Skocz do zawartości

tomek_mal

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomek_mal

  • Urodziny 01.12.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2005
  1. Wiesz może czy ten moduł 5P0862335B wspiera A2DP? czyli streamowanie muzyki z telefonu.
  2. Robiłem, robiłem. Myślałem że coś źle robię i podmieniłem z powrotem na stary moduł i od razu się udało a na nowym za nic nie chciało się zrobić. Wiem że nie jest zintegrowany, wchodzi przez to złącze chyba 10 pin do modułu kierownicy, tak? Ten moduł poza tym nie chce przyjac kodowania automatycznej skrzyni biegów, nie wiem też dlaczego, myślałem że w każdym można zakodowac to
  3. Trochę jeszcze z tym walczyłem i w sumie wyszło tyle ze: Wiązke "L" robiłem sam i okazało się że po prostu w schematach w ELSA jest trochę pomieszanie z pinami ale po obejrzeniu dokładnie płytki z modułu w kole kierownicy tego 1P0 znalazłem błąd i już zadziałało to. Moduł AE jest przystosowany do jednonabojowej poduszki i zwyczajnie brakowało w nim pinów do drugiego naboju ale bez problemu dolutowalem je ze starego. Myślałem że już będzie wszystko działac ale niestety nie dało się z nic zrobić adaptacji G85, niby nie wyrzuca błędu o braku komunikacji z nim albo że uszkodzony ale żadnych wartości tez nie pokazywał. Kupiłem moduł E i mam nadzieje ze z tym się uda
  4. Witam, mam problem. Wymieniłem moduł kierownicy z A na AE, poduszka dwunabojowa została, wymieniłem kierownice na multifunkcje 8 przycisków, wymieniłem wiązke z K na L i niestety nie działa multifunkcja, do tego zaczęło wywalac błąd poduszki, drugiego zapalnika. Możliwe że moduł kierownicy za wysoki? Albo taśma do wymiany?
  5. Nie, chciałem biały taki naturalny, wybór padł na białą (X:0.28,Y:0.29); światłość 1100-1500mcd; kąt świecenia 120°. Tutaj barwa jest podana we współrzędnych ale to wychodzi ok 6 - 6,5tys K
  6. Efekt dzisiejszego popołudnia, wygląda lepiej niż na zdjęciu, fajne białe podświetlenie, nic nie razi a jest wyraźniejsze wszystko
  7. Założyłem wszystko jak w instrukcji, po odpaleniu była kontrolka od ciśnienia i po przejechaniu już metra zgasła, teraz jak jadę i wciskam przycisk to nic się nie dzieje, to normalne? Nie mogę zapisać nowego ciśnienia jak nie ma ubytku takiego że kontrolka świeci? Jednak mój błąd, wtyk nie siedział dobrze we wtyczce ABS, napiszę jakby ktoś szukal, na postoju przy naciśnięciu przycisku zapala się tylko kontrolka
  8. Witam, potrzebuje pomocy z korekta licznika zamienionego, najlepiej Wrocław i okolice, ktoś ma kogoś sprawdzonego tu?
  9. Nie odpala bo przy wymianie pompowtryskiwacza szyna sie zapowietrzyla, trzeba trochę pokręcić żeby odpalił
  10. Raczej zdejmij koło i kręć śrubą na kole pasowym wału. BKP to diesel z dużą kompresją, cieżko sie kręci i nie wiadomo czy nie zaszkodzisz paskowi kręcąc kołem rozrządu a zdjecie koła i osłony to 5 min roboty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności