pszem Zgłoś #1 Napisano 23 Marca 2011 Co zrobić, żeby olej nie wyciekał na bloku, na tych śrubkach które są na górze? Cieknie mi z 2 skrajnych śrubek. Czy tam powinny być jakieś uszczelki? W jaki sposób można to samemu zrobić? Zdjęcie: http://img153.imageshack.us/img153/4461/jakauszczelka.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #2 Napisano 23 Marca 2011 tam pod spodem są takie gumki, trzeba je po prostu wymienić i problem z głowy. Nie pamiętam tylko, czy te uszczelnienia są tylko pod nakrętkami, czy też pod pokrywą zaworów też. U mnie niestety też się tak dzieje i będę musiał się tym zająć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 23 Marca 2011 Co zrobić, żeby olej nie wyciekał na bloku, na tych śrubkach które są na górze?Cieknie mi z 2 skrajnych śrubek. Czy tam powinny być jakieś uszczelki? W jaki sposób można to samemu zrobić? Zdjęcie: http://img153.imageshack.us/img153/4461/jakauszczelka.jpg wymienić [ATTACH]49100[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passi 29 Zgłoś #4 Napisano 23 Marca 2011 kolego sa nowe uszczelniacze tych śrub ale jest na to sposób wystarczy odkręcić nakrętki odtłuścić te miejsca gdzie jest olej i osadzić na silikonie na wysokie temperatury i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszem Zgłoś #5 Napisano 23 Marca 2011 wymienić nr16.pdf czy dla silnika 1.9D to są takie same podkładki jak dla 1.9TDI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 23 Marca 2011 czy dla silnika 1.9D to są takie same podkładki jak dla 1.9TDI ? nr podkładki uszczelniającej 028103533 do 1Y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszem Zgłoś #7 Napisano 23 Marca 2011 dzieki bardzo ! Mi ETKA nie chce działać na kompie, nie wiem dlaczego. Gdyby działała, sam bym sobie sprawdził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #8 Napisano 24 Marca 2011 czy dla silnika 1.9D to są takie same podkładki jak dla 1.9TDI ? tak są takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maly.89 Zgłoś #9 Napisano 25 Marca 2011 (edytowane) wy tylko na silikonie osadzajcie potem się kupuje auta i zamiast uszczelki klawiatury jest silikon wszędzie silikon...Zrób jak fabryka przewidziała kup uszczelki i zrób tak by miało ręce i nogi.A nie słuchaj wypowiedzi o silikonie.Silikonem można cycki sobie wypchac a nie uszczelniać silnik.Potem się to na tobie zemści i będziesz robił 2 razy. Edytowane 25 Marca 2011 przez Maly.89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmiconwey Zgłoś #10 Napisano 25 Marca 2011 Tez prawda, jak wymienialem uszczelke pod klawiatura to bylo tam troche silikonu fakt ze nie cieklo ale trzeba bylo ten syfek czyscic,nowa prawidlowo zalozona uszczelka i bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maly.89 Zgłoś #11 Napisano 25 Marca 2011 Ja też wymieniałem uszczelkę pod klawiatura bo ciekła po ściągnięciu moje oczy ujrzały silikon.Zmieniłem na uszczelkę i żadnych wycieków:).W BMW też tak miałem wszystko co się dało na silikonie rozebrałem wyczyściłem i założyłem uszczelki zero wycieków zero dolewek oleju a silnik zalałem 5w40.Otrzymał drugą młodość a że to 6 cylindrów było to pięknie grało i moją młodość przeżyło naukę driftingu ;P brakuje mi tego w passacie:( piękności tak mruczał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 25 Marca 2011 Ja jestem wrogiem silikonowania. Komplet elringa na śruby i pod pokrywę kosztuje ok. 60 zł brutto. Jeśli ściągniesz pokrywę do wymiany samych gumek na śrubach, założę się że po tygodniu zacznie lecieć właśnie z tej dużej. Lepiej zmienić komplet i mieć spokój. Dodatkowo można włożyćpodkładki pod śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszem Zgłoś #13 Napisano 25 Marca 2011 jeśli ściągniesz pokrywę do wymiany samych gumek na śrubach, założę się że po tygodniu zacznie lecieć właśnie z tej dużej. Właśnie chciałem o to pytać, ale widzę że nie zdązyłem. Chodzi oczywiście o sposób wymiany tych uszczelek. Czy trzeba ściągać całą pokrywę, czy wystarczy odkręcić śrubki i od góry można to wymienić? Czy ktoś mógłby ewentualnie to potwierdzić? Czy jest jakaś szansa że tej dużej uszczelki nie będzie trzeba po tygodniu wymieniać? :-) ------- Dzisiaj pojeździłem za tymi uszczelkami: cena oryginalnej w ASO (Magro Sosnowiec) - 16 zł / 1 szt. cena zamiennika w sklepie nieuprzejmego Eugeniusza Hanusa (Sosnowiec) - 3 zł/ 1 szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 25 Marca 2011 Na śrubie jest jedna uszczelka od dołu i jedna od góry, więc trzeba zdjąć pokrywę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #15 Napisano 27 Marca 2011 do tego uszczelke pod pokrywą wymień jak będziesz ściągał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
empire13 Zgłoś #16 Napisano 12 Sierpnia 2011 Dzisiaj pojeździłem za tymi uszczelkami: cena oryginalnej w ASO (Magro Sosnowiec) - 16 zł / 1 szt. cena zamiennika w sklepie nieuprzejmego Eugeniusza Hanusa (Sosnowiec) - 3 zł/ 1 szt. Właśnie chyba mnie to czeka. Widzę że na szczęście to nie są duże koszty. Aby nie zakładać nowego tematu pozwoliłem sobie podpiąć pod ten. Czy jak wycieka olej to wystarczy wymienić samą uszczelkę czy coś jeszcze? To że dolewam w ciągu roku ok 5L oleju to pewnie po części wina nieszczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #17 Napisano 12 Sierpnia 2011 w ABSie nie wymieniałem żadnych gumek tylko całą uszczelkę, Elringa, koszt żaden a wyciek przestał mnie wkurzać. I tak już z rok. Zgadzam się, że silikon to w cycki się pakuje a nie w silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr@rM! Zgłoś #18 Napisano 19 Września 2011 Co jest przyczyną znalezienia się oleju w tym miejscu? Rurka nie jest pęknięta. Możliwe że zatkana odma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #19 Napisano 19 Września 2011 Publikujesz zdjęcie z którego nie sposób coś zobaczyć. Sam musisz wypatrzyć miejsce wycieku, przejrzeć całą pokrywę dookoła, jak trzeba podejrzeć od spodu - pomóc sobie lustereczkiem, a nawet włożyć paluszki tam gdzie wzrok nie sięga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr@rM! Zgłoś #20 Napisano 20 Września 2011 Cieknie z rury przy wejściu do odmy, nowa opaska tez za wiele nie pomaga, jak to uszczelnić? Sylikon? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach