waldeksz26 Zgłoś #81 Napisano 17 Lutego 2011 Większego gó... niz B6 w życiu nie miałem; żona mi cyknęła drzwiami o krawężnik- ja zły nachylam się sprawdzić jakie szkody a tam przy śrubce od mocowania drzwi perforacja powłoki lakierniczej(tak to nazywają p....y od gwarancji z VW) a najnormalniej odłazi farba od ocynku, parę dni temu zakładałem ringi na tylnej klapie- ściągam tylne lampy a tam "RUDA". tragedia w tym g....e czego się nie luknie to jest do d..y, sorki za moje słownictwo normalnie taki nie jestem, ale jak sobie pomyśle, że tym badziewiem muszę jeszcze jeżdzić dwa lata- to bym go najchętniej spalił A tutaj parę słów do poczytania co było w aucie reklamowane: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=89914&highlight=ESP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #82 Napisano 17 Lutego 2011 Ciekawe od czego to zależy...?!? U mnie zero oznak rudej. Auto myję sam i wtedy dokładnie oglądam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #83 Napisano 17 Lutego 2011 nie wiem pikopiko, jak się kiedyś spotkamy na jakimś spociku to pogadamy, no ale co zrobić lubię dziada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #84 Napisano 17 Lutego 2011 Przyznam się, że czasem nie myję auta nawet z 3-4 tygodnie (również w zimie). Stoi w garażu (~10`C), a to podobno sprzyja rudej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #85 Napisano 17 Lutego 2011 jak to mówią częste mycie skraca życie:dolamam ja mam takie dziwne wrażenie, ze jak jadę umytym samochodem to bryczka lepiej chodzi, wczoraj byłem w bydgoszczy i widziałem wyliganego R-line w czarnym kolorze, wyglądał zajebiście nawet z naklejkami R na błotnikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #86 Napisano 17 Lutego 2011 Też tak mam, że jak auto jest już czyste to jedzie się przyjemniej, dostojniej. Człowiek mniej się śpieszy, wszystkich wpuszcza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #87 Napisano 17 Lutego 2011 umytym paskiem a jeżdzimy jak MAYBACHEM (nie wiem jak to się pisze)!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #88 Napisano 17 Lutego 2011 Maybach(em)... jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #89 Napisano 17 Lutego 2011 Panowie półroczny Nissan X-trail i koroduje tylna klapa....więc dotyka to większości producentów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #90 Napisano 17 Lutego 2011 wiemy, wiemy ale dlaczego NASZE PASSATY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol3 Zgłoś #91 Napisano 18 Lutego 2011 Witam ostatnio sam przekonałem się na własnej skórze jak słabe są blachy w b6 , przetarła mi rejestracja z tyłu lakier i po miesiącu było widac rdze, miałem przez 5 lat b5 i przez 3 lata jeżdziłem z obdartym błotnikiem i tam rdzy nie uświadczył a w b6 tam gdzie kamień lakier odprysnoł tam rdza !!! Jednym słowem wątpie że on pociągnie tyle co b5 moja stara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #92 Napisano 18 Lutego 2011 wszystkie firmy produkujące samochody przeszły na tryb oszczędnościowy, auto ma chodzic 3-5 lat a potem to płacz i płać, przeważnie to my biedne polaczki płaczą i płacą, pozostaje jeszcze sprawa, samochodów wysyłanych na wschód, które podobno są z drugiego gatunku- czyli nasze bryczki to: totalne padliny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #93 Napisano 18 Lutego 2011 (edytowane) wszystkie firmy produkujące samochody przeszły na tryb oszczędnościowy, auto ma chodzic 3-5 lat a potem to płacz i płać, przeważnie to my biedne polaczki płaczą i płacą, pozostaje jeszcze sprawa, samochodów wysyłanych na wschód, które podobno są z drugiego gatunku- czyli nasze bryczki to: totalne padliny co Ty palisz? skąd masz takie informacje? czas odstawić. dlaczego na wschód idą słabsze auta skoro na zachodzie najwięcej kupuje się nowych samochodów.... Gniezno to na pewno drugi gatunek, a nawet trzeci handlarzy. co ty w ogóle piszesz. Edytowane 18 Lutego 2011 przez luccass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mimoc Zgłoś #94 Napisano 18 Lutego 2011 Pojawia się zawsze po zimie .W lecie piasek rzucany przez samochody a na początku zimy piasek, szlaka ,sól rzucana przez piaskarki na nasze samochody powoduje mikro uszkodzenia powłoki lakierniczej.Nie widac tego gołym okiem ,ale sól z jezdni się tam wtryni i żre aż miło .Po kilku miesiącach mamy bąbelek a pod nim- już wiecie co dalej. Tylna klapa zbierz najwięcej soli Trzeba myc często szamponem z woskiem lub innym uszlachetniaczem to zabezpiecza lakier, dlatego, że wosk ,teflon czy inne medium wypełnia mikro pęknięcia i nie dopuszcza soli do blachy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #95 Napisano 18 Lutego 2011 co Ty palisz?skąd masz takie informacje? czas odstawić. dlaczego na wschód idą słabsze auta skoro na zachodzie najwięcej kupuje się nowych samochodów.... Gniezno to na pewno drugi gatunek, a nawet trzeci handlarzy. co ty w ogóle piszesz. ja nic nie pale; kolego czytaj ze zrozumieniem: nikt nie pisze o słabszych!!!! A co ci do gniezna, ktoś pisał o handlarzach: widać jakichś chłoptaś cię kiedyś orżnał na ładną kase skoro teraz wypominsz. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #96 Napisano 24 Lutego 2011 hm...pssek mojej zony który nigdy nie widział garażu, jeździ po norweskich drogach gdzie zima długa i soli nie brakuje i jakoś nigdzie nie zauważyłem rdzy...tylko odprysk na jednym błotniku który był lakierowany po przetarciu jakby nosił ślady "rudej"...nic więcej... może te wasze auta podczas transportu z lawety pospadały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #97 Napisano 28 Lutego 2011 (edytowane) Odnosząc się do tych wszystkich opinii jestem w stanie stwiedzic że auta 'nowej generacji' mają po prostu słabą powłokę lakierniczą i są robione już nie tak jak kiedyś. Teraz nie przywiązują już wagi to tego czy lakier jest trwały i wytrzyma 10-15 lat bez rdzy tylko pchają na ilość, oby jak najwięcej, niedokładnie. Nie raz spotkałem się z opiniami różnych użytkowników passka b6 że jest tu i uwdzie niedomalowany, odpryskuje bezbarwna powłoka, rdzewieje. Sam w swoim B6 mam odprysk bezbarwnej powłoki lakierniczej i mały pęcherzyk na błotniku z przodu (centralnie na środku) i auto nie było bite, jest z salonu i leci mu 5 rok. Tak już jest. Nowa era nowoczesnej technologii itp. Nie dotyczy to oczywiście tylko VW ale i innych marek. Szkoda. Edytowane 28 Lutego 2011 przez carlo55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #98 Napisano 1 Marca 2011 po odpowiedziach widze i odnosze wrazenie ze dobrywonek załozyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #99 Napisano 1 Marca 2011 może nie tyle dobry co rozwojowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #100 Napisano 9 Marca 2011 Witam, Chciałbym się poradzić co z tym mogę zrobić. Problem z rdzą występuje także w moim egzemplarzu. Auto było sprawdzane moim testerem grubości lakieru, gościa który mi sprzedawał samochód, a także osoby bezstronnej na stacji diagnostycznej - diagnoza lakier oryginalny, szarpaki podwozie wszystko ok. B6 kupiłem grudniu teraz po zimie pierwszy raz go myłem ręcznie i nie wierze w to co zobaczyłem na klapie tylnej:/ trzy ogniska rdzy.... Teraz pytanie jeździć z takimi ogniskami rdzy, zdrapać pod szlifować podkład i podmalować lakierem w pędzelku. czy czekać jak ją całą wyżre i kupić nową klapę. W starym poczciwym B5 czegoś takiego nie widziałem... W golfie V tego też nie widzę - aktualnie używany przez mojego tatę. W borze tego tez nie było, nie wspominając już o polo classic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach