Skocz do zawartości

passi 29

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passi 29

  • Urodziny 09.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    leszno / podkarpacie

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. witam ja obstawiam na termostat do wymiany objawy sa własnie takie ze nie ma ciepła w kabinie natomiast silnik sie grzeje i w dodatku lubi tesz wywalic płyn ze zbiorniczka wyrównawczego. wymien na jakis dobry termostat i go odpowietrz po problemie
  2. witam kolege jak cie interesuje pasek to jest do sprzedania b5 97 rok 1.8 benzyna z przemyśla wujek sprzedaje tylko kolor biały.
  3. witam kolego czy napewno wszystkie punkty się zgadzają na wale na wałku i na pompie bo inaczej bedzie robic własnie tak jak piszesz
  4. kolego to poważniejsza usterka ja stawiam na peknietą tuleje w silniku miałem taki przypadek prawie niewidoczna rysa .
  5. witam kolego bedzie wszystko pasowac oprócz łap silnika.
  6. kolego a czy sprawdzałes czy olej nie ubywa bo mi to wygląda na turbine która sie juz konczy spadek mocy i kopcenie na siwo.
  7. dokłdnie pomiedzy kolektorem wydechowym a rurą znajduje się pierścien w kształcie stozka co do wymiany nie rob tego sam bo jeśli nie masz sciągaczy to będziesz miał palce pokaleczone na 100 procent ja akurat miałem i zabawy zeby to pózniej załozyc więc najlepiej to podjechać do jakiegoś mechanika.
  8. kolego sa nowe uszczelniacze tych śrub ale jest na to sposób wystarczy odkręcić nakrętki odtłuścić te miejsca gdzie jest olej i osadzić na silikonie na wysokie temperatury i po problemie.
  9. witam ja miałem ten sam problem u siebie tesz a czy pompa ci nie cieknie przypadkiem zobacz czy z tyłu pompy przy przyspieszaczu tam gdzie jest przykrecana linka nie masz przecieku paliwa umnie tak było i palił 10 litrów ropy po uszczelnieniu pompy problem zniknoł.
  10. dokładnie jest tak koega łukasz pisze przy prostowniku pociągnie tylko jeden silniczek ale z modułem niema szans nie ma spiecia przekaznika zamało pradu dlatego buczy
  11. praktycznie jest to samo rużni sie tylko wielkościa wienca i jego odsadzeniem od wału więc jak załorzysz te od 1,9td to nie bedziesz musiał zmieniać rozrusznika bo w 1,9 bez turbiny jest krutszy wirnik w rozruszniku i to tyle składaj i smigaj paskiem.
  12. jesli masz jakiegoś znajomego co ma tesz takiego paska podmien licznik i sie dowiesz czy to wina licznika. ja osbiście wymieniałem nie tak dawno licznik w swoim pasku no i tesz miałem seata toledo i ten sam problem .zmieniałem czujnili oleje i nic więc kupiłem drugi licznik i po problemie wystarczy ze złapie temperature u mnie tesz migała kontrolka oleju ale i tesz temperatury a u ciebie ? tylko oleju . sprubuj zdjąc przewód ten z czujnika kurcze nie pamietam który czy z glowicy czy z podstawy filtra i dać go na mase czy przestanie mrugac.
  13. kolego to wina licznika sprawdz czy sa zimne luty jeśli ich niema to czeka cie wymiana licznika. vw i seaty to ich czseta usterka cos nie tak z tymi licznikami jest .
  14. witam na załonczonym 1 zdjęciu widzisz kolektor 1,9 d bez turbo musisz zmienić rurę wydechową tą co idzie do turbiny .w tej chwili masz widoczną na zdjęciu 2 przykrecaną z boku z kolankiem do turbiny wystarczy zmienić tylką tą rurę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności