irek30 Zgłoś #661 Napisano 17 Kwietnia 2014 Dzięki Marcin. To już nie wiem co kupić, od m-ca jestem bez auta, zdecydowałem się na opla insignie i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Poza tym też wyczytałem o niej trochę złego. Teraz przeglądam neta i widzę fajnego paska z 2009 r. i sobie myślę ze może wrócę do tej marki ale po moim b6 z 2006r z kwiatkami prawie wszędzie już sam nie wiem. Myślałem że to poprawili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #662 Napisano 17 Kwietnia 2014 Czyli chyba wrócę do B5. Już mnie kur..ca bierze jak mam teraz kupić auto, ma ktoś coś pewnego? Sorki za OT, wybaczcie ale to jakaś paranoja żeby mieć takie nerwy przy kupnie "nowego" (następnego) auta. Człowiek chce dołożyć trochę kasy, kupić coś młodszego, z mniejszym przebiegiem i musi się martwić o to, czy czasem za rok czy dwa nie zardzewieje! SZOK! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #663 Napisano 17 Kwietnia 2014 Mimo tych wszystkich bolączek następnego po B6 będę miał B7, jak ma rdzewieć to będzie rdzewiał, nic nie poradzimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #664 Napisano 17 Kwietnia 2014 Mimo tych wszystkich bolączek następnego po B6 będę miał B7, jak ma rdzewieć to będzie rdzewiał, nic nie poradzimy. To się nazywa wierność marce Wręcz heroiczna. Ale na świecie jest dużo innych, dobrych aut. Skoro koncern dał ciała i - co więcej - nie poczuł się nawet do odpowiedzialności, żeby te wady wyeliminować w kolejnej generacji auta, to ja się na koncern uroczyście wypinam i na 100% kupię coś innego w następnej kolejności. A póki co cieszę się jazdą B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #665 Napisano 17 Kwietnia 2014 Dzięki Marcin. To już nie wiem co kupić, od m-ca jestem bez auta, zdecydowałem się na opla insignie i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Poza tym też wyczytałem o niej trochę złego. Teraz przeglądam neta i widzę fajnego paska z 2009 r. i sobie myślę ze może wrócę do tej marki ale po moim b6 z 2006r z kwiatkami prawie wszędzie już sam nie wiem. Myślałem że to poprawili. Ja szukałem 6 miesięcy kombi w dieslu. W grę wchodziły: Insignia, Octavia, Mondeo, Passat, Superb. W końcu znalazłem Passata i nie żałuję Odnośnie rdzy. Dziś byłem w Lesznie i zaparkowała obok mnie piękna Insignia OPC - oryginał! Auto super - zagadałem do właściciela jak się jeździ i w ogóle. Narzekał na... rdzę! Salon PL, bezwypadek - auto 2011r. Rdza na tylnych błotnikach. Jak widać nie tylko paski rdzewieją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #666 Napisano 18 Kwietnia 2014 Tylna klapa w Passacie b6 Variant ładnie rdzewieje od środka: przy lampkach rejestracji pokazuje się rdza, w tym samym miejscu od wewnątrz jest taki zgrzew blachy przez całą szerokość klapy i tam właśnie ruda szaleje. Warto sprawdzić to miejsce i odp. zabezpieczyć jak się już lakieruje klapę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #667 Napisano 8 Maja 2014 (edytowane) U mnie rdza na każdych drzwiach wygląda tak samo. Wczoraj po zdjęciu klamki i blachy pod boczkiem rdza pod klamką wygląda właśnie tak: [ATTACH=CONFIG]118643[/ATTACH] Edytowane 8 Maja 2014 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #668 Napisano 9 Maja 2014 Marek mam to samo w lewych przednich drzwiach (widzę na około klamki), łączę się w bólu i daj znać jak to "załatasz". Niestety VW odmawia naprawy, twierdząc że to wina użytkowania klamki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #669 Napisano 9 Maja 2014 Mam nadzieję, że brunox zatrzyma postępującą rdzę? Klamka faktycznie ociera się dość mocno o lakier no i osłabia go. Ale jak mam wejść do samochodu bez użycia klamki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #670 Napisano 10 Maja 2014 u mnie klamki wyglądają ok lecz dziś przeprowadzając zabieg odgrzybiania parownika gdy zdjąłem boczek moim oczom ukazał się taki widok... [ATTACH=CONFIG]118703[/ATTACH] teraz mam dylemat co z tym zrobić :padaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #671 Napisano 10 Maja 2014 a co ta podłoga tak wycięta jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #672 Napisano 10 Maja 2014 teraz mam dylemat co z tym zrobić Nic strasznego. Jest to element wzmocnienia deski rozdzielczej, który z czasem ma taki nalot rdzy. Ja bym tego nie malował. a co ta podłoga tak wycięta jest ? Nie wycięta tylko to wygłuszenie tak wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #673 Napisano 1 Czerwca 2014 podepnę się pod temat nie będe zakładać osobnego tematu. miał ktoś problem z rudą pod maską dziś coś mnie pikło i oglądałem maskę od środka i tak jadę paznokciem i yyyy zonk mianowicie w miejscach zaznaczonych czerwoną obwódką miałem rdze z białym nalotem, zdziwił mnie jeszcze bardziej ten biały nalot ;/ ktoś miał podobną przypadłość ???? zdjęcie poglądowe rdza z białym nalotem znajduję się tuż przy zgięciu maski tam gdzie schodzi już w dół [ATTACH=CONFIG]119802[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciecierr Zgłoś #674 Napisano 1 Czerwca 2014 Ja mam to samo w swoim ale tylko po lewej stronie. Mysle ze zabiore sie za to w wakacje, razem z lewym oswietleniem tablicu z tylu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osd2000 Zgłoś #675 Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Witam, Niedawno odkryłem na masce wykwity rdzy - boczna krawędź, pomiędzy maską a błotnikiem. Ciekawe jest to, że po zgłoszeniu do ASO ( auto ma 3,5 roku użytkowane przeze mnie od początku, serwisowane regularnie do chwili obecnej, stoi w garażu, myte min. 1 x tyg. ) powiedziano mi, iż gwarancja tego już nie obejmuje a jeśli nawet to by nie zostało uznane bo są już dziury w lakierze. Myślałem o nowym aucie jak zakończy się lizing ale VW to już chyba nie będzie!!! Wg. mnie jest to karygodne aby auto za grubo ponad 100 tyś, z przebiegiem 110 tyś i w/w wieku korodowało....... i na dodatek w jakim miejscu ........ Patrzę się na Fiaty o wiele starsze i szlag mnie trafia bo ludzie nie mają takich problemów ( za tę kasę były by przynajmniej dwa z rezerwą jeszcze na paliwo) skutecznie chcą mnie zniechęcić do marki i chyba się im udaje..... Proszę o informację czy mieliście podobne przypadki. Edytowane 14 Czerwca 2014 przez osd2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chriso Zgłoś #676 Napisano 14 Czerwca 2014 dziś przeprowadzając zabieg odgrzybiania parownika teraz mam dylemat co z tym zrobić :padaka też odgrzybiałem i tutaj wrzuciłem fotkę z tego samego miejsca. http://forum.vw-passat.pl/threads/80621-Co-to-za-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-nie-wiesz-tu-spytaj?p=2107153&viewfull=1#post2107153 fakt, że auto o 4 lata młodsze ale u mnie dziewiczo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #677 Napisano 15 Czerwca 2014 Miałem stłuczkę 3 lata temu i po tym zdarzeniu malowaną przednią maskę. Teraz widzę 2 odpryski, ponadto w kilku miejscach drobne zarysowania lakieru związane z użytkowaniem samochodu. Czy można je jakoś usunąć np pastą ścieralną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #678 Napisano 15 Czerwca 2014 Miałem stłuczkę 3 lata temu i po tym zdarzeniu malowaną przednią maskę. Teraz widzę 2 odpryski, ponadto w kilku miejscach drobne zarysowania lakieru związane z użytkowaniem samochodu. Czy można je jakoś usunąć np pastą ścieralną ? Drobne rysy z powodzeniem można usunąć pastą TEMPO, AUTOMAX itp. Koszt około 8zł. Na to wosk koloryzujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmarek Zgłoś #679 Napisano 16 Czerwca 2014 Witam, ja na zarysowania lakieru oraz wszelkiego rodzaju hologramy na lakierze używam środka meguiars ultimate compound. Trochę kosztuje ale daje super efekty. Ewentualnie coś delikatniejszego - meguiars swirl x. Na całość nakładam wosk i wygląda super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #680 Napisano 16 Czerwca 2014 Zadne tempo i automaxy bo lakier zmatowieje, a potem pasta sie wyplucze, kolega wyzej napisal najlepiej meg's ultimate compound. Ewentualnie ktorys z produktow Menzerny. Mi osobiscie udalo sie Menzerna SF4000 zlikidowac ryse biala (podklad). Dobre produkty maja to do siebie, ze rozbijaja czasteczki lakieru i wypelniaja nimi te ryski. A co do rdzy w garazowanym aucie, to w takich warunkach robi sie gorsza solanka w zime, niz auto mialoby stac pod chmurka. Po prostu rozpusza sie woda z sola z jezdni (cieply garaz) i dociera wszedzie gdzie niepowinna. W mrozie jej dzialanie jest zahamowane. Proponuje po kazdej jezdzie i odstawienie do garazu, karcherem wyplukac auto i nie bedzie problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach