pawelvw Zgłoś #21 Napisano 2 Marca 2013 przemo81 to jest czujnik paliwa jak byś potrzebował to mam nówkę sztukę do sprzedania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #22 Napisano 2 Marca 2013 Panowie jaki jest koszt nowej pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #23 Napisano 2 Marca 2013 na myśli masz nowa mówiąc nowa z servisu czy uzywana jako nowa do twojego paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #24 Napisano 3 Marca 2013 Panowie jaki jest koszt nowej pompy? allegro http://allegro.pl/pompa-paliwa-vacum-vw-passat-polo-sharan-touran-i3049453319.html serwis ok. ~1100 +- jak ktoś nie ma co z $ robić to nową może kupować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #25 Napisano 3 Marca 2013 u nas na forum mozna kupić za 700zł nową u forumowiczów co sprzedają części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #26 Napisano 3 Marca 2013 Tylko jaki jest sens kupowanie nowego vaccum do PD.. Lepiej wyrwać coś z jakiegoś 130KM b6 A4 np Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zuchu29 Zgłoś #27 Napisano 3 Marca 2013 Ja się właśnie zastanawiam bo chyba coś z pompą mi się dzieje,bo jak zaczynam hamować to pedał twardy mi się robi bardzo często i to może być problem z pompą vacum?? Czy coś innego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quczo Zgłoś #28 Napisano 4 Marca 2013 Też miałem taki problem.U mechanika wymiana pompy vacuum i serwo (oczywiście wszystko nowe) = 2600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #29 Napisano 7 Kwietnia 2013 mam pytanie w mojej pompie vacum rusza się ten element(foto zapożyczone z allegro) , czy to tak powinno być? czy świadczy to o jej zuzyciu? próbowałem dziś wymienic pompę na bosha(używka z końcówką M) ale po złożeniu okazało się że cieknie paliwo z tej długiej części(okolic) , po zdjęciu bosha i weryfikacji róznic okało się że mam tak jakby delikatnie inne wpusty w wałek(choć wymiarowo były identyko jak moje) dwa razy zakładałem tego bosha(delikatnie i na hama , nawet lekko ją wbijałem młoteczkiem) i dwa razy ciekło.....zdryfiłem i powrotnie założyłem starą Luka z końcówką E i nie cieknie. O co chodzi?Podobno Bosh miał pasować, rozstaw śrub pasował, uszczelka nowa a cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #30 Napisano 7 Kwietnia 2013 Tek króciec ruszać się nie powinien, było już o tym na forum. Dziwne jest to co piszesz o tym wycieku, u mnie do montażu nie używałem absolutnie żadnej siły, tylko ustawiłem wypusty aby pasowały do wałka i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1212kris Zgłoś #31 Napisano 7 Kwietnia 2013 musiałeś nie trafić dobrze we wpusty i nie doszła cała pompa do płaszczyzny poczytaj w tym dziale; Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #32 Napisano 7 Kwietnia 2013 musiałeś nie trafić dobrze we wpusty i nie doszła cała pompa do płaszczyzny poczytaj w tym dziale; Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX nie mogłem źle trafić bo to by było widać(była by jakaś szpara czy coś).....to tak jakby dolna część byłą źle spasowana.....sprawdzę jeszcze czy ta używka z 2009 nie jest zapchana(odkręcę dekiel) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #33 Napisano 8 Kwietnia 2013 nie ma opcji że nie pasuje , numery są identyczne tylko literki inne dla bosch i luk , najwidoczniej coś z pompą jest nie tak bo pasować musi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #34 Napisano 8 Kwietnia 2013 nie ma opcji że nie pasuje , numery są identyczne tylko literki inne dla bosch i luk , najwidoczniej coś z pompą jest nie tak bo pasować musi. może tak byc dziś ją sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemmak Zgłoś #35 Napisano 8 Kwietnia 2013 Musi pasować Bosch z literką M. Sam zmieniałem niedawno - trzeba naprawdę dobrze wpasować, bez nerwów. Jest taki moment, że niby już pasuje ale jednak troszkę jej brakuje - trzeba jeszcze raz pasować. Udało się po kilku próbach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #36 Napisano 26 Kwietnia 2013 może tak byc dziś ją sprawdzę faktycznie coś nie halo było z używaną pompa z końcówką M zwróciłem kupiłem nowa z końcówka Q i pasuje i działa jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek R Zgłoś #37 Napisano 10 Lipca 2013 (edytowane) Panowie, Mam do wymiany pompę tandemową vacum. Mechanik powiedział że za robociznę 180zł chce. - czy to normalna stawka za taką usługę wymiany? - czy warto szukać używanej pompy? Mam możliwość zakupu sprawnej z rozbitka. - czy jest różnica pomiędzy pompami od AVF a innych (100-konnych, Skoda Octavia) - czy da się stwierdzić bez wyjmowania jaki jest jej numer? (np. po Vinie?) Passat 2001, 1.9TDI AVF Dzięki za pomoc! Edytowane 10 Lipca 2013 przez Jacek R Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin87 Zgłoś #38 Napisano 10 Lipca 2013 Witam ja po wymianie pompy vacum mam problem odpaleniem paliwo podaje a odpalić nie chce. Już nie mam żadnych pomysłów poradzie coś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek R Zgłoś #39 Napisano 10 Lipca 2013 Panowie, Mam do wymiany pompę tandemową vacum. Mechanik powiedział że za robociznę 180zł chce. - czy to normalna stawka za taką usługę wymiany? - czy warto szukać używanej pompy? Mam możliwość zakupu sprawnej z rozbitka. - czy jest różnica pomiędzy pompami od AVF a innych (100-konnych, Skoda Octavia) - czy da się stwierdzić bez wyjmowania jaki jest jej numer? (np. po Vinie?) Passat 2001, 1.9TDI AVF Dzięki za pomoc! Byłem u innego mechanika to posprawdzał i powiedział że on wie co jest grane i żeby mu zostawić na godzinę autko. Nie będzie konieczna wymiana Vacum. Nie chciał powiedzieć o co chodzi ale powiedział że 50zł to będzie kosztowało... Jutro mam do niego jechać. Jest jakiś patent? ktoś coś wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek R Zgłoś #40 Napisano 12 Lipca 2013 Byłem u innego mechanika to posprawdzał i powiedział że on wie co jest grane i żeby mu zostawić na godzinę autko. Nie będzie konieczna wymiana Vacum. Nie chciał powiedzieć o co chodzi ale powiedział że 50zł to będzie kosztowało... Jutro mam do niego jechać.Jest jakiś patent? ktoś coś wie? Wczoraj byłem u mechaniora i okazało się że to nie Vacum!! Ponoś spadł jakiś wężyk ciśnieniowy i przez to hamulce były nieskuteczne. Teraz auto hamuje śwuetnie, sprzęgło delikatniej pracuje i przy gaszeniu nie ma takiego dziwnego stuknięcia. Problem z brakiem mocy pozostał - przepływka dobra, zawór N75 też ok. Po podłączeniu pod kompa i kilkunastu minutach mechanik stwierdził że powodem braku mocy są zapieczone kierowniczki w turbinie. Po niedzieli turbo idzie do czyszczenia (150zł) i mam nadzieję że będzie hulało:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach