Skocz do zawartości
guutson

Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR

Rekomendowane odpowiedzi

a jakie są przyczyny cofania ? wszystkie przewody czarne... nic i tak nie widać.... mozna to wyeliminować ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze rozwiązanie to to olać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie nic innego mi nie pozostaje :/ bo jak codziennie jezdze to pięknie pali... tylko jak postoi 2 - 3 dni....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Faktycznie nic innego mi nie pozostaje :/ bo jak codziennie jezdze to pięknie pali... tylko jak postoi 2 - 3 dni....

 

ewidentnie gdzieś do przewodów paliwowych dostaje się powietrze i paliwo cofa się do zbiornika. Miałem to samo w toyocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te przewody czarne wszystkie..... szlag wie jak to znalezc :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam inne rozwiazanie Tomek- nie dopuszczaj do 2-3 dniowych przestojow i problem sie sam rozwiaze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt, codziennie teraz bujam paska i pali pięknie. mimo to chcialbym zeby nawet po 3 dniach bylo ok :/

 

 

dam mojemu mechanikowi jeszcze raz niech wymieni filtr paliwa tym razem na oryginalny z aso, moze cos znajdzie.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie nie myle to ASO wklada Mahle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sie nie myle to ASO wklada Mahle.

Oryginał z logo vw audi miałem UFI, więc nie ma reguły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem w aso.... zeby juz miec pewnosc ze to dobry filtr.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raz jeszcze dodam że jestem bardzo zadowolony z auta,

 

Mlody_tm , długo powstrzymywałem się przed zadaniem tego pytania (o twoich perypetiach czytam z wypiekami na twarzy).

 

Ile już włożyłeś $$$ jeśli to nie tajemnica i masz odwagę się przyznać (i w jakim czasie) w remont swojego passata ? (sporo części wymieniałeś a i mechanicy nie robią za darmo).

Tak pi x oko.

Edytowane przez tomery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadna tajemnica :)

Ja kupowalem czesci z testowych aut. W 10000% mam pewnosc ze pompa wysokiego cisnienia ( ok 400 zl), pompa paliwa z koszem (ok 200 zl),

Dpf wrecz nowy (600zl zaledwie!),

Oraz turbo - 700 zl, rowniez nowka oraz egr za 300 zl.

 

Robocizna.... wszystko kolega robil. Uwierz ze za grosze.

 

Ale wybulilem duzo za nowki wtryski - ok 2000 zl nowe prosto z fabryki ale nie z aso.

 

Mozna powiedziec ze auto jak nowe :) a za tydzien profilaktycznie nowa mechatronika. Zeby lepiej biegi zmienial :) koszt ok 3 tys zl.

 

Z 10 tys zl bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Młody Tm, to ile już masz tam na szafie nalatane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żadna tajemnica

Ja kupowalem czesci z testowych aut. W 10000% mam pewnosc ze pompa wysokiego cisnienia ( ok 400 zl), pompa paliwa z koszem (ok 200 zl),

Dpf wrecz nowy (600zl zaledwie!),

Oraz turbo - 700 zl, rowniez nowka oraz egr za 300 zl.

 

Nie to, żebym zaglądał ci w portfel :)

 

 

Oto co wymienilem: czujnik temp termostatu - wody czy jak mu tam, taki sam czujnik byl z lewej str kolo pompy wys cisnienia - to chyba czujnik temp egr ? Nie wiem ale tez wymienilem.

Przeplywomierz podmienialem i pompe wysokiego cisnienia. Rozrzad nowy - tez nie pomogl

 

Przeplywke wymienilem, czujnik temp paliwa, nawet temp zewn ze zderzaka , czujnikow na dpf nie ma co ruszac.

Czujnik wymienilem ten egr oraz plynu chlod.

 

wczoraj wymienilem przed ta awaria kompletna oryginalna obudowe filtra powietrza - z wkladem.

 

a właśnie zamierzam wymienić sprzęgła w DSG. mimo że płynnie chodzi... wkurza mnie strasznie ta skrzynia....

 

Rozrzad noweczka ustawiony jak marzenie - kąt wtrysku Zero.

 

Wymienilem nawet hydroelementy wszystkie. Turbo nowe, wtryski nowki i dpf nowka po praniu chemicznym. Oraz funk egr. Dlatego juz o sprzedazy auta nie mysle bo za duzo wlozylem

 

Ale u mnie to chyba cos powazniejszego bo rolki wszystkie mam nowe....

 

wymienilem dzis wszystkie świece żarowe oraz czujnik położenia wałka rozrządu....

 

hydroelementy moje auto posiada 16 szt wymienilem

 

Koledzy, bylem u Aligatora, dostalem lepsza mape

 

Wymieniłem rozrusznik, na nowy. Oryginalny z testowego auta - za 300 zł

 

Więcej nie chce mi się szukać.

 

Sezonowy passat. co za szajs

 

Do d upy z tym moim passatem... Niech go szlag.

 

I po tym wszystkim jak twierdzisz nadal jesteś zadowolony z passata ? :blink

Edytowane przez tomery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe turbo za 700 PLN ? Gdzie są takie promocje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy podchodzą do auta bardzo pedantycznie i czasami wymieniają na wyrost niektóre podzespoły mimo, że w wielu przypadkach można było tego uniknąć. Jest to kwestia podejścia do auta. Ja niestety mam podobnie. Ledwo usłyszę, że na zimnym lekko stuka dwumasa już szukam części do wymiany i pewnie za chwilę wymienię. Inny z kolei będzie jeździł dotąd aż się już nie da jeździć i dopiero wymieni. Kolega Młody_tm wymienił w aucie sporo części i twierdzi, że jest zadowolony z passata i ja mu wierzę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze nowe auto mialem, passka trafilem za grosze ale nalatane mial 180,kurde ale mi wypomniales :)

 

Przeplywke czujniki grosze rowniez. Rozrzad i oleje tego nie licze. To koniecznosc.

Wciaz jestem zadowolony bo nigdy mnie nie zawiodl.

A wymiany robilem jak na przykladzie mojego wątku z niedogrzewajacym silniekim.

Ooo i termostat tez nowy mam :)

 

Bo dopiero termostat dsg rozwiazal problem grzania.

 

Ale wymiany te powazne czyli wtryski i pompa - tylko dlatego bo mi klekotal rano i nikt nie potrafil mi pomoc.

 

 

Okazal sie wadliwy soft. I akcja serwisowa z emisja spalin wreszcie pomogla i rozwiazala problem.

 

Ja pedant straszny to prawda.

 

 

Czesci kupowalem tylko u jednego allegrowicza - kurzu_

Mial na czesci 4motion b7.

z kilka tys przebiegiem,

 

Na nowej pompie, turbo egr itp mysle ze auto dlugo pojezdzi.

 

Dpf tez nowka teraz naprawde nowka.

 

 

Ale mam ta po regeneracji - oddam jak ktos chce. Mysle ze dobrze dziala.

 

Wymienilem bo mialem

Okazje i tyle.

 

No i kazdy z kolegow moich co maja ok 200 tys przebiegu - cyka im na luzie w zimie bez dodawania gazu.

 

Mnie to wkurzalo i wiedzialem ze to hydroelementy / nowe w aso w niemczech kosztowaly mnie ok 90 ojro.

Po wymianie cisza. Wymiana w aso 1000. A mi kolegs zrobil to za 50

Zl i paczke fajek.

 

Oleje robie co 10 tys a rozrzad co 50. - co 90 mialo byc :)

Dsg co 40-50 max

 

A co do żalenia sie i krzykow na paska... kazdy po takich wymianach by sie wkurzyl ze wciaz klekota....

 

Ale teraz gdy gitara to tym bardziej bede auto chwalil. Bo mimo nawet klekotu / nigdy nie zawiodl.

I nowym ziomkom

Na forum zawsze paska polece.

 

Mam ponad 220 tys. Duzo po miescie jezdze dlatego uparlem sie na nowy dpf. Ale nie wytne go nigdy ani egr nie zaslepie itp.

 

Trasy tez duzo robie. I nawet jak go w styczniu sprzedam (bo taki plan) to niech ktos inny sie cieszy. Bo dlugo auto bedzie sluzyc....

 

Dbam do ostatniego dnia i taki jestem.

 

Ostatnio gosc ktory kupil ode mnie Superba ( mialem

Od nowosci i nalatalem ok 400 tys) jezdzi juz od roku i grosza w auto nie wlozyl bo wszystko ma nowe :)

 

Mielego weekendu chlopaki !

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu jak składałem sobie auto to też miałem wszystko z aut potestowych z przebiegiem kilku lub kilkunastu tysięcy tak jak Tomek. Silniki i części wyglądały jakby nigdy nie były na aucie lub po kilkutygodniowej eksploatacji. Póki model jest nowy na rynku to części do niego są tanie bo nie schodzą. A jak jeszcze u tego samego kupujesz i jak się zaprzyjaźnisz to i jeszcze taniej jest. Kupiłem np. tylną klapę za 350zł kompletną w kolorze z lampami tapicerką i całym wnętrzem bo mi się malować mojej nie chciało. Okazało się że jeszcze kamera w znaczku jest... no to dokupiłem moduł i dodatkowy bajer zakodowałem, drzwi kompletne ze wszystkim w kolorze po 300zł, ze starych zostały mi szyby, zamki mechanizmy itp. Mogłem jeszcze faktycznie turbo i dpf dokupić bo miał w podobnych cenach ale po co myślałem skoro 50 tysi dopiero maszyna ma. Teraz wszystko robi się coraz droższe bo coraz więcej tych aut. Nawet jakiś czas temu aukcja kompletnego wnętrza z deską itd. do B8 była za niecałe 2 tysie... Nowe modele się tanio składa... mnie mój dwulatek wtedy wyszedł koło 40tysi, w tej cenie zamontowałem wszystko co chciałbym mieć w aucie, łącznie z elektryczną nagrzewnicą pomimo że mam webasto, pakiet ambiente listw, światełka nóg, drzwi, klamek,dynaudio, no było mnogo tego na necie. Jak na tą chwilę i przebieg prawie 95tys jestem zadowolony. Zastanawiam się ciągle co z rozrządem bo już czasówka jest ale do 100 musi wytrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dokladnie jak ja. Nawet mnie za kuriera nie kasowal i placilem na przelew. Wszystko f23%.

 

 

 

W tygodniu jade do

Rygera wlozyc nowa mechatronike - nowke.

 

Mam oleje z aso, uszczelke mechy. Filtr:

 

Moja od dawna mnie wkurza czasami biegi zmienia tak glosniej.... wymienie bo pewnie przyjdzie czas na nią.... wole nie doswiadczyc tego co duzo ludzi na forum.

 

Dwumase zapomnialem ze wymienilem w dsg. Ale to juz w aso na ich czesciach. Wyszlo 2700 ze wszystkim. Rabat chyba z 15 utargowalem.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i dokladnie jak ja. Nawet mnie za kuriera nie kasowal i placilem na przelew. Wszystko f23%.

 

Rozpisywalem na rozne moje firmowe auta.

 

W tygodniu jade do

Rygera wlozyc nowa mechatronike - nowke.

 

Mam oleje z aso, uszczelke mechy. Filtr:

 

Moja od dawna mnie wkurza czasami biegi zmienia tak glosniej.... wymienie bo pewnie przyjdzie czas na nią.... wole nie doswiadczyc tego co duzo ludzi na forum.

 

Dwumase zapomnialem ze wymienilem w dsg. Ale to juz w aso na ich czesciach. Wyszlo 2700 ze wszystkim. Rabat chyba z 15 utargowalem.

 

Dwumas "tylko" 2700 w ASO? niezła cena..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności