Skocz do zawartości

betluk

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O betluk

  • Urodziny 26.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    xxx

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Ok dzięki za pomoc u mnie jest bez dpf. Będę kombinowal. Ale manuał by się przydał.
  2. Witam, mam problem z demontażem turbo w b6 2.0 140 km BKP. Moje pytanie jak to ustrojstwo zdemontować? od góry nie bardzo od dołu hmm półośka raczej nie pozwoli na wyjecie, czy mam ją też demontować ? a może ktoś ma jakiś manual do tego jak krok po kroku to wykonać w tym silniku ? PS. używałem opcji szukaj niestety jest coś do 1.9. Zdjecie w załączeniu
  3. Witam, jaki numer przepustnicy nada się w zamian za 038 128 063 G ? Muszę kupić taka samą czy mogę inna?
  4. A więc odpowiem sobie sam pali sie bezpiecznik 10 A f23 w skrzynce w silniku odpowiada on za klape gaszaca i za wiatraki!!!!! Po wymianie znowu sie palil po jakims czasie no to wiec rozbiorka EGR + klapa. Mysle ze jest jeden bezpiecznik od wentylatorow i od tej klapy pewnie na jednej wiazce sa. Rozkrecilem egr i klape. EGR wyczyszczono bardzo ladnie sie otwieral jak sie zasysalo ustami dziurke trzeba bylo uzyc sporo pary przy tym grzybku. A co do klapy to pekniete dwa plastikowe trybiki i one robily blokade skleilem je dosc ladnie ciekawe jak dlugo wytrzyma oby z tydzien bo pozniej wymiana na naowy elemencik. Wcale to nie takie trudne nie taki diabel straszny potrzeba na pierwsze rozkrecenie z godzine moze dwie zeby to dobrze rozkminic i sie nie bac tego ruszac nic sie nie stanie Kwestia pozycji klapy gaszacej nie jestem pewien ale chyba przed uruchomieniem silnika powinna byc otwarta tak wywnioskowalem poniewaz akrecilem sprezyne za pierwszym razem tak ze byla zamknieta no i niestety auto nie palilo pozniej wykrecilem jeszcze raz nakrecilem odwrotnie i problem zikl wszystkie bledy sie skasowaly i nie pojawily Moje ostatnie pytanie czy dobrze rozumiem z ta klapa? przed rozruchem silnika powinna byc w pozycji "otwarta" ?
  5. Witam dziś zaraz po odpaleniu auta za święciła się kontrolka chęci engine oraz zaczęła mogąc spirala świec. Podziałem kabelek i z czytałem błędy jak w tytule. Proszę o pomoc co muszę uczynić aby mój Passat b6 140km diesel 2.0 pracował jak trzeba. Wstępnie wiem że chodzi tu o wentylator chłodnicy szukaniem i wiele nie znalazłem w załączniku zdjęcie.
  6. Drgania wystąpić mogą od: - zerwanej łapy silnika lub nie dokręconej bardzo często to się zdarza, - silniki BKP lubia na zimno troche stukac jeszcze te z łańcuszkiem od pompki oleju, - moze byc dwumas - poduszka pod silnikiem (ale to chyba byś zauważył)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności