waldeksz26 Zgłoś #121 Napisano 4 Kwietnia 2011 najgorszy pierwszy pyrfel, potem idzie juz z górki, polecam jechać do serwisu zagadać z kims kumatym z reklamacji- autko na podnośnik, dobre światełko i jeszcze nie jeden taki kwiatek znajdziesz. ten typ tak ma ---------- Post added at 20:24 ---------- Previous post was at 20:22 ---------- może się myle ale na lakier masz trzy lata gwarancji a 12 lat masz na przerdzewienie (że niby ci się dziura na wylot zrobi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #122 Napisano 5 Kwietnia 2011 dziś na spokojnie obejrzałem ów usterke i niestety to moja wina.............. na jesieni jak parkowałem pod wiatą to przewruciły mi się dykty z gwoździami na prawe dzwi jak wyjeżdzałem to pociągnołem sobie gwoździem po dzwiach rysa polerką zeszła ale pare nakuć zostało a jakoś nie przyszło mi tego zaprawić i teraz na jednym z nakuć pojawił się parch.... ale znajomyi tak na GW zrobi mi to gów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #123 Napisano 6 Kwietnia 2011 U mnie nie znalazlem rdzy pod lampkami.U mnie tez czysto, zero rudej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betluk Zgłoś #124 Napisano 19 Kwietnia 2011 moje auto nie gnije mam b6 z 2005 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubu77 Zgłoś #125 Napisano 18 Lipca 2011 Witam, od nowości posiadam passata z 2005r, który zaczyna rdzewieć. Samochód nigdy nie był malowany. Mianowicie na dachu przy relingach zaczyna wychodzić rdza (ogniska rdzy ok 2x2 cm). Ponadto na całym samochodzie mam małe burchle. Z tego co się orientuję gwarancja na lakier to 3 lata. Czy ktoś może ma / miał podobny problem, czy jestem odosobnionym przypadkiem? Czy jest szansa wywalczyć coś w ASO? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #126 Napisano 18 Lipca 2011 Gwarancja na powłokę antykorozyjną (ocynk) to 12 lat, śmigaj do ASO, a jak się nie poczuwają to rzeczoznawca i pismo do kulczyka tylko musisz byc pewień ze auto nie było malowane ani powłoka nie została uszkodzona mechanicznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubu77 Zgłoś #127 Napisano 18 Lipca 2011 Pewny jestem na 100%, tylko że gwarancja na ocynk to jedno, a na lakier to zupełnie co innego. Podjadę do ASO - ciekawe co powiedzą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #128 Napisano 18 Lipca 2011 Pod pojęciem gwarancji na blachę rozumuje się powstanie ognisk korozji od wewnątrz i jej ekspansję na zewnątrz. Nie jestem tylko pewien, czy aby była ona zachowana (gwarancja) nie jest konieczne wykonywane okresowych przeglądów blachy w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #129 Napisano 18 Lipca 2011 Nie jestem tylko pewien, czy aby była ona zachowana (gwarancja) nie jest konieczne wykonywane okresowych przeglądów blachy w ASO. Konieczne jest serwisowanie auta w aso.Znajomy ma passata z 05 roku i oprócz dachu,to cały już był malowany Znajomy jedynie płacił 10% z własnej kieszeni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubu77 Zgłoś #130 Napisano 18 Lipca 2011 Konieczne jest serwisowanie auta w aso.Znajomy ma passata z 05 roku i oprócz dachu,to cały już był malowany Znajomy jedynie płacił 10% z własnej kieszeni. Samochód był serwisowany w ASO. To mnie pocieszyłeś . Czyli rdza wychodzi wcześniej niż w Polonezie... A dawno go malował? Chodzi mi, czy powyżej 3 lat od zakupu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #131 Napisano 18 Lipca 2011 A więc tak: z serwisem a raczej z gwarantami walczyłem już nie raz, w konsekwencji mam pół auta malowane (na gwarancji) i dwa elementy były już poprawiane po poprzednim lakierowaniu w serwisie (*wszystko oczywiście na gwarancji), VW daje 3 lata gwarancji na lakier i 12 lat na przerdzewienie blachy (czyli pojawienie się dziurki na wylot) wiem, że robią odstępstwa od tej reguły jak autko ma 4-5 lat ale oczywiście autko musi być cały czas serwisowane. osobiście wydaje mi się, że droga do serwisu to strata czasu, na początek będą oglądali samochód czy nie jest po dachu a potem pewnie będzie zdziwienie poc o malować auto jak jest bezwypadkowe. (tak było w moim przypadku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #132 Napisano 18 Lipca 2011 Kupił go w 2008 roku,a malował w roku zeszłym i obecnym.Do tego jeszcze jak go składali po malowaniu,to połamali zaczepy od tylnych lamp (kombi) i niedawno chcieliśmy wymienić żarówkę stopu i nie dało rady wyciągnąć zaślepki. Więc na razie jezdzi z jednym stopem bocznym ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike2 Zgłoś #133 Napisano 18 Lipca 2011 A więc tak:z serwisem a raczej z gwarantami walczyłem już nie raz, w konsekwencji mam pół auta malowane (na gwarancji) i dwa elementy były już poprawiane po poprzednim lakierowaniu w serwisie (*wszystko oczywiście na gwarancji), VW daje 3 lata gwarancji na lakier i 12 lat na przerdzewienie blachy (czyli pojawienie się dziurki na wylot) wiem, że robią odstępstwa od tej reguły jak autko ma 4-5 lat ale oczywiście autko musi być cały czas serwisowane. osobiście wydaje mi się, że droga do serwisu to strata czasu, na początek będą oglądali samochód czy nie jest po dachu a potem pewnie będzie zdziwienie poc o malować auto jak jest bezwypadkowe. (tak było w moim przypadku) Ja niestety miałem jak na razie mniej szczęścia. Importer uważa, że ocieranie klapy o tylny zderzak w półrocznym aucie to działanie eksloatacyjne i odmawia naprawy uszkodzenia. Na odwołania odpowiada ten sam człowiek, do którego wpływają reklamację, więc już telefonicznie usłyszałem, że zdania nie zmieni. Pozostaje napisanie do producenta i nagłośnienie sprawy w prasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #134 Napisano 19 Lipca 2011 wymienić żarówkę stopu diodę? Żarówki tam są niewymienne, jedynie te w klapie (światło cofania i p.mgielne). Czy mówimy o innym aucie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #135 Napisano 19 Lipca 2011 passat 3BG 2005r,co nie zmienia faktu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlos Zgłoś #136 Napisano 21 Lipca 2011 przechodziłem to samo z moim na szczęście byłym b6 z 2005 ja go kupiłem z francji i był bez przeglądóww aso, ocynk się utleniał bąble były na 4 elementach pojechałem do aso palili głupa więc napisałem do kulczyka potem zdrapali mi parę bombli i zdecydowali że to ocynk się utlenia i pomalowali. bez względu czy to rdza czy ocynk to muszą ci to zrobić powodzenia z wywieraniem presji na oporne aso vw pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubu77 Zgłoś #137 Napisano 22 Lipca 2011 przechodziłem to samo z moim na szczęście byłym b6 z 2005 ja go kupiłem z francji i był bez przeglądóww aso, ocynk się utleniał bąble były na 4 elementach pojechałem do aso palili głupa więc napisałem do kulczyka potem zdrapali mi parę bombli i zdecydowali że to ocynk się utlenia i pomalowali. bez względu czy to rdza czy ocynk to muszą ci to zrobić powodzenia z wywieraniem presji na oporne aso vw pozdrawiam To mnie trochę pocieszyłeś. A możesz podać adres, pod który pisałeś do Kulczyka. Obawiam się, że będę miał problem, ponieważ z tego co wiem to Kulczyk sprzedał akcje VW i już nie ma nic z nim wspólnego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlos Zgłoś #138 Napisano 26 Lipca 2011 na stronie kulczyk tradex scią0gałem dzwoniłem do nich i mi przysłali na maila powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adi19912 Zgłoś #139 Napisano 26 Lipca 2011 Mama takie pytanie do kolegów.zaczyna robić mi się rdza pod lakierem i to widać tylko pod światło na drzwiach,nadkolu i na dachu.i z wiązku z tym pytanie czy serwis uzna to?z góry dzękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #140 Napisano 26 Lipca 2011 (edytowane) Jeśli nie było tam nic dłubane przez Pana Rajncholda z tureckiego komisu to raczej tak. BTW Ostatnio pewne małżeństwo z woj. opolskiego przywiozło z niemieckiego komisu Passata B6 rocznik 2006 "igła" Postawili go do polskiego warsztatu żeby zrobić serwis. Po wymianie oleju silnik zaczął turkac jak sieczkarnia. Jak się okazało zaradny Turek w RFNie zalał silnik czymś na wzór moto doctor. Po wymianie oleju silnik dostał 2 "życia" i jest trup. Dodatkowo, w cenie dostali pourywane łapy silnika. Nasi zachodni sąsiedzi szybko się od nas uczą kombinowania. A i oczywiście jak na niemieckiego diesla przystało przebieg jest- był symboliczny, dziadek jeździł do kościoła, czyli normalka. Edytowane 26 Lipca 2011 przez MarkII Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach