Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość alukab

Dzisiaj wykonana wymiana w AutoForum w Płocku! Bardzo polecam ten salon/serwis, profesjonalna obsługa, miłe i profesjonalne podejście do klienta. Pierwsze pytanie jakie skierował do mnie Pan z serwisu to skąd wiem o tej akcji :)Ja zaś mam już 4 nowiutkie wtryski, dzięki Wam drodzy forumowicze :) Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujecie jakąś różnicę w pracy silnika na nowych wtryskach Continentala? Może, że autko jest bardziej zrywne?

Macie jakieś odczucia i spostrzeżenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymienili mi pompki w salonie VW Konarzewski Bydgoszcz.

Kultura pracy ta sama i w sumie myślałem, że nic się nie zmieniło ale...jak przycisnąłem to zdecydowanie lepiej samochód przyspiesza (i to nie moje odczucie) ale także żony oraz serwisanta, który wykonał jazdę próbną przed i po. Wynika z tego, że miałem zasyfione pompki (auto ma 250.000 nastukane)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby "musztarda po obiedzie", ale tak na przyszłość:

 

> Zapomniałem w poprzednim poście dodać ze by uważać na wypinanie wtyczki z wtrysku jest krucha a siedzi mocno ja swoją ukruszyłem.

 

Sczerze mówiąc wszelkie wtyczki w VW mocno mnie denerwują...

Ja minimalnie też ukruszyłem, co mnie zniechęciło do dalszych prób (w perspektywie darmowej wymiany - na szczęście nikt się później nie czepiał). Czy blokada wtyczki powinna puścić sama przy mocniejszym pociągnięciu czy też trzeba coś docisnąć/odgiąć wcześniej?

Edytowane przez Wojtekst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...trzeba docisnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem kilka pozytywnych różnic po wymianie pompek.

1. bardziej cicha praca silnika

2. lepsze bardziej płynne przyspieszanie

3. mniejsze drgania silnika

4. bardziej płynne ruszanie (miałem wcześniej coś takiego, że przy ruszaniu samochód potrafiło dziwnie przydusić i gasł z wielkim hukiem). Teraz takiej sytuacji już nie ma :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób,którym zostały wymienione już pompowtryskiwacze w ramach tej akcji:otóż czy przy wymianie np. 1,2czy 3 pompek wymieniają również wiązkę - bo mi dzisiaj powiedzieli ,że jak wymienią ,w moim przypadku tylko 2 (bo pozostałe już były wymieniane a wymieniają tylko te z końcówkami D,DX,M,MX) to wiązki nie wymieniają?Jak było w wsazych przypadkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w salnie VW we Wrocławiu (koło CH Korona) miła Pani powiedziała mi, że akcja (czy też dobrą wolą) objęte są wszystkie Passaty nie tylko kupione w ASO w Polsce. Mimo, że mam silnik BMR (który na stonie VW jest wyszczególniony) to po wpisaniu VIN do komputera oznajmiła mi, że mój samochód nie łapie się na wymiane pompek. Wtryski mam o symbolu: 03G 130 073 T, więc są to SIEMENS Continental, które są wymieniane na Bosche. Nic z tego nie rozumiem. Auto nie było kupione w PL salnie. Ktoś ma podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gościu który wydawał mi auto nie był wstanie (ani jego kolega) powiedzieć jakiej firmy mam nowe pompki !!! Powiedział tylko że na pewno lepszej jakości niż były !!!

 

masz Continental-Siemens o symbolu zapewne TX. podobno są poprawione, ja u siebie w aucie (Seat Altea Freetrack) mam je od ok. 7tys. km i działają - czas pokaże).

nie ma możliwości wymiany pompek ContiSiemens na Bosch bez przeróbek elektroniki sterującej :) (drążyłem temat i nie jest to takie proste).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie do osób,którym zostały wymienione już pompowtryskiwacze w ramach tej akcji:otóż czy przy wymianie np. 1,2czy 3 pompek wymieniają również wiązkę - bo mi dzisiaj powiedzieli ,że jak wymienią ,w moim przypadku tylko 2 (bo pozostałe już były wymieniane a wymieniają tylko te z końcówkami D,DX,M,MX) to wiązki nie wymieniają?Jak było w wsazych przypadkach?

 

nawet przy jednym wiązka jest do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to czy łapiecie się na akcję serwisową czy nie zależy od tego jakie konkretnie macie pompki.

nasz się łapał , ale tylko pompowtrysk miał być darmowy , a trzeba było nową wiązkę dokupić przy wymianie. cały komplet był zregenerowany (nowe cewki i elementy ulegające zużyciu) za cenę jednego nowego. od tego czasu 80tyś km najechane (w naszym passku) i jest super. co do pozostałych zrobionych to poszły w świat i nie wróciły więc też musiało poskutkować.

żałuję że nie kupiłem przy tamtej okazji 200 zamiast 20szt zestawów , bo pewnie miałbym na tym niezłą przebitkę. niestety kontakt się urwał i tyle z tego.

 

regeneracja/wymian jednego pompowtrysku nie ma sensu. pokolei będą padać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zostałem dziś mile zaskoczony z rana dzwonią do mnie z ASO i zapraszają mnie na wymianę pompek w ramach akcji serwisowej :zeco, oczywiście skorzystałem samochód odstawiłem:D , ponadto przy okazji miły pan posprawdzał czy coś się nie dzieje z blachą i wychwycił niewielki bombelek na prawych i lewych przednich drzwiach pod listwą , zasygnalizowałem również że w rejonie relinga też coś się zaczyna robić wszystko zostało opisane i przekazał że to będzie również przy okazji załatwione :064:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zostałem dziś mile zaskoczony z rana dzwonią do mnie z ASO i zapraszają mnie na wymianę pompek w ramach akcji serwisowej , oczywiście skorzystałem samochód odstawiłem , ponadto przy okazji miły pan posprawdzał czy coś się nie dzieje z blachą i wychwycił niewielki bombelek na prawych i lewych przednich drzwiach pod listwą , zasygnalizowałem również że w rejonie relinga też coś się zaczyna robić wszystko zostało opisane i przekazał że to będzie również przy okazji załatwione

 

rzeczy niemożliwe w PL widać stają się możliwe, super

Janek chyba wiem co i gdzie podłączyć, to o czym gadaliśmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mail do serwisu VW Bursiak w Łodzi, a dziś już po wymianie pompek :D. Super miła obsługa, taksówka na koszt firmy, która odwiozła mnie do domu abym nie tracił czasu podczas wymiany, a przed odbiorem autko wypucowane. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu pracowników VW Bursiak, a zwłaszcza Pani Agnieszki z działu Serwis, którą serdecznie pozdrawiam :*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponadto przy okazji miły pan posprawdzał czy coś się nie dzieje z blachą i wychwycił niewielki bombelek na prawych i lewych przednich drzwiach pod listwą , zasygnalizowałem również że w rejonie relinga też coś się zaczyna robić wszystko zostało opisane i przekazał że to będzie również przy okazji załatwione
ale auto zostawiłem bo jeszcze dokładne oględziny blachy będą robić

 

No właśnie, coś w tym musi być. Juz kolejna osoba pisze o oględzinach blach. Jak oddawałem swojego to oczywiście odbył się normalny obchód wokół auta w poszukiwaniu wgniotek, rys itp (żeby potem nie było, że powstały w serwisie) ale potem auto pojechało na podnośniku do góry, zostało obejrzane zawieszenie przód, tył, wydech, tarcze. No niby normalne chociaż nigdy prędzej tego nie robiono. Po tym wszystkim raz jeszcze wokół auta i wynotowanie drobnych pęcherzyków. Z dwa niby są. Pytanie po co? Jakieś wytyczne z DE? Jak uważacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo te autka niestety gniją. U mnie też są wykwity i niby auto do lakierowania tylko jak potem takie lakierowane sprzedać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim BKP 140 km 2007 (sławetne wtryski siemensa), chociaz nie serwisowalem auta w serwisie autoryzowanym, wymienili mi wszystkie pompki na nowe (nie powiedzieli na jakie) + wiazke i jeszcze jakies tam duperele (Beltowski w Krakowie) oswiadczajac mi ze zaoszczedzilem 12 700 zl.

przy okazji dowiedzialem sie ze najpierw identyfikuja te pompki i nie zawsze je wymieniaja wiec diabli wiedza ktore sa wymieniane i dlaczego; po numerze VIN nie wiedza czy na bank bedzie wymiana ale musza sprawdzic; poki co jestem szczesliwym posiadaczem nowych wtryskow; na kompie jest wynik 0.4l /h na wolnych obrotach ale taki sam wynik mialem na starych stosujac srednio co 5000 km taki srodek Liqui Moly do konserwacji wtryskow (uwaga bo jest tez taki drugi do czyszczenia i z tym bym uwazal zwlaszcza w starszych autach);

ja bylem szczesliwcem ktoremu pompek w trasie szlag nie trafil ale wspolczuje tym ktorym sie to stalo (wyobrazmy sobie ze jedziemy w Niemczech 160 km/h i nagle motor kaput....brrrrr..); pytanie tylko dlaczego tak pozno sie za to wzieli..chyba PR-wcy wzieli sprawy w swoje rece.

Edytowane przez atvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj mam wymienione trzy pompowtryski w ramach akcji serwisowej (jeden padł cztery miesiące wcześniej - niestety w drodze - wtedy załapałem się na "akcję dobrej woli"). I wreszcie dziś mogłem jechać spokojnie bez ciągłego myślenia czy właśnie zaraz nie nastąpi ten moment gdy pada kolejna pompka... Z tego szczęścia coś mnie podkusiło aby podpiąć Vag-a. I oto mało radosna niespodzianka:

 

1 Fault Found

 

004709 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Not Reached

P1265 - 007 - Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 38

Mileage: 101810 km

Time Indication: 0

Date: 2012.10.13

Time: 11:41:26

 

Freeze Frame

RPM: 1344 /min

Torque: 56.0 Nm

Speed: 44.0 km/h

46.02 %

Text: 5.000 uF

Text: 17.75 mJ

Text: 11 mJ

Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

Jest to jedna z wymienionych wczoraj pompek. Od wymiany do zapisania błędu przejechałem ok. 100km. Ciekawe, co powie serwis...

Edytowane przez Wojtekst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jest! Sprawdzcie dzisiaj na stronce numer VIN.

W moim przypadku dopiero dzisiaj pojawiła się informacja o wymianie pompek.

Wiec chyba reszta tez sie doczekała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto odebrałem wczoraj pompki wymienione na nowe :D , zapewne będzie trzeba polecieć shamować i na korektę ;) . Jak już wyżej napisane spalanie na wolnych obrotach 0,4 l , po włączeniu ogrzewania 0,5-0,6 l , i spalanie też się zmieniło na plus dla mojego portfela :D . Reklamacja blachy pozytywnie :), zostało tylko dograć termin odstawienia auta do VW .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności