Skocz do zawartości
traksio

Wymiana Vacum pompy(tandemowej)-Manual

Rekomendowane odpowiedzi

przemo81 to jest czujnik paliwa jak byś potrzebował to mam nówkę sztukę do sprzedania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki jest koszt nowej pompy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na myśli masz nowa mówiąc nowa z servisu czy uzywana jako nowa do twojego paska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jaki jest koszt nowej pompy?

 

allegro

http://allegro.pl/pompa-paliwa-vacum-vw-passat-polo-sharan-touran-i3049453319.html

 

serwis ok. ~1100 +-

 

jak ktoś nie ma co z $ robić to nową może kupować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u nas na forum mozna kupić za 700zł nową u forumowiczów co sprzedają części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jaki jest sens kupowanie nowego vaccum do PD.. :) Lepiej wyrwać coś z jakiegoś 130KM b6 A4 np :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się właśnie zastanawiam bo chyba coś z pompą mi się dzieje,bo jak zaczynam hamować to pedał twardy mi się robi bardzo często i to może być problem z pompą vacum?? Czy coś innego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem taki problem.U mechanika wymiana pompy vacuum i serwo (oczywiście wszystko nowe) = 2600zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie w mojej pompie vacum rusza się ten element(foto zapożyczone z allegro) , czy to tak powinno być? czy świadczy to o jej zuzyciu?

3084150856.jpg

 

próbowałem dziś wymienic pompę na bosha(używka z końcówką M) ale po złożeniu okazało się że cieknie paliwo z tej długiej części(okolic) , po zdjęciu bosha i weryfikacji róznic okało się że mam tak jakby delikatnie inne wpusty w wałek(choć wymiarowo były identyko jak moje) dwa razy zakładałem tego bosha(delikatnie i na hama , nawet lekko ją wbijałem młoteczkiem) i dwa razy ciekło.....zdryfiłem i powrotnie założyłem starą Luka z końcówką E i nie cieknie. O co chodzi?Podobno Bosh miał pasować, rozstaw śrub pasował, uszczelka nowa a cieknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tek króciec ruszać się nie powinien, było już o tym na forum.

Dziwne jest to co piszesz o tym wycieku, u mnie do montażu nie używałem absolutnie żadnej siły, tylko ustawiłem wypusty aby pasowały do wałka i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musiałeś nie trafić dobrze we wpusty i nie doszła cała pompa do płaszczyzny poczytaj w tym dziale; Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musiałeś nie trafić dobrze we wpusty i nie doszła cała pompa do płaszczyzny poczytaj w tym dziale; Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX

nie mogłem źle trafić bo to by było widać(była by jakaś szpara czy coś).....to tak jakby dolna część byłą źle spasowana.....sprawdzę jeszcze czy ta używka z 2009 nie jest zapchana(odkręcę dekiel)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma opcji że nie pasuje , numery są identyczne tylko literki inne dla bosch i luk , najwidoczniej coś z pompą jest nie tak bo pasować musi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma opcji że nie pasuje , numery są identyczne tylko literki inne dla bosch i luk , najwidoczniej coś z pompą jest nie tak bo pasować musi.

może tak byc dziś ją sprawdzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi pasować Bosch z literką M. Sam zmieniałem niedawno - trzeba naprawdę dobrze wpasować, bez nerwów. Jest taki moment, że niby już pasuje ale jednak troszkę jej brakuje - trzeba jeszcze raz pasować. Udało się po kilku próbach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może tak byc dziś ją sprawdzę

faktycznie coś nie halo było z używaną pompa z końcówką M zwróciłem kupiłem nowa z końcówka Q i pasuje i działa jak należy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Mam do wymiany pompę tandemową vacum. Mechanik powiedział że za robociznę 180zł chce.

 

- czy to normalna stawka za taką usługę wymiany?

- czy warto szukać używanej pompy? Mam możliwość zakupu sprawnej z rozbitka.

- czy jest różnica pomiędzy pompami od AVF a innych (100-konnych, Skoda Octavia)

- czy da się stwierdzić bez wyjmowania jaki jest jej numer? (np. po Vinie?)

 

Passat 2001, 1.9TDI AVF

 

Dzięki za pomoc!

Edytowane przez Jacek R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja po wymianie pompy vacum mam problem odpaleniem paliwo podaje a odpalić nie chce.

Już nie mam żadnych pomysłów poradzie coś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie,

Mam do wymiany pompę tandemową vacum. Mechanik powiedział że za robociznę 180zł chce.

 

- czy to normalna stawka za taką usługę wymiany?

- czy warto szukać używanej pompy? Mam możliwość zakupu sprawnej z rozbitka.

- czy jest różnica pomiędzy pompami od AVF a innych (100-konnych, Skoda Octavia)

- czy da się stwierdzić bez wyjmowania jaki jest jej numer? (np. po Vinie?)

 

Passat 2001, 1.9TDI AVF

 

Dzięki za pomoc!

 

Byłem u innego mechanika to posprawdzał i powiedział że on wie co jest grane i żeby mu zostawić na godzinę autko. Nie będzie konieczna wymiana Vacum. Nie chciał powiedzieć o co chodzi ale powiedział że 50zł to będzie kosztowało... Jutro mam do niego jechać.

Jest jakiś patent? ktoś coś wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem u innego mechanika to posprawdzał i powiedział że on wie co jest grane i żeby mu zostawić na godzinę autko. Nie będzie konieczna wymiana Vacum. Nie chciał powiedzieć o co chodzi ale powiedział że 50zł to będzie kosztowało... Jutro mam do niego jechać.

Jest jakiś patent? ktoś coś wie?

 

 

Wczoraj byłem u mechaniora i okazało się że to nie Vacum!! Ponoś spadł jakiś wężyk ciśnieniowy i przez to hamulce były nieskuteczne. Teraz auto hamuje śwuetnie, sprzęgło delikatniej pracuje i przy gaszeniu nie ma takiego dziwnego stuknięcia. Problem z brakiem mocy pozostał - przepływka dobra, zawór N75 też ok. Po podłączeniu pod kompa i kilkunastu minutach mechanik stwierdził że powodem braku mocy są zapieczone kierowniczki w turbinie. Po niedzieli turbo idzie do czyszczenia (150zł) i mam nadzieję że będzie hulało:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności