grześ1505732623 Zgłoś #241 Napisano 13 Maja 2010 Przód 288x25 klocki to zależy czy masz czujnik zużycia.Tył 245x10 Firmy? Masz do poczytania prawie 240 postów, coś na 100% znajdziesz. Dzisiaj sprawdziłem i z przodu mam zaciski ATE a z tyłu Lucas.teraz nie wiem czy pasują takie tarcze jak podał kolega Gural?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #242 Napisano 13 Maja 2010 Dzisiaj sprawdziłem i z przodu mam zaciski ATE a z tyłu Lucas.teraz nie wiem czy pasują takie tarcze jak podał kolega Gural?. :hmm czegoś tu nie rozumiem. 90% passatów w Polsce i na świecie ma takie zaciski, to dlaczego miały by te tarcze nie pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #243 Napisano 13 Maja 2010 Dzięki, więcej pytań nie mam.:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pancerny77 Zgłoś #244 Napisano 16 Maja 2010 Witam. Przeglądałem wcześniej forum na temat tarcz i klocków na przód bo się zbliżał termin wymiany i się zastanawiałem tak jak inni na forum czy mam klocki z czujnikiem. Nie musiałem długo czekać aby rozwiać moje wątpliwości, samo się wyjaśniło bo 2 dni temu zapaliła kontrolka, wiec mam czujniczek na klockach. I dalej jest dylemat co założyć. Wiec moje pytanie jakie klocki i tarcze na przód do mojego paska 1.9 TDI 115 KM VIN: WVWZZZ3BZYP052353 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #245 Napisano 18 Maja 2010 (edytowane) Ja ostatnio poczytałem trochę opinii w necie na ten temat, bo też zmieniałem klocki. Wybór padł na klocki polskiej firmy "STEINHOF". Zrobiłem jakoś 1000 km na nich, nic się nie dzieje, hamuje jak powinien, nie ma piszczenia, trzeszczenia, szurania - żadnych niepokojących dźwięków. Z prędkością zużycia okładzin no nie mogę się wypowiadać, ale za tę cenę (połowa mniej więcej ATE czy innych textarów) - następnym razem nie będę się nawet zastanawiał i mogę je śmiało polecić. O, ja brałem u tego zioma - błyskawicznie się to odbyło (w czwartek przelew, w piątek klocki) http://allegro.pl/show_user.php?uid=10859649 Trzeba tylko oblookać, czy ma się hamulce systemu ATE, czy Girling (znaki są wybite na zaciskach). Edytowane 18 Maja 2010 przez carl0s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kido9 Zgłoś #246 Napisano 19 Maja 2010 Czesc wszystkim mam pytanko czy ktos moglby mi powiedziec gdzie mozna kupic w uk tarcze zimmermann sport lub ate power disc. Hamulce mi dzis padly w pasku i obdzwonilem kilka sklepow w okolicy Newcastle ale niestety oni nie maja zielonego pojecia lub nie sprowadzaja. Moze ktos zna strone angielska gdzie mozna sprawdzic cene i ewntualnie zamowic. Wolabym zamowic z uk w razie jakis problemow latwiej z reklamacja no i bez zadnych kosmicznych kosztow przesylek pewnie. Z gory dzieki z pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #247 Napisano 24 Maja 2010 Witam.Ja niedawno założyłem tarcze Brembo i klocki Zimmerman , hamulce są idealne ciche i hamuja momentalnie , wczesniej miałem ATE i nie ma porównania z Zimmerman.Moim zdaniem to najlepsze klocki , nie da się opisać ich pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xboy Zgłoś #248 Napisano 25 Maja 2010 Dzisiaj dzwoniłem do technologa z Mikody i powiedział że tarcze GT Mikoda robi ze zwykłych i jest to ten sam materiał, a już na pewno nie poleca twardych klocków do nich i że sami w firmie jeżdżą na miękkich klockach, więc co za tym idzie gra nie warta świeczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubasek Zgłoś #249 Napisano 3 Czerwca 2010 (edytowane) witam. w zeszłym roku załozyłem tarcze i klocki firmy ATE ale ostatnio cos sie stało powyzej predkosci 60 przy hamowaniu mam straszne bicie na kierownicy nie wiem co sie stało proszę o pomoc Edytowane 3 Czerwca 2010 przez kubasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #250 Napisano 3 Czerwca 2010 witam. w zeszłym roku załozyłem tarcze i klocki firmy ATE ale ostatnio cos sie stało powyzej predkosci 60 przy hamowaniu mam straszne bicie na kierownicy nie wiem co sie stało proszę o pomoc jeśli masz ATE Power Disc to przeczyść te rowki... u mnie po 3tyś km już się pozaklejały pyłem i musiałem zdejmować i czyścić... nie polecam Power Disców - jeśli juz to tylko pełne tarcze. spróbuj - może pomoże:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubasek Zgłoś #251 Napisano 4 Czerwca 2010 dzięki spróbuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #252 Napisano 4 Czerwca 2010 Rowek jest do tego żeby odprowadzić gazy,wiec czy bedzie czysty czy nie to raczej nie ma znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubasek Zgłoś #253 Napisano 5 Czerwca 2010 lipa rowek zniknął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #254 Napisano 5 Czerwca 2010 lipa rowek zniknął oto i urok ATE power disc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #255 Napisano 5 Czerwca 2010 lipa rowek zniknął to już nie trzeba ich czyścić pewnie już tarcza ma koło 23mm i bije więc do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #256 Napisano 6 Czerwca 2010 Rowek jest do tego żeby odprowadzić gazy,wiec czy bedzie czysty czy nie to raczej nie ma znaczenia. A raczej ma znaczenie ten rowek, u mnie po 4 miesiącach jazdy się pozaklejały wszystkie na tarczy (ATE PD + klocki ATE), przy hamowaniu biło jak na krzywych tarczach. Po wyczyszczeniu bicie ustało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubasek Zgłoś #257 Napisano 6 Czerwca 2010 Moze je przetoczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #258 Napisano 6 Czerwca 2010 Moze je przetoczyc Wymienić jeśli rowek zniknął bo tarcze się skończyły. Jeśli zniknął, bo się pozaklejały to wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #259 Napisano 7 Czerwca 2010 potrzebuje pomocy przy doborze klockow do tych tarcz na przod i tyl chodzi mi ote GT http://www.mikoda.pl/sklep/26244,VW--PASSAT--3B3--1-8-T-20V--150KM-110kW-- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #260 Napisano 7 Czerwca 2010 (edytowane) potrzebuje pomocy przy doborze klockow do tych tarcz na przod i tyl chodzi mi ote GT http://www.mikoda.pl/sklep/26244,VW--PASSAT--3B3--1-8-T-20V--150KM-110kW-- Od sierpnia zeszłego roku używam kompletu tarcz Mikoda GT. Świeżo po montażu na tył poszły nowe klocki Ferodo FSL, a na przód przełożyłem używane wcześniej klocki Bosch (były minimalnie zużyte to tylko wyrównałem im powierzchnię). Klocki Bosch'a na tych tarczach hamowały fajnie, ale dość szybko skończyły żywota - starły się. Teraz na przodzie mam klocki Ferodo Premiere - już widzę że są twardsze od poprzednich Bosch'a - dość długo się docierały i zużywają się wolniej od nich. Taki zestaw Ferodo Premiere (przód) i Ferodo FSL (tył) na tych tarczach Mikody sprawuje mi się bardzo dobrze - nie zużywają się szybko, skuteczność hamowania mnie zadowala (wg mnie jest dużo lepiej niż to co było w serii), no i nie piszczą. Edytowane 7 Czerwca 2010 przez przemekgo_vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach