Skocz do zawartości

Zuchu29

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Zuchu29

  • Urodziny 09.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Powiem ci że jest dobrze dokręcony i nie widać by coś leciało z niego.
  2. Witam, ja też mam problem co do brania oleju, wymieniłem 2 maja tego roku i zrobiłem do tej pory 2000 km i patrze dzisiaj na bagnet a tak olej ledwo widoczny jest na bagnecie, mam go 2 lata i od początku brał olej ale nie tyle co teraz, wlałem chyba z 0.5 L. auto pali na dotyk czy zimny czy ciepły nigdy problemów nie było, spocony jest cały silnik i egr ale plam nie zostawiam, auto kopci przy odpaleniu i przy jeździe jak wcisnę gaz w sumie to na każdym biegu i w sumie jest coraz gorzej. Chciałbym się dowiedzieć co mogę sam sprawdzić zanim oddam do mechanika . przeglądnę jeszcze forum ale też fajnie było by dostać dobrą odpowiedz
  3. Witam , wczoraj odebrałem samochód po wymianie praktycznie całej klimy czyli nowy kompresor, osuszacz, skraplacz, zawór dławiący, filterek kabinowy i oczywiście płukanie układu było i wszystko dobrze jest jeżeli chodzi tylko wyskakują błędy na klimatroniku: 318 4F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) 4FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowa i teraz tak klima z nawiewów chłodzi tylko jak jest na LO bo jak ustawie na 18 stopni to już leci wręcz gorące powietrze, jak włączę na AUTO to słychać że powietrze niby dmucha tylko problem w tym że nie wylatuje nigdzie z żadnych kratek a same kratki nawiewów robią się ciepłe czyli z tego co rozumiem to coś problem z tymi silniczkami od sterowania klapy nawiewu i temperatury , teraz jak się do nich dobrać i ich numery by je kupić i wymienić bo wkurzające to jest
  4. Witam, na początku napisze żeby nie było szukałem co do głośnej pracy silnika AVF i coś nic nie znalazłem, mam to już od jakiegoś czasu że silnik raz chodzi fajnie cicho a raz głośno normalnie to odczuwam, wiec zacząłem robić tak że zanim ruszę to z 3 minutki odpalam niech sobie pochodzi i to czasami pomaga że jak ruszę co ciszej chodzi a czasami nie i słychać że inaczej znaczy głośniej chodzi, dodam że też z mocą coś się dzieje bo raz przy 1800 obr. dostaje moc a czasami 2000 obr. jak chce przyśpieszyć wcisnę pedał i pomału się rozpędza dopiero jak dojdzie to tych wcześniej opisanych wartości obrotów dostaje momentalnie kopa, nie wiem czy to już turbina się zawiesza czy co najgorzej to ten hałas z silnika, jak możecie doradźcie co sprawdzić lub co to może być. Dodam że jeździłem na castrolu ale strasznie mi go ubywało i poczytałem forum i zmieniłem na Valvoline Dura Blend z normą oczywiście do pompowtrysków 505.01 i jak na razie 1000 km i nic nie ubyło, auto trochę kopci na szaro szczególnie jak postoje na światłach i ruszę to wtedy najbardziej. Silnik też cały spocony nawet miejscami widach krople oleju na wężach, EGR też cały w oleju. Wiec prosiłbym o jakieś porady i pozdrawiam
  5. Witam, ja właśnie tak w skrócie przeglądam tego posta i sam do końca nie wiem czy kupić te wahacze MS czy dołożyć i kupić jakieś oryginały sam już nie wiem z tego co zauważyłem to są jakieś 2 średnice jakiegoś stożka 16mm lub 22 mm i też nie wiem jakie są u mnie? mam passata kombi 19 TDI AVF 2002 r
  6. Witam, mam kilka pytań co do naprawy mojej klimy w b5 fl 2002 rok, dodam że na tego passata od 2 lat i klima nigdy nie działała rewelacyjnie coś tak chłodziła ale szału nie było. Ostatnio wymieniałem olej i zauważyłem wyciek czynnika z kompresora więc dałem do mechanika, stwierdził że kompresor do wymiany, wiec mam już zregenerowany kompresor i od razu wymieniam osuszacz i zastanawiam się jeszcze nad przepłukaniem układu klimatyzacji znalazłem już taki serwis klimatyzacji który wykona to za 400 zł ale doradzono mi jeszcze bym wymienił dodatkowo chłodnice klimatyzacji czyli skraplacz, dzwoniłem do serwisu to krzyknęli 2150 zł, na allegro są średnio po 250 zł i tu pytanie czy dawać do tego płukania i wymieniacz tą chłodnice , z mojego punktu widzenia to z ta klima było coś nie tak wiec chyba jak już zainwestowałem w kompresor i osuszacz to chyba warto zainwestować w to płukanie i chłodniczke , chyba że się mylę ?? Pytanie też mam co do tych chłodnic na allegro są nowe i po 250 zł i czy ktoś już kupował i jakiej firmy i czy wszystko ok jest, dodam że wymianę chłodnicy polecił mi właśnie gościu co płucze układ klimatyzacji bo powiedział że chłodnicy nie przepłuka a jeżeli chce by wszystko chodziło to właśnie to zalecił. Może ktoś miał już taki problem i coś podpowie . Pozdrawiam
  7. Ok dzięki za odpowiedz jutro podjadę do swojego mechanika i będę myślał co dalej. Nie kojarzę za bardzo ale czy jak ściągnę kompresor to spokojnie będę mógł jeździć autem ? bo coś mi się wydaje że jeden z paków tylko kompresor napędza w AVF, bo chodzi o to że do pracy muszę czymś dojeżdżać i jak bym ściągnął sobie sam kompresor i dał do regeneracji to spokojnie mógłbym przez ten czas jeździć chyba że sie mylę?? - - - - - aktualizacja - - - - - a i drugie pytanie ktoś ma namiary na dobry serwis kompresorów sprawdzony itp??? Jestem z głogowa 100 km od Wrocławia, choc nawet wysyłka dalej wchodzi w grę by tylko dobrze robili .
  8. Witam, mam pytanie bo wymieniałem w sobotę olej i zauważyłem pod kompresorem klimatyzacji taki dziwny kolor tak jakby olej z klimy wyciekł chyba że się mylę , dodaje zdjęcie .
  9. Witam, ma ktoś na zbyciu kostkę z paska co miał skrzynie FHN , bo mam paska po przeróbce na manual i właśnie skrzynie FHN i potrzebował bym kość do podłączenia świateł wstecznych wtedy było by to tak jak powinno być
  10. Chłopaki zrobiłem ten wąż od pompy do maglownicy i zalałem zielonym płynem febi i teraz przy skręcaniu czy to na postoju czy podczas jazdy słyszę wycie i coś mi się wydaje że pompa dostała a wy jak myślicie co może być??
  11. Chłopaki dzisiaj leje u mnie na maxa i podnoszę wykładzinę od strony kierowcy tak ja pisałem wcześnie i normalnie basen tyle wody na szczęście udało mi się wyciągnąć moduł, odpływy pod akumulatorem ok i pod serwem ale w jednym miejscu woda stoi to znaczy miedzy komputerem w podszybiu a blachą nadkola, postaram się zaraz zrobić jakąś fotkę na szybkiego bo lecę zaraz na 2 zmianę
  12. Tu jest moja wlepka i teraz jakie sprężyny mam dobrać do tego zawieszenia? Ale też trzeba zwrócić uwagę że to jest zawieszenie pod skrzynie automat EYF a jest auto po przeróbce na manual 5-biegowy FHN czyli przód troszkę lżejszy bedzie. Może któryś ma swojego paska z silnikie AVF i skrzynią FHN 5-biegową w manualu i dobrał odpowiednie sprężynki??
  13. Witam, ja kupiłem passata 1.9 TDI 2002 rok kombi silnik AVF i oryginalnie pasek miał skrzynie automat a kupiłem w manualu to znaczy że jest przód troszkę lżejszy ale też druga sprawa że kupiłem go na obniżonym zawieszeniu zółte sprężyny i co nie ukrywam denerwuje mnie to i teraz nie wiem jakie sprężyny najlepiej kupić, żeby znowu za wysoko nie poszedł. Jak toś ma jakieś pojęcie na temat sprężyn lub miał podobny problem to super było by jak by mi pomógł bo wakacje tuż tuż a z taki zawieszeniem to masakra załadowanym autem jechać A jak by ktoś chciał te żółte sprężyny to oddam bez problemu
  14. Witam, chłopaki bo ja wymieniam cały płyn w układzie wspomagania ponieważ z węża od pompy do maglownicy cieknie płyn którego właściwie już nie ma i nie wiem jaki był bo teraz co zostało to brązowe i się pieni, ale widzę w postach że to VW to zielony się leje i też zielony mam korek od zbiorniczka jeśli ma to jakieś znaczenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności