Skocz do zawartości

jimmiconwey

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jimmiconwey

  • Urodziny 01.06.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    jimmi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    stettin

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 GT 112KM (PB)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Chyba wiem o czym mowisz kolego,ale driver w ECU to pierwsze slysze,moze masz na mysli kod ECU ktory trzeba przeprogramowac?jezeli ci o to chodzi to starsze sterowniki byly nieprogramowane z nowszym trzeba do dobrego elektronika i wpisac kod,nie wiem moze sie myle,dzieki za porade
  2. Kolega Lebow pisal cos kiedys o jakiejs tulejce ,ktora sprawia klopoty przy zmianie biegow,to bylo cos chyba przy skrzyni biegow,czytalem o tym pare lat temu i w sumie fajnie by bylo gdyby ktos podgrzal kotleta,bo byloby to bardzo przydatne,byc moze sam pan Lebow ?
  3. tez to znalazlem tutaj na forum,mysle zekolega lebow cos o tym pisal,on jest specjalista
  4. Mialem to na mysli czyli szrot a poza tym lewarki w tymmodelu to kiwanie glowa w lewo i w prawo,wrzucic jedynke to raczej musisz wiedzic jak ja musze lekko na drugi bieg a pozniej jedynka ,juz tak 9 lat,ale mozna sie przyzwyczaic,jak do wlasnej zony
  5. OK,pamientaj ze wnetrze komory silnika moze sie roznic,polozenie silnika ,i rozstaw osprzetu,lecz samo nadwozie wiele sie nie rozni,czyli wszystko jest w tym samym miejscu ale jakos inaczej,nie wiem czy robisz to sam czy u mechanika,logicznie nowy silnik i skrzynia ,to i osprzet od niego, a moze zrob tak ,zmierz dludosc i srednice linek i podlacz do starego i nowego lewarka zobaczysz roznice albo i nie,w sumie nigdy sie tym nie zajmowalem ale mam zawod zwiazany z mechanika, wiec kolego uwazaj zebys nie musial kupowac nowego silnika lub skrzyni,bo to boli ps dlaczego chcesz regenerowac lewarek?w co ty sie pakujesz ? spisz numery i na gielde
  6. Kolego,najlepiej sprawdzic numery katalogowe,jak zalozysz niedobre linki to bedziesz mial problemy z synchronizacja skrzynia biegow + sprzeglo ,kilka milimetrow roznicy i ... Dbasz o samochod ,bardzo dobrze,lecz nie rob tego na wyglad ,bo tego nie bedzie widac ,TO ma dzialac poprawnie - - - - - aktualizacja - - - - - A najlepiej linki od nowego silnika
  7. to ATTACH=CONFIG]135772[/ATTACH] - - - - - aktualizacja - - - - -
  8. A tego to nie wiem,na wewnetrznej stronie obudowy bezpiecznikow masz opis (w trzech jezykach) viper1986 ci chyba doradzil 20A
  9. Tutaj masz silnik dmuchawy,wypnij czarna wtyczke ,czerwony + brazowy - i podlacz do aku zak zadziala to mniejsze koszta ,tylko daj komus zeby ci ten rezystor sprawdzil
  10. Kable nowe (9 lat te same:),swiece nowe,jest tu pewien problem ,ze wogole nie odpala,jakby bylo cos nie tak z rozrzadem lub zaplonem to by odpalil byle jak ,ale by odpalil.Wszystko jest na znakach pierwszy cylinder w gorze,objawy podobne z przeszlosci,w poprzednim sterowniku plytka byla pojarana wiec wymienilem ECU ,krece i krece i aku juz pada,a tu nic ,cisza,dodam tylko ,ze przekaznik X_kontakt(pozycja 4) grzeje sie
  11. musisz odkrecic schowek od strony pasazera,albo zrobie kilka zdjec i podesle ci za jakas godzine
  12. Podlacz silnik dmuchawy na krotko ,zeby sprawdzic czy w ogole zyje,jezeli tak to do sprawdzenia opornik wtorny PS wilgoc,deszczowka lub mycie samochodu karcherem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności