Zielas Zgłoś #621 Napisano 13 Marca 2014 Ja tam się nie szarpałem (choć jeszcze decyzji VW nie ma;) ) kosztowo wyjdzie tak samo jakbym na rynku zlecił taką usługę. No i wpiszą ci w historię auta malowanie i żaden Mirek auta nie kupi bo nie będzie już bezwypadkowe od niepalącej kobiety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #622 Napisano 13 Marca 2014 (edytowane) I tak nie jest, więc się nie przejmuję. Zresztą prędzej przyjdzie z miernikiem lakieru niż sprawdzi historię w ASO (bo taki Mirek raczej na forum nie zagląda, a w ASO mu nie powiedzą). A jakby co to auta z PL z pełną historią (nie zakończoną po upływie gwaranacji) schodzą dość szybko, niezależnie co miały robione, ważne że ASO. Druga sprawa jest taka, że ile można "urwać" na np. 10 letnim aucie z tytułu "bezwypadkowości", myślę że i tak może rozejść się "po rodzinie". Edytowane 13 Marca 2014 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #623 Napisano 13 Marca 2014 I tak nie jest, więc się nie przejmuję. Zresztą prędzej przyjdzie z miernikiem lakieru niż sprawdzi historię w ASO (bo taki Mirek raczej na forum nie zagląda, a w ASO mu nie powiedzą). A jakby co to auta z PL z pełną historią (nie zakończoną po upływie gwaranacji) schodzą dość szybko, niezależnie co miały robione, ważne że ASO. Druga sprawa jest taka, że ile można "urwać" na np. 10 letnim aucie z tytułu "bezwypadkowości", myślę że i tak może rozejść się "po rodzinie". W zasadzie to przeciętny Mirek i tak uwierzy na słowo że auto bezwypadkowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #624 Napisano 13 Marca 2014 Witam, a co myślicie o tym? http://prntscr.com/30fdgd Dzisiaj zauważyłem, no i niezbyt fajnie to wygląda. Tylko na drzwiach kierowcy jest taka rdza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #625 Napisano 13 Marca 2014 Witam, a co myślicie o tym? http://prntscr.com/30fdgd Dzisiaj zauważyłem, no i niezbyt fajnie to wygląda. Tylko na drzwiach kierowcy jest taka rdza?? Masakra samochód z 2010r.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #626 Napisano 13 Marca 2014 To jest chyba standard, mam to samo u kierowcy i u pasażera ale to wynika z tego że tam dotyka do uszczelki, myślę że jakby odchylić drzwi to byłyby nieszczelne. Co prawda u mnie te elementy nie mają rdzy a gołą blachę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #627 Napisano 13 Marca 2014 (edytowane) hm, no tak... z 2010r. po zimie to zauważyłem, wcześniej nie było, bo często oglądam autko. VW daje gwarancje na lakier 5 lat ? warto uderzać z tym do salonu i robić dymy ? ; ) Co dalej z tym robić ? Czy to możliwe przez to, że auto garażowane? wcześniej w peugeocie też jakieś przejawy rdzy widziałem po tym jak zacząłem garażować ... ? dziwne, ale czy prawdopodobne ? Edytowane 13 Marca 2014 przez mati102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #628 Napisano 14 Marca 2014 Dodatkowo tutaj wrzuciłem fotki w oryginalnej rozdzielczości http://speedy.sh/NZjhr/Camera-Uploads.zip po kliknięciu w ten link trzeba kliknąć u góry w "Pobierz Camera Uploads.zip" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #629 Napisano 14 Marca 2014 mi osobiście nie chce się nawet tego zipa odpalać, zadaj sobie trochę trudu i wrzuć na wrzutnik i podlinkuj miniatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #630 Napisano 14 Marca 2014 Czy to możliwe przez to, że auto garażowane? Nie ma żadnego znaczenia , kolega nie garażuje swojego paska i ruda go pożera. warto uderzać z tym do salonu i robić dymy ? ; ) Co dalej z tym robić ? Normalnie jedziesz do ASO z książką serwisową , robią oględziny i powinni jak w moim przypadku załatwić sprawę pozytywnie (wymiana drzwi LP i PP, oraz tylną klapę). Jeżeli odmówią jedziesz do następnego ASO, Ja robiłem w Świętochłowicach w Porche Polska (kiedyś Magro). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #631 Napisano 14 Marca 2014 Tylko że teraz chcą pokrycia kosztów w 25%, choć z tak młodym autem ledwo co po gwarancji to może się zreflektują i pokryją 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #632 Napisano 15 Marca 2014 mi osobiście nie chce się nawet tego zipa odpalać, zadaj sobie trochę trudu i wrzuć na wrzutnik i podlinkuj miniatury. Kolego Nuttie, jak Ci się nie chce to trudno, ale zrobiłem to celowo w zipie bo wcześniejsze fotki już wrzuciłem na serwer z fotkami, ale musiałem pomniejszać bo fotki mają zbyt dużą rozdzielczość. W zipie lepiej widać. Ok, jadę do salonu zobaczymy co powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spaluchwp Zgłoś #633 Napisano 15 Marca 2014 Mam rok 2008 jestem drugim właścicielem, auto polskie ASO bezwypadkowy w 100% serwisowany do 2013 roku, a po tej zimie auto wygląda jak 15 letni opel ( bez obrazy dla opla ), - klapa tył - wyskoczyły pęcherze przy prawej lampe, i masakryczne pęcherze przy narożniku tablicy rejestracyjnej. gdzie nie gdzie rudy nalot w zakamarkach klapy - maska - rudy nalot na spodniej przedniej i spodniej tylnej stronie ( na zgrzewach ) - drzwi przód od strony kierowcy - rudy nalot na uszczelce dotykającej środkowy słupek auta - drzwi przód od strony pasażera - pod drzwiami łuszczący się lakier. - o dziwo cały spód auta bez widocznych oznak korozji nadwozia, elementów zawieszenia, wydechu itp. Na tak młode auto oraz na taką markę jest to niewybaczalne ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #634 Napisano 15 Marca 2014 a po tej zimie auto wygląda jak 15 letni opel ( bez obrazy dla opla ) Moje Ople - nastoletnie przy sprzedaży - wyglądały tak, że się ludzie nie mogli nadziwić. Jak kto dba tak ma. A dzisiejsze auta to gniją na potęgę i to jest celowe. Ale z B6 koncern grubo przegiął. Jak czytam ten temat to mi oczy z orbit wychodzą Dobrze że jest internet bo wiem czego na pewno nie kupię po B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #635 Napisano 19 Marca 2014 Dzisiaj byłem i koleś z WV który robi oględziny powiedział, że to jest osobny element, że nie jest to liczone jako lakier. To jest traktowane jak siedzenia, kierownica itp. drążyć temat dalej, dowiadywać się? koleś ma racje? gdzie to zweryfikować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malyjohn Zgłoś #636 Napisano 21 Marca 2014 Mam B6 POLSKA z 2006 ASO do 2013 r. i na klapie 2 pecherze, przy klamce drzwi od kierowcy to samo, a czego nie widze to druga sprawa - boje sie nawet szukac dalej:P poprzednio mialem astre G z 2002 r. i ASO Opel nie mogl sie doszukac nawet mm rudego nalotu... Ale i tak nie zaluje zmiany, tylko motor trzeba nakrecic na 170 bo jednak ze 140 troche brakuje... Mam rok 2008 jestem drugim właścicielem, auto polskie ASO bezwypadkowy w 100% serwisowany do 2013 roku, a po tej zimie auto wygląda jak 15 letni opel ( bez obrazy dla opla ), - klapa tył - wyskoczyły pęcherze przy prawej lampe, i masakryczne pęcherze przy narożniku tablicy rejestracyjnej. gdzie nie gdzie rudy nalot w zakamarkach klapy - maska - rudy nalot na spodniej przedniej i spodniej tylnej stronie ( na zgrzewach ) - drzwi przód od strony kierowcy - rudy nalot na uszczelce dotykającej środkowy słupek auta - drzwi przód od strony pasażera - pod drzwiami łuszczący się lakier. - o dziwo cały spód auta bez widocznych oznak korozji nadwozia, elementów zawieszenia, wydechu itp. Na tak młode auto oraz na taką markę jest to niewybaczalne ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #637 Napisano 21 Marca 2014 Ja dziś zobaczyłem purchle przy klamce drzwi przednich pasażera, normalnie ręce opadają. W poniedziałek jestem umówiony w ASO na zdzieranie rdzy i wysłanie sprawy do VW Polska (drzwi lewy tył, błotnik lewy tył, klapa tylna (tu chcę wymianę), przednie drzwi pasażera). Ile elementów cieniują w przypadku przednich drzwi pasażera (błotnik i tylne drzwi?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #638 Napisano 21 Marca 2014 Ile elementów cieniują w przypadku przednich drzwi pasażera (błotnik i tylne drzwi?) W moim pasku jak wymieniali drzwi LP i PP oraz klapę to malowali do okoła wraz z słupkami i wnękami drzwi, nie malowali jedynie zderzaków. Wyszło im to bardzo dobrze i byłem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #639 Napisano 21 Marca 2014 Ja dziś zobaczyłem purchle przy klamce drzwi przednich pasażera, normalnie ręce opadają. W poniedziałek jestem umówiony w ASO na zdzieranie rdzy i wysłanie sprawy do VW Polska (drzwi lewy tył, błotnik lewy tył, klapa tylna (tu chcę wymianę), przednie drzwi pasażera). Ile elementów cieniują w przypadku przednich drzwi pasażera (błotnik i tylne drzwi?) U mnie cieniowali tylko błotnik i widać różnicę z tylnymi drzwiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #640 Napisano 24 Marca 2014 Mam info z ASO, że rdzy przy klamkach VW Polska już nie uwzględnia w ramach dobrej woli, wiążą to z działaniem klamki (coż z tego że to wada w projekcie drzwi/klamki). No nic, czekam na info co do reszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach