Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie podobno jedziesz i wymieniaja bez marudzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu niech ktos tam zadzwoni i powie ze chce umowic sie na wymiane pompek i wtedy bedzie wiadomo jak to u nich wyglada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem. Nie ma żadnej akcji. Auto na lawecie, diagnoza serwisu, wymiana tylko uszkodzonej pompki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolilem sobie napisac takie pismo do VW Polska, dam znac co odpisza.

 

Witam,

 

Reprezentuję grupę użytkowników i właścicieli samochodu Passat B6 z silnikiem diesla z roczników 2005-2008. W samochodach tych przez okres kilku lat montowane były pompo-wtryskiwacze firmy Siemens posiadające wadę fabryczna polegająca na samoistnym uszkodzeniu części elektrycznej. Z wyżej wymienionego powodu częstym przypadkiem jest awaria silnika polegająca na jego awaryjnym gaśnięciu. W kilku udowodnionych przypadkach awaria następowała podczas jazdy samochodu i powodowała konieczność przerwania podróży. U kilku innych użytkowników tego auta problem pojawił się przy dynamicznej jeździe a co gorsza podczas wyprzedzania, co stworzyło realne ryzyko poważnego wypadku zagrażającemu życiu kierowcy oraz pasażerów. Z informacji, jakie posiadamy serwisy w krajach takich jak Niemcy oraz Wielka Brytania dokonują wymiany wadliwych elementów. Niestety w polskiej sieci serwisowej wymiana dokonywana jest tylko po wystąpieniu usterki oraz dostarczeniu samochodu na lawecie do warsztatu.

 

 

 

Prosimy o informacje, jakie środki zaradcze podejmie firma Volkswagen w celu wyeliminowania ryzyka uszkodzenia naszych samochodów, czy będą podejmowane podobne krótki jak ma to miejsce w innych krajach i zostanie wprowadzona akcja serwisowa związana z tym problemem?

 

 

 

Nadmieniam ze w przypadku braku odpowiedzi ze strony firmy lub jeśli odpowiedź będzie niesatysfakcjonująca podejmiemy środki prawne z pozwem zbiorowym włącznie.

 

 

 

 

 

Z poważaniem użytkownicy samochodu Passat B6[/i]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ziomek1988 dowiem się od kolegi. On twierdzi, że wymieniają kompletami. Może przez telefon tak ci mówią i trzeba do nich przemówić. Dowiem się i dam info.

 

Slaw8 - oleją pismo ciepłym moczem. Takie coś nie robi na nich wrażenia. Musieli byśmy zarejestrować się jako stowarzyszenie i mecenas w naszym imieniu wysłał by takie pismo to może ale może coś by to dało ew. pozew zbiorowy na stole u Kulczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sławek,

do Twojej propozycji pisma do VW warto na końcu jeszcze raz podkreślić, jakie ryzyko stoi za zgaśnięciem auta w czasie jazdy, zwłaszcza podczas manewru wyprzedzania czy skręcania. Może warto dopisać coś w tym stylu:

 

Prosimy o informacje, jakie środki zaradcze podejmie firma Volkswagen w celu wyeliminowania realnego ryzyka wypadku powstałego w wyniku usterki, którą firma VW zna, i która to w przypadku dalszego, świadomego ignorowania może doprowadzić do kalectwa czy nawet śmierci użytkowników VW Passat b6. Czy firma Volkswagen na rynku polskim podejmie podobne kroki jak ma to miejsce w innych krajach i zostanie wprowadzona akcja serwisowa sprowadzająca prawdopodobieństwo powstania zagrożenia do zera poprzez profilaktyczną wymianę wszystkich wadliwych pompowstryskiwaczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojtek,

 

Pismo juz poszlo ale jesli zaczniemy ich nekac podobnymi sadze ze napewno to nie zaszkodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ciekawe, czy się odezwą.

Sławek, szacun za inicjatywę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może jeszcze do UOKiK takie pisemko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie zaszkodzi piszcie gdzie sie tylko da im wiecej szumu z tym zwiazanego tym wieksza szansa ze sie uda. To wasza kasa, wasze auta, czas i nerwy stracone w przypadku awarii gdzies daleko od domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W anglii wlasnie wszyscy pisali pozwy nie do VW tylko DVLA ( polski urzad komunikacjii). Dopiero oni pod naciskiem uzytkownikow VW uderzyli w glownego VW i ten wymienia wszystki za free. Ja nie wiem jak jest w niemczech ale w UK tak jest.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś będzie isał do UOKiK to warto dodać, że np. w UK wymieniają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sie zorganizowac, najlepiej by ktos napisal wzor pisma tak by kazdy kto chce mogl je wypelnic o swoje dane i wyslac zasady w UOKIK sa takie:

 

Im wiecej takich pism dostana tym szybciej zajma sie nasza sprawa.

 

Konsumenci, którzy chcą do UOKiK zgłosić skargę mogącą być podstawą do wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, powinni złożyć ją na piśmie pod adresem Urzędu.

 

Zgodnie z art. 63 par. 2 kodeksu postępowania administracyjnego, zarówno w przypadku skargi, jak i próśb o udzielenie odpowiedzi, wszelkie wystąpienia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów powinny być opatrzone dokładnymi danymi teleadresowymi nadawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozwolilem sobie napisac takie pismo do VW Polska, dam znac co odpisza.

 

Witam,

 

Reprezentuję grupę użytkowników i właścicieli samochodu Passat B6 z silnikiem diesla z roczników 2005-2008. W samochodach tych przez okres kilku lat montowane były pompo-wtryskiwacze firmy Siemens posiadające wadę fabryczna polegająca na samoistnym uszkodzeniu części elektrycznej. Z wyżej wymienionego powodu częstym przypadkiem jest awaria silnika polegająca na jego awaryjnym gaśnięciu. W kilku udowodnionych przypadkach awaria następowała podczas jazdy samochodu i powodowała konieczność przerwania podróży. U kilku innych użytkowników tego auta problem pojawił się przy dynamicznej jeździe a co gorsza podczas wyprzedzania, co stworzyło realne ryzyko poważnego wypadku zagrażającemu życiu kierowcy oraz pasażerów. Z informacji, jakie posiadamy serwisy w krajach takich jak Niemcy oraz Wielka Brytania dokonują wymiany wadliwych elementów. Niestety w polskiej sieci serwisowej wymiana dokonywana jest tylko po wystąpieniu usterki oraz dostarczeniu samochodu na lawecie do warsztatu.

 

 

 

Prosimy o informacje, jakie środki zaradcze podejmie firma Volkswagen w celu wyeliminowania ryzyka uszkodzenia naszych samochodów, czy będą podejmowane podobne krótki jak ma to miejsce w innych krajach i zostanie wprowadzona akcja serwisowa związana z tym problemem?

 

 

 

Nadmieniam ze w przypadku braku odpowiedzi ze strony firmy lub jeśli odpowiedź będzie niesatysfakcjonująca podejmiemy środki prawne z pozwem zbiorowym włącznie.

 

 

 

 

 

Z poważaniem użytkownicy samochodu Passat B6[/i]

 

Dostalem odpowiedz jak ponizej: (bede dalej ciagnal temat)

 

 

Szanowni Państwo!

 

Z prawdziwą przykrością przeczytałam poniższy e-mail i pragnę Państwa przeprosić za powstałe niedogodności. Firma Volkswagen oraz jej partnerzy czynią nieustanne wysiłki by w jak największym stopniu spełniać pokładane w nich nadzieje i dążą do tego by nigdy nie nadwerężać kapitału zaufania jakim obdarzyli nas Państwo w dniu zakupu samochodu.

Centrum Informacji jednak nie może wypowiedzieć się w tej sprawie. Jednostką kompetentną w tym zakresie jest Biuro Obsługi Klienta u Importera, który sprawuje opiekę nad polskim rynkiem. W załączeniu przesyłam formularz reklamacyjny, który może posłużyć do kontaktu z BOK.

 

 

Kontakt do Biura Obsługi Klienta Volkswagena:

fax: 61 650 50 09

tel.: 61 650 58 00, 61 650 58 01, 61 650 53 02.

e-mail: [email protected] (z tematem reklamacja)

adres: Pani Barbara Kubczak, Pan Witold Roguszka, Biuro Obsługi Klienta Volkswagena,

ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań (z dopiskiem reklamacja).

 

Mogą Państwo również przesłać formularz za pośrednictwem Centrum Informacji Klienta na fax 61 827 89 34, email: [email protected]

 

Mam nadzieję, że uda się znależć satysfakcjonujące dla Państwa rozwiązanie.

 

 

Z poważaniem

 

 

 

 

Joanna Maciejewska

 

Centrum Informacji Klienta Volkswagen

 

 

 

Infolinia: 801 200 400 pn-pt 8:00-20:00

 

http://www.volkswagen.pl [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram dalej czeba to ciągnąć i drążyć temat najlepiej by było może do centrali w niemczech tylko niewiem czy tak bezpośrednio do nich można uderzyć czy to przez polskich przedstawicieli. Jeżeli by był jakis gotowt wzór to każdy by wysłał chyba że grupowo lepiej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos chce wyslac taki formularz reklamacyjny chetnie podesle zalacznik.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zamieść na stronie tan załącznik to kto bedzie chciał to wysle i jeszcze napisz dokładnie na jaki adres wysłac!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kulczyk zleje temat. Proponuję przetłumaczyć tekst na angielski i wysyłać maile do Kulczyka, ale za każdym razem umieszczać w mailu też centrale VW w Niemczech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taka ciekawostka, przed chwiła byłem na piwie z kolegą którego wujek w 2006 roku kupił b6 jako nowe auto. Standardowo lecą po kolei wtryski, reczny, jakieś dziwne rzeczy z elektronika. Ogólnie mówi że nie jeździ nim bo nie chce sie martwić. Wczoraj jechał do kamienia do turbo sie wyłożyło. Wtryski leciał jesden po drugim, wsadził łącznie w nie 10 tys zł, robione w ASO były. Wkrzuony pisał wiadomości do VW niemcy. Ci w zamian wymienili mu komplet wtrysków, więc może warto tam uderzać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
taka ciekawostka, przed chwiła byłem na piwie z kolegą którego wujek w 2006 roku kupił b6 jako nowe auto. Standardowo lecą po kolei wtryski, reczny, jakieś dziwne rzeczy z elektronika. Ogólnie mówi że nie jeździ nim bo nie chce sie martwić. Wczoraj jechał do kamienia do turbo sie wyłożyło. Wtryski leciał jesden po drugim, wsadził łącznie w nie 10 tys zł, robione w ASO były. Wkrzuony pisał wiadomości do VW niemcy. Ci w zamian wymienili mu komplet wtrysków, więc może warto tam uderzać?

 

Może ktoś ma namiary na centralę vw w niemczech to by można próbowac tam uderzyć Jeżeli ktoś ma takie dokładne namiary to niech napisze na forum !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności