Skocz do zawartości

Jacek R

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jacek R

  • Urodziny 27.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. A może ktoś mógłby podpowiedzieć jakiej firmy poduchę kupić? Bo nie wiem czy warto lemfordera za 250zł brać czy może maxgear za 110zł...
  2. Diagnoza mechanika: prawa poduszka silnika.
  3. Problem mam taki że jak podczas jazdy jak zabiorę nogę z gazu to słyszę wyraźne stuknięcie. Podczas ruszania na wstecznym również. Zawieszenie sprawdzone, żadnych luzów, wszystko nowe. Panowie mechanicy nic nie widzą... Może miał ktoś podobne objawy i udało mu się zlokalizować chochlika? Passat b5fl 1.9TDI AVF 2001r.
  4. U mnie problem rozwiązany. Okazało się że nowy czujnik temperatury był wadliwy. Po wymianie na EPS-a wszystko chodzi jak powinno.
  5. Pytanie z innej beczki: Czujnik wału Boscha to około 200zł. Czy warto kupić tańszy zamiennik za połowę ceny czy używkę oryginalną?
  6. Wszystko fajnie, ale u mnie jedynym widocznym problemem jest to że trzeba długo kręcić żeby odpalił. Nie falują obroty, nie traci mocy, nie zamula. Bez różnicy czy jeżdżę na LPG czy na benzynie. A może zawór (regulator ciśnienia) na listwie wtryskowej trzeba by wymienić? http://allegro.pl/regulator-cisnienia-audi-a4-1-8-2-0v-0280160575-i4117146036.html Nie mam jak posprawdzać tych czujników bo nie mam na podmianę, a kupowac każdego po kolei nie ma sensu bo wydam 500zł i nikt mi tego nie przyjmie z powrotem...
  7. Czyli chodzi o ten czujnik? http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walu-halla-0232103019-bosch-vw-i4056226062.html Ale na kompie nic nie pokazuje, żadnych błędów.
  8. Witam, mam następujący problem: Passat B5 1.6 AHL długo kręci zanim odpali. Ogólnie jak już odpali to silnik chodzi równiutko, przyśpiesza tak jak powinien, w sumie to wszystko gra poza odpalaniem. Raz po sekundzie odpali, a raz kręcę długo i dopiero łapie. Nie ma reguły czy po nocy czy nie. Raz jest ok, a raz kręci i kręci. LPG jest ale sprawdziłem czy nie przepuszcza zakręcając całkowicie zawór na butli. Tydzień jeżdżę tylko na benzynie. Nie ma poprawy. Wykazało 2 błędy: - czujnik temperatury płynu chłodniczego - błąd sondy lambda Wymieniłem powyższe i nie ma poprawy żadnej. Na kompie wskazania sondy i czujnika są ok, więc raczej działa to tak jak powinno. Dodatkowo wymieniłem: olej z filtrem, filtr paliwa, filtr powietrza i świece. Nie mam pomysłu co może być przyczyną takiego zachowania? Czy może pompka paliwa się kończy? A może paliwo się cofa? Czy jest w tym silniku jakiś zawór zwrotny czy coś?
  9. Dokładnie, w wersjach 90KM nie ma dwumasy ani turbiny ze zmienną geometrią.
  10. Tak. U mnie własnie przyczyną trybu awaryjnego był zasyfiony EGR. Wyjmij go, wyczyść i wtedy się przejedź. U mnie po czyszczeniu śmiga jak nówka!
  11. Panowie, mój łapał notlauf ciągle. Wszystko wymieniłem łącznie z Turbiną. Przyczyną kłopotów okazał się zasyfiony EGR...
  12. No cóż... Przynajmniej auto jeździ. Ponad miesiąc nerwów i worek złotówek ale przynajmniej już jest tak jak powinno.
  13. No i **** blada! Zero poprawy po regeneracji. Wszystko sprawdzone, Turbo zregenerowane i dalej auto nie jeździ... Jeszcze tylko EGR został do sprawdzenia. Jeśli to nie to, to już chyba tylko piątka benzyny na dach i...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności