77Marek Zgłoś #61 Napisano 27 Kwietnia 2014 Jazda z założonym jedno masem powoduje, że wszystkie drgania przechodzą na skrzynię oraz wał korbowy. A wiadomo, że właśnie za tłumienie drgań odpowiada dwu mas. W tym przypadku żywotność skrzyni jest ograniczona. Nie jest to opinia gdzieś usłyszana lub wyczytana tylko osobiście widziałem jakie są efekty jazdy z kołem jedno masowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #62 Napisano 27 Kwietnia 2014 tez tak słyszałem, no ok ale odnośnie dwumas to co polecacie luk sachs czy valeo ? bo głowa boli jak czytam opinie co rusz inne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #63 Napisano 27 Kwietnia 2014 tez tak słyszałem, no ok ale odnośnie dwumas to co polecacie luk sachs czy valeo ? bo głowa boli jak czytam opinie co rusz inne... Zdania na temat jakości zestawu sprzęgło, dwumas są podzielone. Po wyjęciu skrzyni był oryginał LUKa wiec kupiłem też cały zestaw LUKa w inter carsie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #64 Napisano 1 Maja 2014 ja juz po wymianie:) kupiłem na allegro w dobrej cenie cały komplet Luka oryginalnie by sachs teraz chodzi jak pszczółka:))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #65 Napisano 1 Maja 2014 ja juz po wymianie:) kupiłem na allegro w dobrej cenie cały komplet Luka oryginalnie by sachs teraz chodzi jak pszczółka:))) mógłbyś zapodać link do sprzedawcy? byłbym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #66 Napisano 1 Maja 2014 ja juz po wymianie:) kupiłem na allegro w dobrej cenie cały komplet Luka oryginalnie by sachs teraz chodzi jak pszczółka:))) jakie zmiany na lepsze? osiagi plynne ruszanie czy cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #67 Napisano 1 Maja 2014 http://allegro.pl/luk-kolo-dwumasowe-sprzeglo-vw-passat-b6-1-9-tdi-i4168339281.html o link do sprzedawcy a jakie zmiany..niema takiego uderzenia-szarpnięcia podczas odpalania silnik chodzi płynnie jak nowoczesny turbo diesel bo ostatnio przed wymiana to jak traktor no może przesadzam ale jak stary diesel..teraz sprzęgło fajnie bierze od razu z dołu..jestem zadowolony!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #68 Napisano 1 Maja 2014 no wlasnie bo mi bryka przy odpalaniu szarpie jak bym na korbe odpalal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #69 Napisano 2 Maja 2014 U mnie wymiana sprzęgła z dwumasą nie pomogła, dalej szarpie przy odpalaniu :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #70 Napisano 2 Maja 2014 no wlasnie bo mi bryka przy odpalaniu szarpie jak bym na korbe odpalal Poduszka silnika jest wybita i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #71 Napisano 2 Maja 2014 myślisz kolego Marku. ze to poduszka nie dwu mas??może racja nieraz trzepnie autem ale nie za kazdym razem!!następne kolejne elegancko pali...na dotyk:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #72 Napisano 2 Maja 2014 Wymieniłem poduszkę, która podtrzymuje silnik i telepanie ustało. Fakt, że B6 miał przejechane ponad 460 tyś. Poduszka w środku była rozwulkanizowana. Zdjęcie przedstawia wymienioną poduszkę. [ATTACH=CONFIG]118396[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]118397[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]118398[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #73 Napisano 5 Maja 2014 Ja trafiłem na fajny artykuł o dwumasie i jego użytkowaniu: http://iparts.blox.pl/2014/04/Kolo-dwumasowe-budowa-i-eksploatacja.html polecam, może ktoś się dowie czegoś nowego Ten artykuł napisany jest dla typowego dałna. Każdy chyba zdaje sobie sprawę w jaki sposób operować prawidłowo pedałem sprzęgła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #74 Napisano 6 Maja 2014 Dwumas jest głownie po to, żeby silnik nie drażnił wibracjami przy jeździe na wysokim biegu przy małej prędkości. Ale taka jazda zabija dwumasę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichykk Zgłoś #75 Napisano 7 Maja 2014 (edytowane) Ja mam założony jednomas z Valeo. Złego słowa nie mogę powiedzieć. Nie ma żadnej różnicy podczas jazdy czy postoju. Czy żywotność podzespołów jest obniżona to wątpię. Żadnych dodatkowych drgań nie mam. Tarcza w tych zestawach jest zbudowana jak w starszych dieslach ze sprężynami eliminującymi drgania. Ja przejechałem na tym zestawie dopiero 10tyś. Kolega na Taxi ze sztywnym kołem zrobił już 60tyś km i jakoś nic mu się nie dzieje , a ma dokładnie takiego samego paska jak ja. Na innym forum czytałem że w najnowszym dieslu odeszli od dwumasy. Edytowane 7 Maja 2014 przez cichykk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #76 Napisano 7 Maja 2014 no to teraz dałeś mi do myślenia ^^ sam już nie wiem co robić tyle wersji ... a na 19stego mechanior zamówiony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #77 Napisano 7 Maja 2014 Na innym forum czytałem że w najnowszym dieslu odeszli od dwumasy. W jakich samochodach? Skoro czytałeś to może podeślij linka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SirPawel Zgłoś #78 Napisano 16 Maja 2014 (edytowane) Witam serdecznie Właśnie jestem po wymianie dwumasy na jednomasę i sprzęgła SACHS (tak jak podpowiedział mi mój mechanik). Nie zaobserwowałem żadnych drgań, szumów czy innych dziwnych rzeczy, a koszt prawie o połowę niższy przynajmniej w UK. A sprzęgło wyglądało tak Pozdrawiam i życzę trafnych wyborów Edytowane 16 Maja 2014 przez SirPawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #79 Napisano 16 Maja 2014 Witam serdecznieWłaśnie jestem po wymianie dwumasy na jednomasę i sprzęgła SACHS (tak jak podpowiedział mi mój mechanik). Nie zaobserwowałem żadnych drgań, szumów czy innych dziwnych rzeczy, a koszt prawie o połowę niższy przynajmniej w UK. A sprzęgło wyglądało tak [ATTACH=CONFIG]119111[/ATTACH] Pozdrawiam i życzę trafnych wyborów a ile miales zrobione km na ori dwumasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SirPawel Zgłoś #80 Napisano 16 Maja 2014 a ile miales zrobione km na ori dwumasie około 150 tys km (91 tys mil) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach