Skocz do zawartości
guutson

Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR

Rekomendowane odpowiedzi

Adam. Z przodu po lewej pod pokrywą masz elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia. Czyścisz sprężonym powietrzem i jakimś alkoholem w sprayu, żeby nic przez przypadek nie wpadło do środka, odkręcasz 2 śrubki i masz wszystko na wierzchu. 5 minut roboty i wiadomo co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz fotki jak to wyglada ?? Chciałbym zerknąć u siebie, czy te opiłki to "incydent" czy już tam jest tego pełno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są na poprzedniej stronie. Wyżej z tiguana, niżej moje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ewidentna materiałowa wada fabryczna elementu. Paliwo nie ma tutaj nic do rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytajac te wszystkie zawilosci wspolczesnych samochodow, coraz bardziej i bardziej rozumiem filozofie Elona Muska. I gdyby nie fakt, ze robie duze trasy, to pewnie juz teraz powaznie myslalbym o jakiejs tam Tesli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jezdze okolo 4 miesiace b6 cr CBAB i jestem mega zadowolony kultura pracy i spalaniem. Kopa ma ale za malego i chce go dac na chipa. Tunerzy proponuja mi wyciecie dpfa lecz nie wiem jak sie do tego odniesc. Wycinac czy nie. Jedyny problem z tym autem jest taki ze bardzo slabo mi grzeje w zime a slabo chlodzi jak jest cieplo. Poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze CR tak po prostu maja i mam sie do tego przyzwyczaic. Jest ktos obeznany w tym temacie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o klimie czy o silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jezdze okolo 4 miesiace b6 cr CBAB i jestem mega zadowolony kultura pracy i spalaniem. Kopa ma ale za malego i chce go dac na chipa. Tunerzy proponuja mi wyciecie dpfa lecz nie wiem jak sie do tego odniesc. Wycinac czy nie. Jedyny problem z tym autem jest taki ze bardzo slabo mi grzeje w zime a slabo chlodzi jak jest cieplo. Poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze CR tak po prostu maja i mam sie do tego przyzwyczaic. Jest ktos obeznany w tym temacie ?

Jeżeli nie masz problemów z dpf to go nie usuwaj tylko zmień tunera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli nie masz problemów z dpf to go nie usuwaj tylko zmień tunera

Mam zuzytego w 60% i jaki jest sens zachowania dpf. Tuner mowi ze ze 140 dojdziemy prawie do 190 z wycietym dpfem a bez wyciecia to niecale 180 wyciagniemy.

Mówisz o klimie czy o silniku?

Mowie wlasnie o ogrzewaniu i o klimie a pisze w tym temacie o tym dlatego ze moze silnik ma na to jakis wplyw i to normalne w CR czy jednak u mnie cos wadliwego jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diesel jedzie momentem obrotowym a nie kucami. Co ci za różnica czy top speed będzie 230 czy 240? Tak jak napisał Jacek, zmień tunera. Co do nagrzewania to to jest to problem niemal każdego współczesnego silnika. Podnosi się ich sprawność przez co coraz mniej pary idzie w gwizdek (zmieniana jest w ciepło). Jak chodzi o chłodzenie to u mnie zaczyna wiać zimnym po przejechaniu 400-500 metrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Postudiuje bardziej tematyke tego DPFa a co do tego ogrzewania chyba na jesien sprawdze auto dokladniej. Kumpel na pompowtryskach ma o wiele lepiej wydajne "nawiewy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nabij klimę do porządku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kumpel na pompowtryskach ma o wiele lepiej wydajne "nawiewy"

 

bym zaczął od wymiany filtra kabinowego

co do dpf to póki działa niech zostanie. po chipie będziesz miał odblokowany komputer to bez problemu będziesz mógł go usunąć

Edytowane przez truna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tuner mowi ze ze 140 dojdziemy prawie do 190 z wycietym dpfem a bez wyciecia to niecale 180 wyciagniemy.

Z ciekawości - który tuner?

 

A poza tym jak się jarasz cyferkami przed KM to zmień silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki wielkie za Info. Póki co dzisiaj kupiłem egra z chlodniczka i w pon jadę na wymianę, rozbierzemy, zobaczymy.

Sprzedawca w sklepie mowil ze to jest bestseller hehe i że dużo dużo więcej sprzedają egrow nic uszczelek ;)

 

Update:

 

Tydzień po wymianie EGRa i chlodniczki, przejechane ponad 400km i stan płynu chłodzącego pozostaje w normie. Wygląda na to że problem rozwiązany ;)

 

P.S. Ufaj teraz specjalistom od VW którzy powiedzieli że uszczelka walnieta ;) skasowali by za robociznę od uszczelki a zrobili by chlodniczke, cwaniaki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś szybka kontrola stanu pompy wysokiego ciśnienia. Na szczęście czyściutko, ani grama opiłków.

[ATTACH=CONFIG]143383[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]143386[/ATTACH]

 

 

 

 

Tez dzisiaj sprawdziłem u siebie

 

 

 

 

bf.169EZVG3W.jpg

bf.13RL79DPN.jpg

 

wszystko wygląda ok przebieg 287tkm

Edytowane przez mati

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja zrobię mały update do mojej historii....

Przebieg 182tkm. Silnik CBBB, serwisowany, wymieniany itd.

 

Zaczęło się od złego odpalania i wibracji podczas jazdy.

Wymienione parę dupereli (2,5k), wtryskiwacz (1,5k), skończyło się wymianą uszczelki pod głowicą (przepaliła się między 1 i 2 cylindrem). Od razu rozrząd, świece, oleje, itd. 6k w ASO

Silnik zaczął pięknie chodzić, ale lało się spod turbiny. Diagnoza - wymiana turbo + DPF do regeneracji. 3k

Do tego problemy ze sprężarką klimy, tuleje przód i tył, no i tarcze plus klocki. (2k)

 

Do przebiegu jakiś 160tkm auto bezproblemowe. Od tego czasu skarbonka. W ostatnim czasie prawie 15k w auto. Prawie wszystko wymienione w silniku (zostało chyba tylko 2masa i sprzęgło, bo jeszcze oryginalne).

 

Powiem szczerze, że nie spodziewałem się takiego "rozsypania" auta, przy takim przebiegu, biorąc pod uwagę jak o nie od nowości dbałem.

Edytowane przez r1u0d2y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie, ze przy tym przebiegu nie powinno być takiej skarbony. Jednak chyba wiele zależy od tego jak się trafi. Niedawno przy okazji odbiouru Monzola, damian24 mówił, że jego poprzednie B6 (CR) bezproblemowo dokulało się do 270tys. Może to wina naszego jednak gorszego paliwa, albo ten program który miałeś zrobiony, to robił jakiś 'specjalista'. W sumie nie pochwaliłeś się w swoim wątku kto go robił, a z doświadczenia wiem, że ma to kolosalne znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja zrobię mały update do mojej historii....

Przebieg 182tkm. Silnik CBBB, serwisowany, wymieniany itd.

 

Zaczęło się od złego odpalania i wibracji podczas jazdy.

Wymienione parę dupereli (2,5k), wtryskiwacz (1,5k), skończyło się wymianą uszczelki pod głowicą (przepaliła się między 1 i 2 cylindrem). Od razu rozrząd, świece, oleje, itd. 6k w ASO

 

 

W ostatnim czasie prawie 15k w auto.

 

Kolego RUDY , czasami zaglądam na podforum B8 w którym opisujesz, że też masz niemało problemów z nowym paseczkiem.

Nie znudziła ci się jeszcze ta germańska motoryzacja ??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, VW mam powoli dosyć. Ale z 2. strony, żona ma Golfa Rke, i od 5 lat nic tylko olej i paliwo...

I mój tata, A6 C7 i 290k na liczniku i zdecydowanie mniejsze problemy (z grubych rzeczy tylko DPF - 3.0TDI)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Program był robiony w Łodzi, w firmie która teraz nazywa się "Na gaz". Ja przejechałem na nim ponad 100k. Może moi pracownicy umieją w 20k rozp(*@# auto...

Edytowane przez r1u0d2y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności