Skocz do zawartości
guutson

Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR

Rekomendowane odpowiedzi

A pewnie jezdzi jak moj ojciec, 60km/h i piąty bieg. Pozniej szukaja po forum bo silnik wchodzi w tryb awaryjny, bo turbina zapieczona, itp

Tego nie wiesz.

Nie zależy mi na opiniach, nawet złośliwych.Tyle pali i już.Nie biorę udziału w żadnym konkursie na spalanie.

Gdybym chciał jeździć na 3,5 tys obrotów, to kupiłbym benzyniaka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale nie odpowiedziałeś na pytanie. Czy mógłbyś ? Może powtórzę. Przy ilu obrotach zmieniasz biegi jeźdzać w mieście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Wektor, nie chciałem być złośliwy. Jeśli Cię urazilem to przepraszam. Poprostu tak myślałem i tak napisałem. A co do tych 3.5 tys obrotów to tez się nie zgodzę, bo teraz motory CR kręcą się do 5 tysięcy na minutę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łysy: jasne,jasne, post zostały zasypany rozrządami i jakoś mi umknął- wejście na wyższy około 2000obr, raczej poniżej 2tys niz powyżej ( nie mówię o syt. specyficznych, gdzie trzeba przycisnąć do zauważalnego spadku przyśpieszenia. Redukowanie: sprawdzę- robię to na słuch, nie na obrotomierz;-)

 

popiołek4 - ok, emocje:-) Mówiąc o 3,5 tys miałem co innego na myśli- że nie są to obroty "marszowe" dla diesla IMO, oczywiście.Chyba,że ktoś potrzebuje zawsze niemal pełnej mocy.

A że 5 tys, to wiem, sprawdzałem- nie wiem kiedy jest odcięcie podczas jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończcie z tym najniższym spalaniem.

Każdy wie, że 5,5l/100km jest możliwe jak na pedale przyśpieszenia położy się watę.

Normalnie 2.0 TDI czy to pompka czy common musi swoje 6,5-7,5 łyknąć.

Każdy nowoczesny silnik spali tyle ile mu buta przyłożysz. Koniec i kropka.

Nie ma co się licytować ile to mój mało pali.

Potem taki kupuje 2.0 i się dziwi że do 5,5l osiągnie równo z wiekiem emerytalnym.

Edytowane przez betagoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pali tyle ile wleje:lol

koniec ze spamem w tym temacie:cenzura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiatm ja mam mojego paska od roku przejechałem 45 tys. teraz mam około 167 z kawałkiem. Jestem bardzo zadowolony i wszystkim polecam. Pozatym ze spalanie jest tak jechałem kiedyś za busem braciak prowadził 110 totalny max i na odcinku 1000 km wyszło mi spalanie 4,2 litra słowo ale jak jade normalnie czyli gaz to od 6,5 w górę nawet do 8 jak się dobrze ciśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stylu jazdy, płynnego przyspieszania, trzymania stałej prędkosci...itp. Ja zawsze jeżdżę na trasie w przedziale 120-130 i przy takim stylu średnio mieszczę się w 5.5 litra :D Raz udało się zejść na 5.1. Gdybym jechał "setką, to bym się w 4 zmieścił bo komputer wtedy podaje spalanie chwilowe 2.9 litra :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wtedy podaje spalanie chwilowe 2.9 litra
Jak to w motopompie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co oszukiwać spalanie zależy głównie od kierowcy. 5l w passacie to są bajki handlarzy. Auto swoje waży więc musi palić więcej niż kultowy Golf 1.9.

Mnie tam nie udaje się zejść poniżej 5,5l w trasie (oczywiście jazda emerycka jeśli chodzi o obchodzenie się z pedałem przyspieszenia, żadnych gwałtownych ruchów).

Mimo to CR całkiem nieźle sobie radzi z tym spalanie. Miasto 6,5 - 8l. Trasa 5,5-6,5l. Styl raczej umiarkowany.

Obecnie 202KM i 405Nm :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał 200 kuni, to nie wiem, czy na trasie bym się w 8 zmieścił :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma się co oszukiwać spalanie zależy głównie od kierowcy. 5l w passacie to są bajki handlarzy. Auto swoje waży więc musi palić więcej niż kultowy Golf 1.9.

Mnie tam nie udaje się zejść poniżej 5,5l w trasie (oczywiście jazda emerycka jeśli chodzi o obchodzenie się z pedałem przyspieszenia, żadnych gwałtownych ruchów).

Mimo to CR całkiem nieźle sobie radzi z tym spalanie. Miasto 6,5 - 8l. Trasa 5,5-6,5l. Styl raczej umiarkowany.

Obecnie 202KM i 405Nm :lol

a ja kolego wyzej pisałem, trasa z częścia autostrady 5,6 l/100 km a bez autostrady 4,8 l/100 km prędkości do 140 max kilka razy 200 ale większość drogi wolniej. trasa 550 km :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja kolego wyzej pisałem, trasa z częścia autostrady 5,6 l/100 km a bez autostrady 4,8 l/100 km prędkości do 140 max kilka razy 200 ale większość drogi wolniej. trasa 550 km :)

 

Dokładnie mam tak samo, chyba mamy te same motory. Masz manuala czy DSG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tam powiedział o spamie dot. spalania. I słusznie. Przecież takie porównywanie absolutnie nie ma sensu, bo czynników na to wpływających jest milion. Noga, waga, styl jazdy, opory toczenia, ciśnienie w gumach, nawierzchnia, opony, wtryski- przecież nie ma sensu wymieniać.

Jednemu spali 10 w mieście, bo rajdowiec na zimnym silniku i krótkich dystansach, innemu w mieście bez świateł już 8, a jeszcze innemu 4,5, bo pojedzie 3km prostą, lekko z górki.

Nawet słowa''średnio" czy "przeciętnie" będą nadużyciem. Komuś spala 9, to niech tak ma, innemu 5,0 też ok, Po co się emocjonować?

PS. i tak jestem zadowolony z CR (żeby nie było,że off topic)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie mam tak samo, chyba mamy te same motory. Masz manuala czy DSG?

 

mam manuala i około 175 tyś przebiegu. auto mam od 2 miesięcy i jestem mega zadowolony. na trasie super spalanie w miescie gorzej niz moja poprzednia alfa 166 2,4 jtd 136KM ale ogólnie auto spuer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Ci dalej o tym spalaniu ;-) hehe. Widać, że CR-ki dobre, bo temat spalania stał się TOP :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A Ci dalej o tym spalaniu ;-) hehe. Widać, że CR-ki dobre, bo temat spalania stał się TOP :-)

 

A u mnie na 3 i 4 garze kompresji brak

Ciekawe czy o tłoki czy zawory itd ew uszczelka

Jak tłoki to silnik do wy...rdolenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może napisze ktoś coś więcej o silniku 2,0 110KM ( CBDC ) w porównaniu do 140 KM ( czym się te silniki różnią )?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może napisze ktoś coś więcej o silniku 2,0 110KM ( CBDC ) w porównaniu do 140 KM ( czym się te silniki różnią )?

Różnica to ilość km 110KM /140KM/, Maksymalny moment obrotowy:280Nm /320Nm/ i pewnie troszkę mniejsze spalanie, ale pewnie minimalnie, niestety 5-biegowy, dlatego kupując mojego, nie brałem go pod uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie na 3 i 4 garze kompresji brak

Ciekawe czy o tłoki czy zawory itd ew uszczelka

Jak tłoki to silnik do wy...rdolenia

Tak po prostu? Żadnych innych objawów stukania, dymienia, ubytków płynów? Jaki masz nalot bo to świeże auto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności