wektor Zgłoś #201 Napisano 20 Stycznia 2014 A pewnie jezdzi jak moj ojciec, 60km/h i piąty bieg. Pozniej szukaja po forum bo silnik wchodzi w tryb awaryjny, bo turbina zapieczona, itp Tego nie wiesz. Nie zależy mi na opiniach, nawet złośliwych.Tyle pali i już.Nie biorę udziału w żadnym konkursie na spalanie. Gdybym chciał jeździć na 3,5 tys obrotów, to kupiłbym benzyniaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #202 Napisano 21 Stycznia 2014 No ale nie odpowiedziałeś na pytanie. Czy mógłbyś ? Może powtórzę. Przy ilu obrotach zmieniasz biegi jeźdzać w mieście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #203 Napisano 21 Stycznia 2014 Kolego Wektor, nie chciałem być złośliwy. Jeśli Cię urazilem to przepraszam. Poprostu tak myślałem i tak napisałem. A co do tych 3.5 tys obrotów to tez się nie zgodzę, bo teraz motory CR kręcą się do 5 tysięcy na minutę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #204 Napisano 21 Stycznia 2014 Łysy: jasne,jasne, post zostały zasypany rozrządami i jakoś mi umknął- wejście na wyższy około 2000obr, raczej poniżej 2tys niz powyżej ( nie mówię o syt. specyficznych, gdzie trzeba przycisnąć do zauważalnego spadku przyśpieszenia. Redukowanie: sprawdzę- robię to na słuch, nie na obrotomierz;-) popiołek4 - ok, emocje:-) Mówiąc o 3,5 tys miałem co innego na myśli- że nie są to obroty "marszowe" dla diesla IMO, oczywiście.Chyba,że ktoś potrzebuje zawsze niemal pełnej mocy. A że 5 tys, to wiem, sprawdzałem- nie wiem kiedy jest odcięcie podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #205 Napisano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Skończcie z tym najniższym spalaniem. Każdy wie, że 5,5l/100km jest możliwe jak na pedale przyśpieszenia położy się watę. Normalnie 2.0 TDI czy to pompka czy common musi swoje 6,5-7,5 łyknąć. Każdy nowoczesny silnik spali tyle ile mu buta przyłożysz. Koniec i kropka. Nie ma co się licytować ile to mój mało pali. Potem taki kupuje 2.0 i się dziwi że do 5,5l osiągnie równo z wiekiem emerytalnym. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez betagoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #206 Napisano 21 Stycznia 2014 Mój pali tyle ile wleje:lol koniec ze spamem w tym temacie:cenzura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadek23 Zgłoś #207 Napisano 21 Stycznia 2014 Wiatm ja mam mojego paska od roku przejechałem 45 tys. teraz mam około 167 z kawałkiem. Jestem bardzo zadowolony i wszystkim polecam. Pozatym ze spalanie jest tak jechałem kiedyś za busem braciak prowadził 110 totalny max i na odcinku 1000 km wyszło mi spalanie 4,2 litra słowo ale jak jade normalnie czyli gaz to od 6,5 w górę nawet do 8 jak się dobrze ciśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #208 Napisano 21 Stycznia 2014 Wszystko zależy od stylu jazdy, płynnego przyspieszania, trzymania stałej prędkosci...itp. Ja zawsze jeżdżę na trasie w przedziale 120-130 i przy takim stylu średnio mieszczę się w 5.5 litra Raz udało się zejść na 5.1. Gdybym jechał "setką, to bym się w 4 zmieścił bo komputer wtedy podaje spalanie chwilowe 2.9 litra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #209 Napisano 21 Stycznia 2014 wtedy podaje spalanie chwilowe 2.9 litra Jak to w motopompie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madison2 Zgłoś #210 Napisano 21 Stycznia 2014 Nie ma się co oszukiwać spalanie zależy głównie od kierowcy. 5l w passacie to są bajki handlarzy. Auto swoje waży więc musi palić więcej niż kultowy Golf 1.9. Mnie tam nie udaje się zejść poniżej 5,5l w trasie (oczywiście jazda emerycka jeśli chodzi o obchodzenie się z pedałem przyspieszenia, żadnych gwałtownych ruchów). Mimo to CR całkiem nieźle sobie radzi z tym spalanie. Miasto 6,5 - 8l. Trasa 5,5-6,5l. Styl raczej umiarkowany. Obecnie 202KM i 405Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #211 Napisano 21 Stycznia 2014 Jakbym miał 200 kuni, to nie wiem, czy na trasie bym się w 8 zmieścił :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #212 Napisano 22 Stycznia 2014 Nie ma się co oszukiwać spalanie zależy głównie od kierowcy. 5l w passacie to są bajki handlarzy. Auto swoje waży więc musi palić więcej niż kultowy Golf 1.9.Mnie tam nie udaje się zejść poniżej 5,5l w trasie (oczywiście jazda emerycka jeśli chodzi o obchodzenie się z pedałem przyspieszenia, żadnych gwałtownych ruchów). Mimo to CR całkiem nieźle sobie radzi z tym spalanie. Miasto 6,5 - 8l. Trasa 5,5-6,5l. Styl raczej umiarkowany. Obecnie 202KM i 405Nm a ja kolego wyzej pisałem, trasa z częścia autostrady 5,6 l/100 km a bez autostrady 4,8 l/100 km prędkości do 140 max kilka razy 200 ale większość drogi wolniej. trasa 550 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #213 Napisano 22 Stycznia 2014 a ja kolego wyzej pisałem, trasa z częścia autostrady 5,6 l/100 km a bez autostrady 4,8 l/100 km prędkości do 140 max kilka razy 200 ale większość drogi wolniej. trasa 550 km Dokładnie mam tak samo, chyba mamy te same motory. Masz manuala czy DSG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #214 Napisano 22 Stycznia 2014 Ktoś tam powiedział o spamie dot. spalania. I słusznie. Przecież takie porównywanie absolutnie nie ma sensu, bo czynników na to wpływających jest milion. Noga, waga, styl jazdy, opory toczenia, ciśnienie w gumach, nawierzchnia, opony, wtryski- przecież nie ma sensu wymieniać. Jednemu spali 10 w mieście, bo rajdowiec na zimnym silniku i krótkich dystansach, innemu w mieście bez świateł już 8, a jeszcze innemu 4,5, bo pojedzie 3km prostą, lekko z górki. Nawet słowa''średnio" czy "przeciętnie" będą nadużyciem. Komuś spala 9, to niech tak ma, innemu 5,0 też ok, Po co się emocjonować? PS. i tak jestem zadowolony z CR (żeby nie było,że off topic) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #215 Napisano 22 Stycznia 2014 Dokładnie mam tak samo, chyba mamy te same motory. Masz manuala czy DSG? mam manuala i około 175 tyś przebiegu. auto mam od 2 miesięcy i jestem mega zadowolony. na trasie super spalanie w miescie gorzej niz moja poprzednia alfa 166 2,4 jtd 136KM ale ogólnie auto spuer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #216 Napisano 22 Stycznia 2014 A Ci dalej o tym spalaniu hehe. Widać, że CR-ki dobre, bo temat spalania stał się TOP :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quake Zgłoś #217 Napisano 22 Stycznia 2014 A Ci dalej o tym spalaniu hehe. Widać, że CR-ki dobre, bo temat spalania stał się TOP :-) A u mnie na 3 i 4 garze kompresji brak Ciekawe czy o tłoki czy zawory itd ew uszczelka Jak tłoki to silnik do wy...rdolenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #218 Napisano 22 Stycznia 2014 A może napisze ktoś coś więcej o silniku 2,0 110KM ( CBDC ) w porównaniu do 140 KM ( czym się te silniki różnią )? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #219 Napisano 22 Stycznia 2014 A może napisze ktoś coś więcej o silniku 2,0 110KM ( CBDC ) w porównaniu do 140 KM ( czym się te silniki różnią )? Różnica to ilość km 110KM /140KM/, Maksymalny moment obrotowy:280Nm /320Nm/ i pewnie troszkę mniejsze spalanie, ale pewnie minimalnie, niestety 5-biegowy, dlatego kupując mojego, nie brałem go pod uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #220 Napisano 22 Stycznia 2014 A u mnie na 3 i 4 garze kompresji brakCiekawe czy o tłoki czy zawory itd ew uszczelka Jak tłoki to silnik do wy...rdolenia Tak po prostu? Żadnych innych objawów stukania, dymienia, ubytków płynów? Jaki masz nalot bo to świeże auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach