pemek2610 Zgłoś #101 Napisano 8 Października 2014 jak kupiłem chińczyki to miałem to samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #102 Napisano 12 Października 2014 (edytowane) HIDy slim vortexa zamontowane. Kpl zmiescil sie w lampie, tylko nie wiem czemu po stronie kierowcy ladnie wszystko weszlo, a po stronie pasazera na styk. Wydawalo mi sie ze lampy sa identyko wymiarami, a tu taka niespodzianka. Nawet fabryczna kostka od zarowki w lampie od str. pasazera nie chciala lekko zmiescic sie pomiedzy odblysnik a obudowe lampy. Efekt przed: Porownanie - po lewej halogen, po prawej HID: Efekt po: Po montazu pojawily sie problemy: - na czesci stacji radiowych pojawiaja sie zaklocenia w postaci szumow. - na drodze przed autem widoczne sa dwa cienie - winne sa preciki przy zarnikach, zamontowane u gory - jak dotad nie znalazlem patentu na odwrotny montaz zarnika w gniezdzie - pretem do dolu. - jak dotad przy zabawie wl/wyl 1 raz nie zapalila sie jedna lampka Edytowane 12 Października 2014 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #103 Napisano 13 Października 2014 HIDy slim vortexa zamontowane. Kpl zmiescil sie w lampie, tylko nie wiem czemu po stronie kierowcy ladnie wszystko weszlo, a po stronie pasazera na styk. Wydawalo mi sie ze lampy sa identyko wymiarami, a tu taka niespodzianka. Nawet fabryczna kostka od zarowki w lampie od str. pasazera nie chciala lekko zmiescic sie pomiedzy odblysnik a obudowe lampy.Efekt przed: Porownanie - po lewej halogen, po prawej HID: Efekt po: Po montazu pojawily sie problemy: - na czesci stacji radiowych pojawiaja sie zaklocenia w postaci szumow. - na drodze przed autem widoczne sa dwa cienie - winne sa preciki przy zarnikach, zamontowane u gory - jak dotad nie znalazlem patentu na odwrotny montaz zarnika w gniezdzie - pretem do dolu. - jak dotad przy zabawie wl/wyl 1 raz nie zapalila sie jedna lampka zdj i tak nie dodaja tego jak naprawde swieca HIDy palniki dopiero po kilkunastu godz pracy odpowiednie swiatlo daja u mnie np. jak teraz zalozylem nowe palniki to przy pracujacym silniku drgaly tzn snop swiatla drgal wykluczylem luz palnik-lampa itp. po kilku godzinach jazdy wszystko doszlo do normy nic nie drga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #104 Napisano 13 Października 2014 Nie wymagaj cudów ...ja za jeden palnik D2S dałem tyle co ten zestaw hidów Przerabiałem ten temat i tylko ori xenon daje pełne zadowolenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #105 Napisano 13 Października 2014 Po pierwsze zwykle lampy soczewkowe nie posiadają przesłony jak xenony. Więc inni kierowcy zadowoleni z tej modyfikacji nie będą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #106 Napisano 13 Października 2014 (edytowane) Nie wymagaj cudów ...ja za jeden palnik D2S dałem tyle co ten zestaw hidów Wszystkie zamienniki H7 mają tą samą konstrukcję - pręt u góry. Klosz rowniez ten sam, a tylko czesc osob stwierdza wystepowanie slupa cienia przy HIDach. Moze nie zwrocili na to uwagi? palniki dopiero po kilkunastu godz pracy odpowiednie swiatlo dajaMam nadzieje, bo kolosalnej roznicy nie widze po ich montazu. Na zwyklych halogenach cos widzialem w nocy, i sadzilem ze teraz bedzie jasniutko nawet na wiekszej odelglosci. W sumie to w nocy jeszcze nie mialem okazji pojechac i dlatego za bardzo nie widze "tego efektu". Po pierwsze zwykle lampy soczewkowe nie posiadają przesłony jak xenony. Więc inni kierowcy zadowoleni z tej modyfikacji nie będą.HID w soczewkach nie razi, przynajmniej w B5. Edytowane 13 Października 2014 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #107 Napisano 13 Października 2014 Po pierwsze zwykle lampy soczewkowe nie posiadają przesłony jak xenony. Więc inni kierowcy zadowoleni z tej modyfikacji nie będą. A skądże znowu, zwykłe lampy soczewkowe (oryginał Hella) mają przesłonę ! Nie wiem skąd masz nieprawdziwe informacje ? - - - - - aktualizacja - - - - - Mam nadzieje, bo kolosalnej roznicy nie widze po ich montazu. Na zwyklych halogenach cos widzialem w nocy, i sadzilem ze teraz bedzie jasniutko nawet na wiekszej odelglosci. W sumie to w nocy jeszcze nie mialem okazji pojechac i dlatego za bardzo nie widze "tego efektu". Jezeli masz oryginalne lampy to maja one 10 lat, z tego pewnie większośc przejeżdżone na swiatłach bo takie przepisy to domysl się w jakim stanie są odbłysniki, te za soczewką. Do tego zabrudzenia na soczewce, do tego niedoskonała już szyba lampy... W efekcie świecenie nie jest doskonałe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #108 Napisano 14 Października 2014 Po 10 latach dajesz do regeneracji lampy i za 200zł święcą jak nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #109 Napisano 14 Października 2014 "w jakim stanie są odbłysniki, te za soczewką. Do tego zabrudzenia na soczewce, do tego niedoskonała już szyba lampy... W efekcie świecenie nie jest doskonałe" tez tak mysle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skladak Zgłoś #110 Napisano 15 Października 2014 Rogalik17; kupiłem w sklepie motoryzacyjnym u kolegi Osram dałem 160 zł za sztukę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #111 Napisano 15 Października 2014 dałem 160 zł za sztukę. :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #112 Napisano 15 Października 2014 dałem 160 zł za sztukę :hmm ja za PHILIPSY 4300K płaciłem ok. 180zł/sztuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #113 Napisano 29 Października 2014 Potrzebuję Waszej pomocy ! Panowie mam problem przewertowałem całe forum i nic. A więc tak mam w swoim czarnuchu założone xenony ( nie bi) na zgaszonym silniku wszystko pomyka jak trzeba światła krótki i długie dziłają wzorowo,ale problem pojawia się w momencie odpalenia auta.Zapalam światła krótkie i jest ok w momencie przełączenia na długie krótkie gasną i wywala błąd spalonej żarówki .Po zmianie na krótkie i wyłączeniu świateł przez przełącznik i włączeniu działają ok. Spodkaliście się z takimi jajami bo ja już nie mam pomysłów co to może być. A wywala błąd "zwarcie z plusem" lampa lewa i prawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #114 Napisano 29 Października 2014 Potrzebuję Waszej pomocy !Panowie mam problem przewertowałem całe forum i nic. A więc tak mam w swoim czarnuchu założone xenony ( nie bi) na zgaszonym silniku wszystko pomyka jak trzeba światła krótki i długie dziłają wzorowo,ale problem pojawia się w momencie odpalenia auta.Zapalam światła krótkie i jest ok w momencie przełączenia na długie krótkie gasną i wywala błąd spalonej żarówki .Po zmianie na krótkie i wyłączeniu świateł przez przełącznik i włączeniu działają ok. Spodkaliście się z takimi jajami bo ja już nie mam pomysłów co to może być. A wywala błąd "zwarcie z plusem" lampa lewa i prawa. Czyli masz wsadzony xenon H7, chiński w zwykłe reflektory... Sprawdź izolację kabli, od wtyczek w reflektorach do wtyczek w przetwornicach... Zakoduj VCDSem reflektory xenonowe-kodowanie znajdziesz w moim temacie o "xenonie incognito"-dział Warsztat B6. Napisz, czy to cokolwiek pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #115 Napisano 30 Października 2014 Pomogło ! Wszystko jest OK ! Dzięki WIELKIE.:jupi:jupi Xenon od B5 do B6 !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HejTuPiotrek Zgłoś #116 Napisano 30 Października 2014 Witam Was Mam problem w VW Touareg 2005 z biksenonami skretnymi z doświetlaniem zakretow. Problem w tym ze przestaly ksenony skrecac i wydaje mi się tez ze nie poziomuja się (gdy zjezdzam z góry to swiatla swieca w dol a kiedy jade pod gorke nie opadają). Najwazniejsze jest to ze problem jest ze nie skrecaja w czasie jazdy tzw. światła adaptacyjne. Szukalem opcji na vcds i chciałem od nowa zaadoptowc skrecanie ale nie wiem jak. Ksenon błędów nie pokazuje a kiedy odpalam auto to jest test swiatel czyli gora, dol i na boki przechodzą bez zarzutu. Proszę o wskazówki jak sprawdzić adaptacje swiateł. Dodam ze auto posiada pneumatykę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #117 Napisano 3 Listopada 2014 (edytowane) Xenony Vertexa po ok 1,5tyg zaczely szwankowac, a dokladnie siadala jedna przetwornica - slabsze swiatlo oraz mruganie. Po reklamacji dostalem nowa sztuke. Oto efekty;) : Gora - zwykla zarowka z hipermarketu H7. Dol Xenon Vertexa. W lampie kierowcy musialem podlozyc pod zarnik 1mm papier, by lepiej skupic swiatlo. Jak zwykle cos sie musialo w czesniej skopac i jak naprawilem schodek __/ w lampie pasazera, tak teraz w lampie kierowcy go nie widac Reasumujac, xenony swieca teraz jak trzeba. Edytowane 3 Listopada 2014 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #118 Napisano 10 Listopada 2014 Witam, dziś zauważełem że jeden xenon chyba kończy swoją żywotność. czy może któryś z was wymieniał żarniki i ma kilka fotek? czy jest to bardzo trudne? pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #119 Napisano 10 Listopada 2014 W twoim przypadku nie jest trudne. Masz B5 prze lifem więc demontujesz lampy bez zdejmowania zderzaka. Po wyjęciu lampy masz już z górki. Jak się kończy jeden to wymień od razu 2 na raz - drugi długo nie pociągnie. Rozważyłbym na twoim miejscu regenerację odbłyśników i czyszczenie soczewki - po tak długim użytkowaniu pewnie nie są w najlepszym stanie. Polerkę szyby w lampie możesz zrobić we własnym zakresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #120 Napisano 10 Listopada 2014 W twoim przypadku nie jest trudne. Masz B5 prze lifem więc demontujesz lampy bez zdejmowania zderzaka. Po wyjęciu lampy masz już z górki. Jak się kończy jeden to wymień od razu 2 na raz - drugi długo nie pociągnie. Rozważyłbym na twoim miejscu regenerację odbłyśników i czyszczenie soczewki - po tak długim użytkowaniu pewnie nie są w najlepszym stanie. Polerkę szyby w lampie możesz zrobić we własnym zakresie. Przed Liftem? Passat B5 FL 2001r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach