Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

napisz jeszcze jakie masz opony w tym passacie

 

Zimowe 205/155, letnie 215/155. Jeżdżę jak emeryt :D, biegi zmieniam 1700-2000. Do pracy 22 km to się zdąży rozgrzać porządnie.

Zastanawia mnie natomiast czemu komputer tak zaczął zaniżać spalanie po wymianie pompek? Poczekam do wiosny i spróbuje wykalibrować.

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też mam zimowe 205/55 i letnie 215/55. Po wymianie pompek spalanie lekko spadło. Moja średnia na kompie 7,0 l/100 a rzeczywista 7,4 l/100.

Do pracy mam 5 km, a na trasie obroty nie schodzą poniżej 2500/min. Wiadomo jakie to prędkości :) myślę że spalanie jest zadowalające, a komputer to w każdym samochodzie zaniża spalanie.

W Reanult ClioIII np. komputer pokazuje też ile samochód zużył paliwa od ostatniego kasowania kompa. Więc jak kasowałem przy tankowaniu to na kompie miałem zużycie 47l a tankowałem 55l. Średnie spalanie zaniżał o ok. 0,5 l. (Clio 1,5 dci 85km paliło mi też ok 7 l/100)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zmienionych pompowtrysków. Podłączyłem sobie komputer aby sprawdzić działanie nowych pompek (chyba blok pomairowy 13 - coś z iniection. Dwie środkowe oscylują wokuł 0, natomiast pierwsza chodzi w okolicach "-0,35" a ostatnia jest jej odwrotnością "+0,35". Czy to normalne zjawisko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje się normalne, korekty wtrysków nie są aż tak duże (norma jest od -2,8 do + 2,8), suma wszystkich wartości powinna oscylować koło 0, więc jeżeli któryś cylinder jest mniej sprawny (np. utrata kompresji, wadliwy pompotryskiwacz) to komputer tak ustawia wartości na pozostałych cylindrach aby równoważyły pracę tego wadliwego cylindra. Korekta na - oznacza, że wtrysk jest ograniczony, korekta na + oznacza, że jest dotryskiwana większa ilość paliwa (np. z powodu utraty kompresji). Wartości które podałeś są ok, wynikają ze standardowego zużycia silnika. Sam z ciekawości chciałbym zobaczyć pomiar bloku 013 nowego (dotartego) silnika 2.0 TDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po wymianie pompek wszystkie 4 auto zyskało na dynamice w górnej skali obrotomierza spalanie chwilowe to 0,5 czasem 0,4 jak chodzi tylko silnik , zauważyłem też wyraźnie uciszenie jednostki co do spalania wypowiem się niedługo pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ru dy mi pokazuje na wolnych 05 pali 5.7 lkitra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , ja mam taki problem ( mam passata b6 2.0tdi 2005r. przebieg 260.000km ) 09.2012 po wymianie wszystkich pompo wtryskow w ASO , zaraz po tym jak pasek wyjechał z ASO padła pompa paliwa :( wymieniłem na zwykłym warsztacie ( + wylanie całej zupy i płukanie baku oraz wymiana filtra paliwa , jeździłem nim ok 2tygodnie i było wszystko ok :) postawiłem paska i stał do wczoraj ( ponieważ jest to drugie auto w domu ) więc stał ponad 2miesiące wsiadam no i akumulator padł do zera, podłączyłem go na kable no i psikus :(

wkładam kluczyk kontrolki OK :) świece się zagrzały naciskam żeby odpalić i nic tylko tryk...tryk...tryk i kontrolki też skaczą , puszczam kluczyk i jest ok , znów wkładam i znów tryk...tryk...... wydaje mi się że ten dźwięk idzie ze skrzynki obok akumulatora ....

ma ktoś jakiś pomysł ???

dodam że rozrusznik ani nic nie reaguje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nic tylko tryk...tryk...tryk

 

co sie dziwisz, akumulator rozładowany do zera. podładuj aku z 5h, jak będzie dalej tryk... tryk to zmień aku na inny i odpalaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie akumulator do zera rozładowany...miałem tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aku do ladowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam takie pytanie Tydzień temu pały 2 wtryski Serwis wymienił za darmo te 2 co padły Tych dobrych nie chcieli wymienić na nowe bo w Niemczech były wymienione rok temu Ok Dziś nagle auto zgasło Podejrzewam znowu wtryski lecz nie wiem co robić bo w serwisie powiedzieli że te nowe co założyli nie będą podlegały gwarancji bo to ich dobra wola ze za free wymienili Nie wiem co teraz robić czy walić do nich do serwisu czy juz naprawiam na we własnym zakresie? Czy tak może być ze nie ma gwarancji na te co wymienili? Proszę o pomoc bo pech na Święta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie mam takie pytanie Tydzień temu pały 2 wtryski Serwis wymienił za darmo te 2 co padły Tych dobrych nie chcieli wymienić na nowe bo w Niemczech były wymienione rok temu Ok Dziś nagle auto zgasło Podejrzewam znowu wtryski lecz nie wiem co robić bo w serwisie powiedzieli że te nowe co założyli nie będą podlegały gwarancji bo to ich dobra wola ze za free wymienili Nie wiem co teraz robić czy walić do nich do serwisu czy juz naprawiam na we własnym zakresie? Czy tak może być ze nie ma gwarancji na te co wymienili? Proszę o pomoc bo pech na Święta

 

 

Chłopie jedź do ASO i nawet się nie zastanawiaj, jest na to gwarancja. Musisz mieć wpis w książce i wlepę w bagażniku a zresztą oni wszystko mają w systemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zobaczymy bo wtedy właśnie się pytałem to powiedzieli że nie ma gwarancji Jutro bede dzwonił do nich tylko tyle że to wigilia i pewnie nie pracują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jutro bede dzwonił do nich tylko tyle że to wigilia i pewnie nie pracują
I co załatwiłeś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I co załatwiłeś???

 

 

 

Do kiedy trwa akcja wymiany wtryskiwaczy w B6 ?

 

---------- Dodano o 21:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:29 ----------

 

Jeszcze jedno - czy pompa paliwa w baku też była lub jest objęta akcją wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze jedno - czy pompa paliwa w baku też była lub jest objęta akcją wymiany ?

nie, ale kup na allegro oryginał wkład za 320zł sam wymieniłem łatwizna w aso wołają 1200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do kiedy trwa akcja wymiany wtryskiwaczy w B6 ?

 

nie ma na to terminu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie, ale kup na allegro oryginał wkład za 320zł sam wymieniłem łatwizna w aso wołają 1200

 

Dz, a może wiesz do kiedy akcja z wtryskami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do kiedy akcja z wtryskami ?
Akcja jest BEZTERMINOWA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość leo762

Witam. Mam pytanko. Jak sprawdzić jakie mam oznaczenie silnika? Chodzi mi o to czy mam BKP, BMR czy jakikolwiek. Nie wiem gdzie to znalezc. Moze którys z kolegów pomoze? Sprawdzalem na tej stronie VW czy moj pasek lapie sie na wymiane pompowtryskow i wychodzi, ze chyba nie. Albo nie wiem moze cos zle wpisalem :( W tamtym roku w czerwcu padl mi jeden, poszla wiazka, tak wykazal podpiety komputer, auto zawiozlem do ASO i zrobili za darmo, facet sprawdzil tylko nr nadwozia i stwierdzil ze wymienia za darmo. Przy okzji poszla mi pompa paliwa, tak mi powiedzieli w ASO i za to juz musialem zaplacic ponad 1400 z robocizna. Troche dziwny zbieg okolicznosci, ze nagle pompowtrysk i pompa paliwa. Powiedzialem, ze badalem auto na komputerze i nie bylo napisane ze pompa paliwa tez siadla, ale on stwierdzil, ze to nie wyskakuje na komputerze i ze jak mi maja zrobic pompowtrysk to musza najpierw wymienic ta pompe paliwa bo auto musi potem odpalic. Ale wracam do tematu, jeæeli w tamtym roku wymien ili mi PD za darmo bo niby sie lapalem to dlaczego teraz gdy wpisuje nr nadwozia to nic mi nie wyskakuje? Moze ktorys z kolegow dowiedziec sie cos wiecej? Moj nr nadwozia WVWZZZ3CZ6P218968, pasek sprowadzony z Niemiec, B6 2.0 TDI 140 KM, 2006 z maja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności