Skocz do zawartości
marekbialek

[Instrukcja] Montaż czujników ciśnienia w oparciu o ABS

Rekomendowane odpowiedzi

Nie masz pomocnika kodowania?

To jest bit nr 3 w bajcie nr 1

No ale może ABS rzeczywiście u Ciebie nie ma tej funkcji obliczania spadku ciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wchodząc w ABS akurat tutaj nie ma pomocnika kodowania. Byłem praktycznie pewien, że kodowanie podejdzie a tu zonk.

 

Schowek01.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą pompę i potwierdzam - nie przyjmuje tego kodowania (oryginalnie 311).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pewnie głupie pytanie ale gdzie w komorze silnika znajduje się pompa ABS i ta wtyczka do podpięcia pinu z guzika? W sobotę walczyłem z przeciąganiem kabla i udało mi się znaleźć otwór nad pedałami. Teraz pozostaje wpiąć się w kostkę tylko nie bardzo wiem gdzie ją szukać... Będę wdzięczny za jakiś opis lub fotkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To całkiem na prawo teraz przejdź podszybiem. I z tamtej strony po grubej wiązce po przewodach w dół i trochę jeszcze w stronę kabiny. Tam mało miejsca jest. Ja odłączałem nawet wężyk od odpowietrzenia co idzie do zbiorniczka wyrównawczego, bo tak mi było wygodniej rękę włożyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem, dzięki :)

Pompa wraz z wtyczką jest schowana za taką blachą, dlatego jej wcześniej nie widziałem. Idąc po kablach odnalazłem ją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw czerwone zabezpieczenie nacisnąć i dopiero da się przełożyć blokadę w położenie umożliwiające wyciągnięcie wtyczki do góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś może problem z włożeniem gniazda do kostki ABS? To jakaś masakra, wcisnąłem go ale i tak krzywo. Byłem już tak wściekły że olałem czy to zadziała. Wygląda jakby ten wtyk nie pasował do gniazda, a kupiłem taki jak w opisie. Jest jakieś patent na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najpierw czerwone zabezpieczenie nacisnąć i dopiero da się przełożyć blokadę w położenie umożliwiające wyciągnięcie wtyczki do góry.

 

Ta blokada musi być we właściwym położeniu również przy wciskaniu wtyczki. Mi łatwiej weszła a trudniej się ją wyciągało na początku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o potwierdzenie, Pin numer 5 (z kostki SET) łączymy z pinem 5 ESP czy z pinem 4 ESP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez tytułu.jpg

 

1.jpg

 

...a schemat mówi co innego (chyba, że się mylę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jestem ślepy bo nie widzę cyferek na schematach :) Co mówi schemat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapisz zdjęcia na kompie i wówczas będziesz mógł je sobie powiększyć:kciuczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapisanie nic nie daje, dalej nieczytelne. Podpowiedz mi proszę, do którego pinu w ESP wpiąć kabel z SET.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpowiedz mi proszę, do którego pinu w ESP wpiąć kabel z SET.

 

22.jpg

 

Może teraz będzie wyraźniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) Czyli pin 5 witam do najbliższej masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o pomoc kogoś kto montowal zestaw z Chin.

 

22992f199da9036a3a9971db491e55c4.jpg

 

Zobaczcie tam jest o jeden przewód więcej niż w opisie pin do pompy ABS już pociągnołem i wpiołem.

A nie wiem jak wziąć ten przycisk do ESP. Bo zamiast 3 przewodów dwóch masy i jednego plusa z kostki wychodzą 4 przewody dwa zakończone panami a dwa wpięte do złączki (jak na zdjęciu) czy mogę to podpinać na chybił trafił?

Obcioł bym tą wtyczkę i próbował

 

 

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pin 3 i 6 z SET podpinasz do 3 i 6 w ESP, pin 4 do dowolnej masy w samochodzie, 5 wiadomo - ABS. Dla mnie najtrudniej było włożyć wtyk do kostki ABS bo kable były bardzo krótkie i musiałem się trochę nagimnastykować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłem wszystko jak w instrukcji, po odpaleniu była kontrolka od ciśnienia i po przejechaniu już metra zgasła, teraz jak jadę i wciskam przycisk to nic się nie dzieje, to normalne? Nie mogę zapisać nowego ciśnienia jak nie ma ubytku takiego że kontrolka świeci?

 

Jednak mój błąd, wtyk nie siedział dobrze we wtyczce ABS, napiszę jakby ktoś szukal, na postoju przy naciśnięciu przycisku zapala się tylko kontrolka

Edytowane przez tomek_mal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam zmieniłem ABS z 3C0614109C na 3C0614109A czy może ktoś podać kodowanie dla pompy z końcówką 109A w starej było 268 ale do 109A nic z tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności