co 10 tyś km MOTUL 5w30 X-Clean Plus, dodatkowo komplet opon zimowych. Link do aukcji OTOMOTO : https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-volkswagen-passat-2-0-tsi-highline-dsg-ID6EFOa6.html?fbclid=IwAR2caP2hYYonAqm6YtOkA2dNZrnADZYDXZgXI8Ep6_B800qZmCEDLIKR4tk
  2. Byłem dzisiaj u Radka to prawdziwy fachowiec postawił diagnozę i dokonał fachowej naprawy.Polecam wszystkim Radka jest prawdziwym specjalista :-) Dzięki Radek (radekklimat ).
  3. Oki jak możemy się umówić i ile to będzie kosztowało ??
  4. Dzięki a znacie dobry serwis w warszawie co zajmuje sie takimi naprawami nie mam warunków żeby zrobić to semu. Pavvlo1988 dzięki za instrukcje :-)
  5. Jedyny błąd jaki pojawił sie na komputerze to "V68 silnik nastawczy klapy temperatury uszkodzony sporadyczny " sądzę ze coś jest nie tak z ukladem elektrycznym bo kompresory podpinany na tzw "krótko"zawsze sie włącza wiec winą wstępnie obarczam sterowanie...co zrobić ma ktoś jakies pomysły ??
  6. Witam, Mam problem z climatronik, w B5FL. klimatyzacja raz się włącza a raz nie. Uruchamiam auto rano klimatyzacja nie działa przejadę kawałek 2-3 km czasem się uruchomi i działa poprawnie (chłodzi temperatura jest ok) czasem działa od razu po starcie i działa do momentu najechania na pierwsze nierówności na drodze wtedy przestaje chłodzić, kompresor się wyłącza. Co robić sprawdziłem szczelność nie ma żadnych wycieków układ szczelny w 100% ? Czy to kompresor , układ sterowania elektronicznego ?? POMOCY
  7. Wymiana wszystkich węży i połączeń pomogła zero wycieków. Narazie jest ok.
  8. Dzięki serdeczne dzisiaj sprawdzę, podejrzewam jeszcze gazownie , wieczorem wszystko się okaże.
  9. Witam Ponownie, Mam nowy problem mianowicie wyciek płynu G12 z lewej strony auta (za przednik kołem na wysokości podszybia). Czy ktoś ma pomysł skąd to może wyciekać ?? Cały układ znowu się zapowietrza, przypomnę ,że uszczelka pod głowica została wymieniona w silniku nie ma wycieków suchy z zewnątrz. PROSZĘ O POMOC.
  10. Odpowietrzyłem zgodnie z opisem dolałem płynu na maksa i nie chlupie dzięki za pomoc moje 1.8T wróciło do zdrowia
  11. Plynu nie ubywa moc nie spadła temp w normie 90 po ok 3-5 min jazdy . Podejrzewam ,że układ jest jeszcze zapowietrzony jak odpowietrzyć układ ... Jakieś sugestie ??
  12. Witam, Mam taki problem. Miałem straszliwe bulgotanie w moim 3BG 1.8t AWT + GAZ (elpigaz)z 2001 r. Wymieniłem uszczelkę pod głowica i wszystkie inne jakie były(kolektor itp...) Przed wymiana dolewałem płynu raz w tygodniu. teraz nie ubywa płynu, silnik ładnie pracuje ogrzewanie działa prawidłowo, temperatura 90 stopni jednym słowem wszystko ok tylko.... Cały czas na zimnym silniku po odpaleniu słyszę bulgotanie płynu. Proszę o pomoc co z tym zrobić ?? Zapowietrzona nagrzewnica, korek zbiornika do wymiany czy może termostat ? Sam już nie wiem sporo kasy wydałem na naprawy a mojemu 1.8T nadal coś dolega....POMOCY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności