mkpol Zgłoś #401 Napisano 5 Kwietnia 2016 Adam. Z przodu po lewej pod pokrywą masz elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia. Czyścisz sprężonym powietrzem i jakimś alkoholem w sprayu, żeby nic przez przypadek nie wpadło do środka, odkręcasz 2 śrubki i masz wszystko na wierzchu. 5 minut roboty i wiadomo co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #402 Napisano 5 Kwietnia 2016 Masz fotki jak to wyglada ?? Chciałbym zerknąć u siebie, czy te opiłki to "incydent" czy już tam jest tego pełno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #403 Napisano 5 Kwietnia 2016 Są na poprzedniej stronie. Wyżej z tiguana, niżej moje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #404 Napisano 6 Kwietnia 2016 To ewidentna materiałowa wada fabryczna elementu. Paliwo nie ma tutaj nic do rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Maverick- Zgłoś #405 Napisano 6 Kwietnia 2016 Czytajac te wszystkie zawilosci wspolczesnych samochodow, coraz bardziej i bardziej rozumiem filozofie Elona Muska. I gdyby nie fakt, ze robie duze trasy, to pewnie juz teraz powaznie myslalbym o jakiejs tam Tesli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #406 Napisano 6 Kwietnia 2016 Tak jezdze okolo 4 miesiace b6 cr CBAB i jestem mega zadowolony kultura pracy i spalaniem. Kopa ma ale za malego i chce go dac na chipa. Tunerzy proponuja mi wyciecie dpfa lecz nie wiem jak sie do tego odniesc. Wycinac czy nie. Jedyny problem z tym autem jest taki ze bardzo slabo mi grzeje w zime a slabo chlodzi jak jest cieplo. Poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze CR tak po prostu maja i mam sie do tego przyzwyczaic. Jest ktos obeznany w tym temacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #407 Napisano 6 Kwietnia 2016 Mówisz o klimie czy o silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #408 Napisano 6 Kwietnia 2016 Tak jezdze okolo 4 miesiace b6 cr CBAB i jestem mega zadowolony kultura pracy i spalaniem. Kopa ma ale za malego i chce go dac na chipa. Tunerzy proponuja mi wyciecie dpfa lecz nie wiem jak sie do tego odniesc. Wycinac czy nie. Jedyny problem z tym autem jest taki ze bardzo slabo mi grzeje w zime a slabo chlodzi jak jest cieplo. Poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze CR tak po prostu maja i mam sie do tego przyzwyczaic. Jest ktos obeznany w tym temacie ? Jeżeli nie masz problemów z dpf to go nie usuwaj tylko zmień tunera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #409 Napisano 6 Kwietnia 2016 Jeżeli nie masz problemów z dpf to go nie usuwaj tylko zmień tunera Mam zuzytego w 60% i jaki jest sens zachowania dpf. Tuner mowi ze ze 140 dojdziemy prawie do 190 z wycietym dpfem a bez wyciecia to niecale 180 wyciagniemy. Mówisz o klimie czy o silniku? Mowie wlasnie o ogrzewaniu i o klimie a pisze w tym temacie o tym dlatego ze moze silnik ma na to jakis wplyw i to normalne w CR czy jednak u mnie cos wadliwego jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #410 Napisano 6 Kwietnia 2016 Diesel jedzie momentem obrotowym a nie kucami. Co ci za różnica czy top speed będzie 230 czy 240? Tak jak napisał Jacek, zmień tunera. Co do nagrzewania to to jest to problem niemal każdego współczesnego silnika. Podnosi się ich sprawność przez co coraz mniej pary idzie w gwizdek (zmieniana jest w ciepło). Jak chodzi o chłodzenie to u mnie zaczyna wiać zimnym po przejechaniu 400-500 metrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #411 Napisano 6 Kwietnia 2016 Dzieki. Postudiuje bardziej tematyke tego DPFa a co do tego ogrzewania chyba na jesien sprawdze auto dokladniej. Kumpel na pompowtryskach ma o wiele lepiej wydajne "nawiewy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #412 Napisano 6 Kwietnia 2016 Nabij klimę do porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #413 Napisano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Kumpel na pompowtryskach ma o wiele lepiej wydajne "nawiewy" bym zaczął od wymiany filtra kabinowego co do dpf to póki działa niech zostanie. po chipie będziesz miał odblokowany komputer to bez problemu będziesz mógł go usunąć Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez truna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #414 Napisano 7 Kwietnia 2016 Tuner mowi ze ze 140 dojdziemy prawie do 190 z wycietym dpfem a bez wyciecia to niecale 180 wyciagniemy. Z ciekawości - który tuner? A poza tym jak się jarasz cyferkami przed KM to zmień silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raki Zgłoś #415 Napisano 13 Kwietnia 2016 Dzieki wielkie za Info. Póki co dzisiaj kupiłem egra z chlodniczka i w pon jadę na wymianę, rozbierzemy, zobaczymy. Sprzedawca w sklepie mowil ze to jest bestseller hehe i że dużo dużo więcej sprzedają egrow nic uszczelek Update: Tydzień po wymianie EGRa i chlodniczki, przejechane ponad 400km i stan płynu chłodzącego pozostaje w normie. Wygląda na to że problem rozwiązany P.S. Ufaj teraz specjalistom od VW którzy powiedzieli że uszczelka walnieta skasowali by za robociznę od uszczelki a zrobili by chlodniczke, cwaniaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #416 Napisano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Dziś szybka kontrola stanu pompy wysokiego ciśnienia. Na szczęście czyściutko, ani grama opiłków.[ATTACH=CONFIG]143383[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]143386[/ATTACH] Tez dzisiaj sprawdziłem u siebie wszystko wygląda ok przebieg 287tkm Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #417 Napisano 6 Maja 2016 (edytowane) To ja zrobię mały update do mojej historii.... Przebieg 182tkm. Silnik CBBB, serwisowany, wymieniany itd. Zaczęło się od złego odpalania i wibracji podczas jazdy. Wymienione parę dupereli (2,5k), wtryskiwacz (1,5k), skończyło się wymianą uszczelki pod głowicą (przepaliła się między 1 i 2 cylindrem). Od razu rozrząd, świece, oleje, itd. 6k w ASO Silnik zaczął pięknie chodzić, ale lało się spod turbiny. Diagnoza - wymiana turbo + DPF do regeneracji. 3k Do tego problemy ze sprężarką klimy, tuleje przód i tył, no i tarcze plus klocki. (2k) Do przebiegu jakiś 160tkm auto bezproblemowe. Od tego czasu skarbonka. W ostatnim czasie prawie 15k w auto. Prawie wszystko wymienione w silniku (zostało chyba tylko 2masa i sprzęgło, bo jeszcze oryginalne). Powiem szczerze, że nie spodziewałem się takiego "rozsypania" auta, przy takim przebiegu, biorąc pod uwagę jak o nie od nowości dbałem. Edytowane 6 Maja 2016 przez r1u0d2y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #418 Napisano 6 Maja 2016 Zgadzam sie, ze przy tym przebiegu nie powinno być takiej skarbony. Jednak chyba wiele zależy od tego jak się trafi. Niedawno przy okazji odbiouru Monzola, damian24 mówił, że jego poprzednie B6 (CR) bezproblemowo dokulało się do 270tys. Może to wina naszego jednak gorszego paliwa, albo ten program który miałeś zrobiony, to robił jakiś 'specjalista'. W sumie nie pochwaliłeś się w swoim wątku kto go robił, a z doświadczenia wiem, że ma to kolosalne znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #419 Napisano 6 Maja 2016 To ja zrobię mały update do mojej historii....Przebieg 182tkm. Silnik CBBB, serwisowany, wymieniany itd. Zaczęło się od złego odpalania i wibracji podczas jazdy. Wymienione parę dupereli (2,5k), wtryskiwacz (1,5k), skończyło się wymianą uszczelki pod głowicą (przepaliła się między 1 i 2 cylindrem). Od razu rozrząd, świece, oleje, itd. 6k w ASO W ostatnim czasie prawie 15k w auto. Kolego RUDY , czasami zaglądam na podforum B8 w którym opisujesz, że też masz niemało problemów z nowym paseczkiem. Nie znudziła ci się jeszcze ta germańska motoryzacja ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #420 Napisano 6 Maja 2016 (edytowane) Zgadza się, VW mam powoli dosyć. Ale z 2. strony, żona ma Golfa Rke, i od 5 lat nic tylko olej i paliwo... I mój tata, A6 C7 i 290k na liczniku i zdecydowanie mniejsze problemy (z grubych rzeczy tylko DPF - 3.0TDI) - - - - - aktualizacja - - - - - Program był robiony w Łodzi, w firmie która teraz nazywa się "Na gaz". Ja przejechałem na nim ponad 100k. Może moi pracownicy umieją w 20k rozp(*@# auto... Edytowane 6 Maja 2016 przez r1u0d2y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach