Skocz do zawartości

raki

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O raki

  • Urodziny 23.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne objawy z tym że u mnie kontrolki się pojawiają a po jakimś czasie znikają ?
  2. Witam forumowiczów! Krótka historia problemu. Miałem lekka stluczke przed świętami, ktoś mi wleciał w tył auta przed rondem, nic poważnego, zderzak do wymiany, klapa do naprawy. Po samej kolizji jeździłem autem 2 tygodnie bez żadnych problemów, zanim trafiło do naprawy. W ubiegły czwartek po 2 tygodniach odebrałem auto. Jak tylko wsiadłem zauważyłem że pali się kontrolka silnika. Cofnelem się i zwróciłem na to uwage, wzięli auto i po chwili wrócił ze auto stało 2 tygodnie u nich i wyskoczył błąd bo słaba bateria ale już usunął u jest ok. I tak też było jeździłem bez problemu od czwartku do poniedziałku włącznie. We wtorek rano wsiadam, odpalam, zdążyłem ruszyć jakieś 20cm spod garażu i auto zgasło, zapaliły się komunikaty o błędach ESC i ESP , kontrolki uszkodzonych żarówek, brak czujników parkowania. Podpielem CarlyVag i usunelem bledy... Było ich 21. Proboje znowu. Nic to samo nawet nie kreci, kompletnie martwy. Podpielem kable od sąsiada auta i udało się odpalić ale po chwili zgasł, kolejna próba ten sam efekt, pomyślałem że bateria z Opla benzyny może być za słaba i dlatego tak się dzieje. Zmierzyłem baterie moja i miała 11.85v więc uznałem że to napewno jest problem, tym bardziej że już kiedyś chwilkę dłużej kręcił jak było chłodniej. Auto mam 4 lata i jescze nie wymieniałem. Nowy aku zamontowany, błędy skasowałem ale efektu nie ma. Nadal nie kreci i te same kontrolki się ukazuja. Błędy w różnych układach lecz w opisach pojawia się ECU kontrol unit. Czy ktoś mógłby mi zasugerować co zrobić. Czy to może być faktycznie tylko bateria, z tym że coś padło w skutek jej wyczerpania ? Czy warsztat który naprawiał auto mógłby mieć jakiś wpływ ? Czy warto uderzyć do nich z reklamacja? Załączam zrzut z kodami błędów. Dzięki za wszelkie sugestie! Diagnostics Report VW - Passat B7 (2011)_Jan 28 20 08_41_54.pdf Diagnostics Report VW - Passat B7 (2011)_Jan 28 '20 08_41_54.pdf
  3. Passat b7 to mój pierwszy diesel, przesiadlem się z E90 318i i choć trochę mi teskno za jakością wykończenia z BMW to muszę przyznać że spełnia swoją rolę w 100% albo i więcej. 2.0, 170 koni i 350 nm pozwala na przyjemna i elastyczna jazdę jakiej nie znałem sidzac w bezyniaku. Auto jest duże , pakowne, taki wół roboczy który daje frajdę z jazdy i dobrze wygląda. Po raz pierwszy posiadam auto i w zasadzie nie patrzę za innym, ten ma wszystko czego potrzebuje oby tylko się nie psuł za dużo
  4. A jesteś pewny że problemem była uszczelka? Ja już prawie wymieniałem u siebie ale postanowiliśmy spróbować najpierw z chlodniczka EGR i mam spokój.
  5. U mnie powodem uciekającego płynu była chłodniczka spalin z zaworem EGR, po wymianie zrobione około 2k km i wszystko w normie
  6. CFGB 2011 przebieg 181tys. Start silnika: Jak widać mój też lekko zakręci zanim odpali, autko mam od nie dawna ale z historii z aso to nic nie było wymieniane oprócz normalnych części eksploatacyjnych i rozrządu, aku 12.4v na wyłączonym silniku. Przy odpalaniu najczęściej w chłodniejsze dni czuć jedno szarpnięcie , ciężko to uchwycić na filmiku
  7. Panowie odgrzeje temat troche. Mam passata b7 wersja sport z 18 calowymi felgami. Pytanie ktora czesc zawieszenia odpowiada za komfort, tłumienie nierówności? Wiem, że z takiego zestawu nie można się spodziewać niewiadowno jakiego komfortu ale jazda po dzurach to katorga. Wóz drabiniasty Na progach zwalniajacych nic nie puka ani nie skrzypi, tylko nierówności dają się we znaki
  8. Update: Tydzień po wymianie EGRa i chlodniczki, przejechane ponad 400km i stan płynu chłodzącego pozostaje w normie. Wygląda na to że problem rozwiązany P.S. Ufaj teraz specjalistom od VW którzy powiedzieli że uszczelka walnieta skasowali by za robociznę od uszczelki a zrobili by chlodniczke, cwaniaki
  9. Dzieki wielkie za Info. Póki co dzisiaj kupiłem egra z chlodniczka i w pon jadę na wymianę, rozbierzemy, zobaczymy. Sprzedawca w sklepie mowil ze to jest bestseller hehe i że dużo dużo więcej sprzedają egrow nic uszczelek
  10. Dzisiaj byłem na teście na obecność co2 w układzie chłodzenia. Po otrzymaniu auta na 2.5 tys obrotów przez chwilę poszło co2 do płynu bo tester od razu zmienił kolor. Nie wiem co robić bo może to być uszczelka pod głowicą ale i też chlodniczka egr... No i co robić?
  11. Update: Panowie dzięki za sugestie że to może pompa wody cieknie. Było sprawdzane i raczej sucho. Zrobiłem trasę 700km i ubyło dosyć sporo poniżej minimum, odjrecilem korek po 6h postoju i podniosło się trochę bulgoczacz przy tym. Ubyło około szklanki płynu chłodzącego. Generalnie jak auto się rozgrzalo to poziom spadał, odjrecilem korek spowrotem wzrastał ale troszkę sukcesywnie ubywal. Na drugi dzień po tej długiej trasie nie chciał mi zapalić, a jak zaskoczył to całe auto latało i obroty w górę w dół, zgasilem i odpalilem jeszcze raz i było ok. Byłem na sprawdzeniu ciśnienia i podobno jest dużo za wysokie więc na dniach oddaje auto na uszczelkę pod głowicą Dzisiaj spojrzałem pod makse i płynu dużo ponad Maks, pytanie czy już zaczął wypychac czy dolali jak sprawdzali ciśnienie. Czekam aż ostygnie zeby odkręcić korek i zobaczyć co będzie Co do opilkow metalu to również widziałem trochę podczas wymiany filtra paliwa.
  12. Ostatnie stalem sie posiadaczem B7 z 2011 roku 2.0 170km, przesiadlem sie z 2l benzyny ktora miala 130km. Poprostu uwielbiam to auto, dynamika, niskie spalanie, elastycznosc. Wszystko przerosło moje oczekiwania Mam tylko problem z ubywajacym płynem chłodniczym, pisałem w tamtym temacie ale chcę Wam zadać tylko jedno pytanie. Czy ktoś z posiadaczy B7 CR miał problem z głowicą bądź uszczelka? Przebieg 179tys km.
  13. Panowie niestety rowniez mam problem z ubytkiem płynu chłodzącego. W ubiegłym tygodniu kupiłem Passata B7 2011 2.0TDI 170km. Kupiłem na aukcji, gdzie już widziałem że nie ma w ogóle płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Postanowiłem zaryzykować. Generalnie dolalem prawie dwa litry. Od tego czasu przyjechałem jakieś 300km i wygląda jak by ubyło od Maks do pomiędzy Maks a min. Auto było u mechanika już dwa razy i nie mogliśmy zlokalizować żadnych śladów wyciekow, auto odpala normalnie, chodzi normalnie, nie kopci, olej ok. Przebieg 178tys km pełna historia serwisowa VW. Z tego co czytam to jest duża szansa że to uszczelka, tylko że to zdazalo się głównie w B6, nie widziałem nikogo z B7 i padnieta uszczelka Dodam jeszcze że jak się silnik nagrzeje to poziom wzrasta do Maks. Jakieś porady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności