kobylak2206 Zgłoś #41 Napisano 3 Marca 2012 (edytowane) po kapitalce taki olej lejesz?? Na dotarcie nie ma sensu lepszego lać. Ja robiłem podobnie bo minerał na pierwszy 1000km, wymiana na minerał i kolejne 4000km... No i wymiana na półsyntetyk... BTW... Że hall jest nowy to nie znaczy że sprawny Proponuję albo podmiankę na inny albo oscyloskop i pomiary Edytowane 3 Marca 2012 przez kobylak2206 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #42 Napisano 3 Marca 2012 po kapitalce taki olej lejesz?? Na dotarcie nie ma sensu lepszego lać. Ja robiłem podobnie bo minerał na pierwszy 1000km, wymiana na minerał i kolejne 4000km... No i wymiana na półsyntetyk... Dokładnie tak. Że hall jest nowy to nie znaczy że sprawny Tyle że sprawdzałem jeszcze na 2 innych aparatach zapłonowych więc mało prawdopodobne że 3 różne czujniki były walnięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #43 Napisano 3 Marca 2012 jak puszczałem gaz obroty spadały mu do granicy zgaśnięcia i zaczynała migać kontrolka od oleju Czym tu się martwić? jak silnik przygasa to i ciśnienia brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #44 Napisano 3 Marca 2012 No właśnie z odpiętą jedzie. Jak z odpiętą wtyczką jest dobrze to czego szukasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #45 Napisano 3 Marca 2012 Jak z odpiętą wtyczką jest dobrze to czego szukasz? Czego szukam?? Mówisz że to czujnik? To powiem ci że w garażu leży 4 nowe czujniki temperatury, każdy z innej firmy i na każdym jedzie tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #46 Napisano 3 Marca 2012 A chociaż jeden to oryginał? Ewentualnie szukaj problemu w samej wtyczce, połączeniu elektr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #47 Napisano 3 Marca 2012 A chociaż jeden to oryginał? Tak Ewentualnie szukaj problemu w samej wtyczce, połączeniu elektr. Sprawdzone i jest sucho i sprawnie dziś poizolowałem dodatkowo przewody idące do czujników. To twierdzisz że ten symptom to tylko i wyłącznie czujnik temperatury i jeszcze raz przewalić całą drogę kabla i sam czujnik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #48 Napisano 3 Marca 2012 Poszedłbym tą drogą skoro po odpięciu wtyczki bangla jak się należy. Nie tylko i wyłącznie ale zwalony czujnik daje takie objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #49 Napisano 3 Marca 2012 zwalony czujnik daje takie objawy. Wiem o tym i od tego zacząłem. Sprawdzę wszystko jeszcze raz po niedzieli. Ale sam nie wiem bo już wtyczkę wymieniałem i też to nic nie dało sprawdzałem też na opcji czujnika 4 pinowego i też nic. W desperacji jestem już o krok od kolejnej zmiany silnika, razem z całą instalacją elektryczną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #50 Napisano 3 Marca 2012 Czujniki (TPS,przepływka, Hall,czujnik temp.) mają wspólna masę, i od tego bym zaczął-czy jest dobra masa na czujniki.... Nie podpowiem tylko skąd konkretnie jest brana??? Ale wystarczy s\podpiąć w kabel przy czujniku temp. dodatkową mase i moze przestanie "kaszleć". No i oczywiscie sprawdziłbym przekaźnik prądu na sterownik....czyli inaczej czy jest + na sterowniku...bo digifant bez jednego zasilania będzie chodził...kiepsko ale będzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #51 Napisano 5 Marca 2012 Nie podpowiem tylko skąd konkretnie jest brana??? Ta wiązka ma masę podpiętą zboku silnika do szpilki króćca. Ale tak się zastanawiam czy takie objawy może dawać, coś innego niż osprzęt silnika. chodzi mi o poważniejsze sprawy, w samym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #52 Napisano 5 Marca 2012 zdaje się że kiedy odepniesz czujnik temperatury, to komputer przestaje regulować kąt zapłonu wg czujników tylko reguluje wg mapy. Więc jeśli na odłączonym czujniku jest OK... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #53 Napisano 6 Marca 2012 zdaje się że kiedy odepniesz czujnik temperatury, to komputer przestaje regulować kąt zapłonu wg czujników tylko reguluje wg mapy Zgadza się Więc jeśli na odłączonym czujniku jest OK... Teoretycznie tak ale... Właśnie wróciłem z garażu. Wyczyściłem masy, poprawiłem połączenia elektryczne, Zrobiłem reset digifanta... ...I dalej nic Zostaje już tylko sam nie wiem co. Jutro mam trochę załatwień i trochę jazdy po różnych punktach, więc może jak go będę co chwilę odpalał i gasił, i zrobię z 60 km po mieście to może złapie wreszcie prawidłowe nastawy. A jak nie to będę walczył dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #54 Napisano 6 Marca 2012 Żarówka H4 i posprawdzaj masy oraz zasilanie do sterownika miernik kłamie bez obciążenia. Moje pudło zaczeło jeździć a wręcz zap... dopiero na przepływce z omegi 2,0 kompie z golfa PB. Posprawdzaj masy, zasilania żarówką, potem podciśnienia i ma jeździć to nie ruski czołg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #55 Napisano 8 Marca 2012 Żarówka H4 i posprawdzaj masy oraz zasilanie do sterownika miernik kłamie bez obciążenia. Moje pudło zaczeło jeździć a wręcz zap... dopiero na przepływce z omegi 2,0 kompie z golfa PB. Posprawdzaj masy, zasilania żarówką, potem podciśnienia i ma jeździć to nie ruski czołg. Czy ta przepływka z omegi podeszła ci bez przeróbek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #56 Napisano 8 Marca 2012 przepływka z omegi podeszła ci bez przeróbek? Właśnie Silnik się nie ułożył i po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów się wnerwiłem i czujnik odpiąłem, żeby na spokojnie objechać. Więc na weekendzie, walki ciąg dalszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #57 Napisano 8 Marca 2012 Czy ta przepływka z omegi podeszła ci bez przeróbek? mimo innych oznaczeń auto zap... a przepływka kosztowała 40 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eeemil Zgłoś #58 Napisano 9 Marca 2012 Też mam przepływke z opla , ale musiałem dołożyć jeden kabelek w środku bo w oplu pomiar temperatury powietrza jest na innym pinie. https://picasaweb.google.com/lh/photo/9wvrjPOyVhpIkgiX6zwTkNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #59 Napisano 13 Marca 2012 Ta wiązka ma masę podpiętą zboku silnika do szpilki króćca. Jednak nie do końca. Masa czujników jest bezpośrednio po klemę wpięta. Objawy jednak są spowodowane grubszą awarią. W Niedzielę na zlocie zauważyłem że spadła mi moc i w górnym zakresie obrotów zaświeciła kontrolka od oleju. Wczoraj sprawdziłem ciśnienie. Na 3 cylindrach mam 13,5 a na jednym jest 8,6. Ciśnienie poszło w miskę a silnik zaczął pukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #60 Napisano 13 Marca 2012 To Piotruś coś sie z*****o jak widać ale stukanie nie ma nic do kompresji. Podejrzewam że przy remoncie zatkał się kanał olejowy i przytarło korbowód. Lub pop... sie szklanki zaworowe i nie domyka zaworu, oby tak było to robota prosta i koszta niewielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach