Mlody_tm Zgłoś #461 Napisano 7 Września 2016 a jakie są przyczyny cofania ? wszystkie przewody czarne... nic i tak nie widać.... mozna to wyeliminować ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #462 Napisano 7 Września 2016 Najlepsze rozwiązanie to to olać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #463 Napisano 7 Września 2016 Faktycznie nic innego mi nie pozostaje bo jak codziennie jezdze to pięknie pali... tylko jak postoi 2 - 3 dni.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #464 Napisano 7 Września 2016 Faktycznie nic innego mi nie pozostaje bo jak codziennie jezdze to pięknie pali... tylko jak postoi 2 - 3 dni.... ewidentnie gdzieś do przewodów paliwowych dostaje się powietrze i paliwo cofa się do zbiornika. Miałem to samo w toyocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #465 Napisano 7 Września 2016 Te przewody czarne wszystkie..... szlag wie jak to znalezc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #466 Napisano 8 Września 2016 Mam inne rozwiazanie Tomek- nie dopuszczaj do 2-3 dniowych przestojow i problem sie sam rozwiaze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #467 Napisano 9 Września 2016 fakt, codziennie teraz bujam paska i pali pięknie. mimo to chcialbym zeby nawet po 3 dniach bylo ok dam mojemu mechanikowi jeszcze raz niech wymieni filtr paliwa tym razem na oryginalny z aso, moze cos znajdzie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #468 Napisano 9 Września 2016 Jak sie nie myle to ASO wklada Mahle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #469 Napisano 9 Września 2016 Jak sie nie myle to ASO wklada Mahle. Oryginał z logo vw audi miałem UFI, więc nie ma reguły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #470 Napisano 9 Września 2016 (edytowane) Kupilem w aso.... zeby juz miec pewnosc ze to dobry filtr. Edytowane 9 Września 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #471 Napisano 9 Września 2016 (edytowane) Raz jeszcze dodam że jestem bardzo zadowolony z auta, Mlody_tm , długo powstrzymywałem się przed zadaniem tego pytania (o twoich perypetiach czytam z wypiekami na twarzy). Ile już włożyłeś $$$ jeśli to nie tajemnica i masz odwagę się przyznać (i w jakim czasie) w remont swojego passata ? (sporo części wymieniałeś a i mechanicy nie robią za darmo). Tak pi x oko. Edytowane 9 Września 2016 przez tomery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #472 Napisano 9 Września 2016 Żadna tajemnica Ja kupowalem czesci z testowych aut. W 10000% mam pewnosc ze pompa wysokiego cisnienia ( ok 400 zl), pompa paliwa z koszem (ok 200 zl), Dpf wrecz nowy (600zl zaledwie!), Oraz turbo - 700 zl, rowniez nowka oraz egr za 300 zl. Robocizna.... wszystko kolega robil. Uwierz ze za grosze. Ale wybulilem duzo za nowki wtryski - ok 2000 zl nowe prosto z fabryki ale nie z aso. Mozna powiedziec ze auto jak nowe a za tydzien profilaktycznie nowa mechatronika. Zeby lepiej biegi zmienial koszt ok 3 tys zl. Z 10 tys zl bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #473 Napisano 9 Września 2016 Młody Tm, to ile już masz tam na szafie nalatane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #474 Napisano 10 Września 2016 (edytowane) Żadna tajemnica Ja kupowalem czesci z testowych aut. W 10000% mam pewnosc ze pompa wysokiego cisnienia ( ok 400 zl), pompa paliwa z koszem (ok 200 zl), Dpf wrecz nowy (600zl zaledwie!), Oraz turbo - 700 zl, rowniez nowka oraz egr za 300 zl. Nie to, żebym zaglądał ci w portfel Oto co wymienilem: czujnik temp termostatu - wody czy jak mu tam, taki sam czujnik byl z lewej str kolo pompy wys cisnienia - to chyba czujnik temp egr ? Nie wiem ale tez wymienilem.Przeplywomierz podmienialem i pompe wysokiego cisnienia. Rozrzad nowy - tez nie pomogl Przeplywke wymienilem, czujnik temp paliwa, nawet temp zewn ze zderzaka , czujnikow na dpf nie ma co ruszac.Czujnik wymienilem ten egr oraz plynu chlod. wczoraj wymienilem przed ta awaria kompletna oryginalna obudowe filtra powietrza - z wkladem. a właśnie zamierzam wymienić sprzęgła w DSG. mimo że płynnie chodzi... wkurza mnie strasznie ta skrzynia.... Rozrzad noweczka ustawiony jak marzenie - kąt wtrysku Zero. Wymienilem nawet hydroelementy wszystkie. Turbo nowe, wtryski nowki i dpf nowka po praniu chemicznym. Oraz funk egr. Dlatego juz o sprzedazy auta nie mysle bo za duzo wlozylem Ale u mnie to chyba cos powazniejszego bo rolki wszystkie mam nowe.... wymienilem dzis wszystkie świece żarowe oraz czujnik położenia wałka rozrządu.... hydroelementy moje auto posiada 16 szt wymienilem Koledzy, bylem u Aligatora, dostalem lepsza mape Wymieniłem rozrusznik, na nowy. Oryginalny z testowego auta - za 300 zł Więcej nie chce mi się szukać. Sezonowy passat. co za szajs Do d upy z tym moim passatem... Niech go szlag. I po tym wszystkim jak twierdzisz nadal jesteś zadowolony z passata ? Edytowane 10 Września 2016 przez tomery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #475 Napisano 10 Września 2016 Nowe turbo za 700 PLN ? Gdzie są takie promocje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #476 Napisano 10 Września 2016 Niektórzy podchodzą do auta bardzo pedantycznie i czasami wymieniają na wyrost niektóre podzespoły mimo, że w wielu przypadkach można było tego uniknąć. Jest to kwestia podejścia do auta. Ja niestety mam podobnie. Ledwo usłyszę, że na zimnym lekko stuka dwumasa już szukam części do wymiany i pewnie za chwilę wymienię. Inny z kolei będzie jeździł dotąd aż się już nie da jeździć i dopiero wymieni. Kolega Młody_tm wymienił w aucie sporo części i twierdzi, że jest zadowolony z passata i ja mu wierzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #477 Napisano 10 Września 2016 (edytowane) Ja zawsze nowe auto mialem, passka trafilem za grosze ale nalatane mial 180,kurde ale mi wypomniales Przeplywke czujniki grosze rowniez. Rozrzad i oleje tego nie licze. To koniecznosc. Wciaz jestem zadowolony bo nigdy mnie nie zawiodl. A wymiany robilem jak na przykladzie mojego wątku z niedogrzewajacym silniekim. Ooo i termostat tez nowy mam Bo dopiero termostat dsg rozwiazal problem grzania. Ale wymiany te powazne czyli wtryski i pompa - tylko dlatego bo mi klekotal rano i nikt nie potrafil mi pomoc. Okazal sie wadliwy soft. I akcja serwisowa z emisja spalin wreszcie pomogla i rozwiazala problem. Ja pedant straszny to prawda. Czesci kupowalem tylko u jednego allegrowicza - kurzu_ Mial na czesci 4motion b7. z kilka tys przebiegiem, Na nowej pompie, turbo egr itp mysle ze auto dlugo pojezdzi. Dpf tez nowka teraz naprawde nowka. Ale mam ta po regeneracji - oddam jak ktos chce. Mysle ze dobrze dziala. Wymienilem bo mialem Okazje i tyle. No i kazdy z kolegow moich co maja ok 200 tys przebiegu - cyka im na luzie w zimie bez dodawania gazu. Mnie to wkurzalo i wiedzialem ze to hydroelementy / nowe w aso w niemczech kosztowaly mnie ok 90 ojro. Po wymianie cisza. Wymiana w aso 1000. A mi kolegs zrobil to za 50 Zl i paczke fajek. Oleje robie co 10 tys a rozrzad co 50. - co 90 mialo byc Dsg co 40-50 max A co do żalenia sie i krzykow na paska... kazdy po takich wymianach by sie wkurzyl ze wciaz klekota.... Ale teraz gdy gitara to tym bardziej bede auto chwalil. Bo mimo nawet klekotu / nigdy nie zawiodl. I nowym ziomkom Na forum zawsze paska polece. Mam ponad 220 tys. Duzo po miescie jezdze dlatego uparlem sie na nowy dpf. Ale nie wytne go nigdy ani egr nie zaslepie itp. Trasy tez duzo robie. I nawet jak go w styczniu sprzedam (bo taki plan) to niech ktos inny sie cieszy. Bo dlugo auto bedzie sluzyc.... Dbam do ostatniego dnia i taki jestem. Ostatnio gosc ktory kupil ode mnie Superba ( mialem Od nowosci i nalatalem ok 400 tys) jezdzi juz od roku i grosza w auto nie wlozyl bo wszystko ma nowe Mielego weekendu chlopaki ! Edytowane 12 Września 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #478 Napisano 10 Września 2016 Swego czasu jak składałem sobie auto to też miałem wszystko z aut potestowych z przebiegiem kilku lub kilkunastu tysięcy tak jak Tomek. Silniki i części wyglądały jakby nigdy nie były na aucie lub po kilkutygodniowej eksploatacji. Póki model jest nowy na rynku to części do niego są tanie bo nie schodzą. A jak jeszcze u tego samego kupujesz i jak się zaprzyjaźnisz to i jeszcze taniej jest. Kupiłem np. tylną klapę za 350zł kompletną w kolorze z lampami tapicerką i całym wnętrzem bo mi się malować mojej nie chciało. Okazało się że jeszcze kamera w znaczku jest... no to dokupiłem moduł i dodatkowy bajer zakodowałem, drzwi kompletne ze wszystkim w kolorze po 300zł, ze starych zostały mi szyby, zamki mechanizmy itp. Mogłem jeszcze faktycznie turbo i dpf dokupić bo miał w podobnych cenach ale po co myślałem skoro 50 tysi dopiero maszyna ma. Teraz wszystko robi się coraz droższe bo coraz więcej tych aut. Nawet jakiś czas temu aukcja kompletnego wnętrza z deską itd. do B8 była za niecałe 2 tysie... Nowe modele się tanio składa... mnie mój dwulatek wtedy wyszedł koło 40tysi, w tej cenie zamontowałem wszystko co chciałbym mieć w aucie, łącznie z elektryczną nagrzewnicą pomimo że mam webasto, pakiet ambiente listw, światełka nóg, drzwi, klamek,dynaudio, no było mnogo tego na necie. Jak na tą chwilę i przebieg prawie 95tys jestem zadowolony. Zastanawiam się ciągle co z rozrządem bo już czasówka jest ale do 100 musi wytrzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #479 Napisano 10 Września 2016 (edytowane) No i dokladnie jak ja. Nawet mnie za kuriera nie kasowal i placilem na przelew. Wszystko f23%. W tygodniu jade do Rygera wlozyc nowa mechatronike - nowke. Mam oleje z aso, uszczelke mechy. Filtr: Moja od dawna mnie wkurza czasami biegi zmienia tak glosniej.... wymienie bo pewnie przyjdzie czas na nią.... wole nie doswiadczyc tego co duzo ludzi na forum. Dwumase zapomnialem ze wymienilem w dsg. Ale to juz w aso na ich czesciach. Wyszlo 2700 ze wszystkim. Rabat chyba z 15 utargowalem. Edytowane 12 Września 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #480 Napisano 10 Września 2016 No i dokladnie jak ja. Nawet mnie za kuriera nie kasowal i placilem na przelew. Wszystko f23%. Rozpisywalem na rozne moje firmowe auta. W tygodniu jade do Rygera wlozyc nowa mechatronike - nowke. Mam oleje z aso, uszczelke mechy. Filtr: Moja od dawna mnie wkurza czasami biegi zmienia tak glosniej.... wymienie bo pewnie przyjdzie czas na nią.... wole nie doswiadczyc tego co duzo ludzi na forum. Dwumase zapomnialem ze wymienilem w dsg. Ale to juz w aso na ich czesciach. Wyszlo 2700 ze wszystkim. Rabat chyba z 15 utargowalem. Dwumas "tylko" 2700 w ASO? niezła cena.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach