Matyk Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2011 Może ktoś wywnioskować co może stukać z przodu TYLKO i wyłącznie w jeździe po dziurach ?? słychać dźwięk tak jakby coś o coś biło... (byłem na przeglądzie i amorki są b.dobre) dot. b3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2011 jesli chodzi o b3 to poduszka + łożysko w kolumnie mcpersona, a bardziej obstawiał bym łozysko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #3 Napisano 12 Kwietnia 2011 podjedź na stacje kontroli, zapłać 20 zł i Ci powiedzą co stuka. Z fusów nikt nie wywróży czy poduszka, czy łożysko, czy tuleje wahacza, czy końcówka drążka, czy końcówka stabilizatora czy np sworzeń zwrotnicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #4 Napisano 12 Kwietnia 2011 ja w swoim B3 dochodziłem pół roku co tam stuka (nowe amory, poduchy, łożysko, gumy ogólnie wszystko) a miałem stary typ poduchy i łożyska gdzie nie ma normalnej nakrętki a jest taka z dwoma wcięciami i ciężko ją dobrze dokręcić w wyniku czego samoistnie się delikatnie odkręcała i to właśnie u mnie pukało. W nowym typie poduszki, chyba bodajże po 92r. cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #5 Napisano 12 Kwietnia 2011 Dość głośno potrafią stukać też wybite tuleje na drążku stabilizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #6 Napisano 12 Kwietnia 2011 na szarpaki z nim.. wyjdzie usterka w 99% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #7 Napisano 12 Kwietnia 2011 na szarpaki z nim.. to samo mówię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dufi Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2011 Ja miałem stukanie na wybojach i pojechałem na wytrząsarkę. Okazało sie ze mam sworzeń wahacza wybity. Właśnie w ostatni weekend wymieniłem i przestało. Wiec najlepiej jedź na trzepak. 20zł a powiedzą ci co jest grane w zawieszeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matyk Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2011 Był na szarpakach, diagności nic nie stwierdzili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2011 Był na szarpakach, diagności nic nie stwierdzili ja w swoim B3 dochodziłem pół roku co tam stuka (nowe amory, poduchy, łożysko, gumy ogólnie wszystko) a miałem stary typ poduchy i łożyska gdzie nie ma normalnej nakrętki a jest taka z dwoma wcięciami i ciężko ją dobrze dokręcić w wyniku czego samoistnie się delikatnie odkręcała i to właśnie u mnie pukało. W nowym typie poduszki, chyba bodajże po 92r. cisza. Sprawdź to jeżeli na szarpakach nic nie wyszło. Albo:miałem ostatnio tak u siebie, stukało jak diabli i okazało się że łożysko się rozsypało na macpersonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #11 Napisano 13 Kwietnia 2011 Szarpaki nie wykażą zużytych wewnętrznych tulei gumowych stabilizatora. Ich luz powoduje, że są w takich sytuacjach uciążliwe stuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2011 może to dziwne i ...głupie ale mi rąbało w Omedze jak szalone ...okazało się że z klocków hamulcowych pozostały już tylko żelazne okucia:padaka i tez rąbało tylko na dziurach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matyk Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2011 ja w swoim B3 dochodziłem pół roku co tam stuka (nowe amory, poduchy, łożysko, gumy ogólnie wszystko) a miałem stary typ poduchy i łożyska gdzie nie ma normalnej nakrętki a jest taka z dwoma wcięciami i ciężko ją dobrze dokręcić w wyniku czego samoistnie się delikatnie odkręcała i to właśnie u mnie pukało. W nowym typie poduszki, chyba bodajże po 92r. cisza Chodzi o tą nakrętkę co ten koleś pokazuję w 3minucie ?? [ame] [/ame] Mój pasek jest z końcówki 93r będzie to samo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2011 Chodzi o tą nakrętkę co ten koleś pokazuję w 3minucie ??w 3 min pokazuje klucz do tej nakrętki.Mój pasek jest z końcówki 93rbędzie to samo ? powinna już być ta nowsza. od góry po zdjęciu tego plastiku powinieneś widzieć czy masz poduszkę taka jak na tym filmiku czy inną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #15 Napisano 13 Kwietnia 2011 w załączniku masz przedstawione oba rodzaje. nakrętka ma nr 10. Po tym górnym talerzyku też rozróżnisz nowe od starego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #16 Napisano 13 Kwietnia 2011 Ja obstawiam wewnętrzne gumy stabilizatora, rozbujaj porządnie auto na boki, 2 osoba w kanale obserwuje, i skup się na tych gumkach, łatwiej jest sprawdzić niż od razu kolumnę demontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #17 Napisano 13 Kwietnia 2011 Ja tuleje stabilizatora sprawdzałem brechą z kanału. Zapierałem o drążek stabilizatora i nadwozie. Wychodziło jak na dłoni, która ma luz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptasior445 Zgłoś #18 Napisano 13 Kwietnia 2011 U mnie tez tak stukało na dołkach i wymieniłem gumy stabilizatora i po problemie . Łozysko amora jakies 3 tygodnie temu wymieniłem a objaw był taki ze jak skrecałem kołami to strzelało oczywiscie na postoju i przy małej predkosci wiec na 100% gumy , ale lepiej pojedz na szarpak i powiedz ze by sprawdził stabilizator . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #19 Napisano 13 Kwietnia 2011 sprawdz czy masz wszystko ok z klockami hamulcowymi one sa osadzone w blaszkach i moga sie ruszac i stukac latwo to sprawdzic jedz z delikatnie wcisnietym hamulcem i bez niego jesli cos sie zmieni to znasz problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yell Zgłoś #20 Napisano 15 Kwietnia 2011 Jest jeszcze układ kierowniczy. U mnie tłukła się maglownica. Najbardziej na kocich łbach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach