Skocz do zawartości

empire13

  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O empire13

  • Urodziny 13.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    empire
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Silesia

Samochód

  • Silnik
    B4 1.6 100KM (AFT)
  • Rok produkcji
    1996
  1. A kojarzysz w jaki sposób montuje się szybę w listwie? Są do tego jakieś specjalne kleje? Sylikon jest raczej za słaby na łączenie tych elementów. Pytam bo może znajdę na jakimś szrocie samą listwę.
  2. Czyli jednak jest to 1 element? Pytałem ostatnio 1 szklarza samochodowego i mówił co innego. Dzięki za pomoc.
  3. Witam Tematów o szybach było wiele ale takiego nie znalazłem. W moim pasku element, który od dołu trzyma szybę, jest przegniły. Czy taki element można kupić czy to jest sprzedawane tylko w komplecie z szybą? Pytam bo byłem u dwóch speców i usłyszałem dwie sprzeczne informacje.
  4. Tego właśnie nie wiem. Czy może z tym coś wspólnego mieć czujnik Halla?
  5. Kolejny dziwny objaw (choć nie wiem czy ma coś wspólnego z tym, co napisałem we wcześniejszym poście czy też to inna usterka) to lekkie duszenie na gazie. Na benzynie jest ok. Na gazie występuje czasami, raczej po zagrzaniu auta.
  6. Mam B4 z 1996r 101KM 1,6 GL. I tyle wiem. Niestety wlepka w bagaźniku jest nieczytelna. Można jeszcze w jakiś sposób namierzyć oznaczenie silnika?
  7. Skoro jest taki temat to nie będę zakładał nowego. Mam w aucie alarm ale nie za bardzo wiem jak on działa. Przejrzałem kilka tematów na forum ale odpowiedzi nie znalazłem. Nie znam wersji swojego alarmu. Nie mam nawet pewności czy to fabryczny. Na pilocie mam 2 przyciski, nie zauważyłem żadnej diody mrugającej ani mrugania migaczy. Nawet szyby mi się nie zamykają po zamknięciu auta. W sumie to przekonany byłem że on nie działa. Ale niedawno nie mogłem odpalić auta. Prawdopodobnie przypadkiem kliknąłem na pilocie przycisk od alarmu. Wydawało mi się że auto nawaliło. Ale kliknąłem pilotem i odpaliłem bez problemu. Stąd wniosek że jednak alarm jakiś jest. Jak można dojść do tego jaki to alarm, jak on działa i jak go obsługiwać?
  8. Mam problem z obrotami. Co jakiś czas występują poniższe problemy: 1. Na luzie na benzynie obroty falują między 1200 a 1500 (widać to na filmie do 5 sekundy). Na gazie (też na luzie) samoistnie rosną tak jakbym dodawał gazu (od 6 do 16 sekundy). Podczas jazdy obroty są normalne. Po wyłączeniu i ponownym zapaleniu jest ok. 2. Po odpaleniu na benzynie pochodzi chwilkę i gaśnie. 3. Po odpaleniu, zarówno na benzynie i jak na gazie, auto gaśnie na luzie. Aby nie zgasł, muszę cały czas dodawać gazu. Po przejechaniu kilku kilometrów defekt ustępuje. Oprócz tego, podczas zmiany biegów, obrotomierz na chwilkę idzie lekko do góry. Tak jakbym podczas zmiany biegów dodawał gazu.
  9. Miałeś rację. Jestem po wymianie przegubów: prawy zewnętrzny i wewnętrzny. Mechanik zaczął od zewnętrznego ale po wymianie dalej stukało.
  10. Też tak miałem. U mnie to wina pompy. Jak jest zepsuta to czasami tak jest: raz za działy a raz nie.
  11. Panowie. U mnie od wczoraj coś stuka ale tylko przy skręcaniu. I to raczej przy większym skręcie. Na łukach cisza. Co to może być?
  12. No to ok. Wiem już że to przekaźniki się odzywały. Pytanie: dlaczego?
  13. A te odgłosy z przekaźników to coś normalnego? Następnego dnia już ich nie było. Odnoszę wrażenie że ma to związek z akumulatorem.
  14. Opis: Mam "nowego" paska i na razie same problemy. Otóż w zeszłym tygodniu padł mi alternator. Nim zdiagnozowałem awarię to próbowałem auto kilka razy odpalić. Za każdym razem gdy próbowałem je odpalić to znikały liczniki (elektroniczny zegar i licznik kilometrów). Następnie z okolicy deski rozdzielczej dochodziły odgłosy przypominające tykanie, coś jakby "tik tak", trochę podobny odgłos do pracujących migaczy. Po naprawie alternatora odgłosy znikły. Wczoraj wymieniłem akumulator. Po założeniu nowego akumulatora takie odgłosy dochodzi praktycznie całą drogę powrotną do domu czyli ok 15 minut. Przy okazji od samego początku mam falujące obroty. Na gazie raczej stabilnie choć na luzie obroty falują między 800 a 1000. Na benzynie bardziej. Nieraz, jak odpalę zimne auto na benzynie, gaśnie silnik po kilku sekundach. Po następnym odpaleniu jest ok. Mechanik coś tam regulował i doradził mi abym odpiął akumulator na kilka godzin. Po ponownym podłączeniu mam zostawić auto na kilka minut na luzie a potem przez cały dzień jeździć tylko na benzynie. Podobno w ten sposób auto "uczy się" i dostosowuje obroty. Nie bardzo chciało mi się w to wierzyć. Ale zrobiłem tak i faktycznie zadziałało. Zapomniałem jednak o tym przy zmianie akumulatora i od razu (bo silnik był ciepły) jechałem na gazie. Potem przełączyłem na benzynę i auto zgasło. Nie chciało już zapalić. Za każdym razem jak włączałem i wyłączałem gaz na niezapalonym silniku to słyszałem pompę paliwa. Dałem pasacikowi 10 minut na odpoczynek. Potem spróbowałem jeszcze raz odpalić i się udało. No ale obroty znów falują (200-1000). Bez dodawania gazu gaśnie. Pytania: 1. Co to za odgłosy "tik tak"? To coś normalnego? 2. Ta teoria o "uczeniu się" i dostosowywaniu obrotów to prawda? To by tłumaczyło większe falowanie obrotów choć nie daje odpowiedzi na temat mniejszego falowania Miałem już Paska B4 (1.8CL 55kW 1994r.) i w tamtym takich problemów nie miałem.
  15. O polaryzacji już co nieco poczytałem. Pytanie: jaka polaryzacja powinna być w aku dla VW passat B4?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności