marcinrz7463 Zgłoś #81 Napisano 16 Maja 2014 a no wlasnie to ja po 220 tys km tez powinnienem wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #82 Napisano 16 Maja 2014 ja w poniedzialek wymieniam rowniez po 200k km. objawy jak w filmie pare postow wyzej... wiec malo ciekawie ponad to odczuwam juz wibracje na pedalach mam nadzieje ze ze skrzynia nic sie od tego nie dzieje... zrobie fote jak dwumas i sprzeglo zostanie wyjete w jakim stanie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #83 Napisano 16 Maja 2014 Zamiast dawać DM wstawcie sobie jednomasę. Do wcześniejszego paska dawałem i wszytsko było oki. Nie wiem czemu pisali, że czuć większe wibracje na silniku bo to nie prawda jedyna różnica to ciut ciężej chodził pedał sprzęgła a zbieranie się auta o wiele lepsze. No i oczywiście kilka setek w kieszeni zostało. Passat lata do dziś i nic się nie dzieje z nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #84 Napisano 16 Maja 2014 Mój znajomy z pracy ma nalatane w Pasku ponad 300 tys i nie wymieniał jeszcze sprzęgła, tyle tylko, że jego przebieg zrobiony jest w 95% na autostradach; 50km w jedną stronę i to samo z powrotem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotreeeek17 Zgłoś #85 Napisano 16 Maja 2014 Zamiast dawać DM wstawcie sobie jednomasę.Do wcześniejszego paska dawałem i wszytsko było oki. Nie wiem czemu pisali, że czuć większe wibracje na silniku bo to nie prawda jedyna różnica to ciut ciężej chodził pedał sprzęgła a zbieranie się auta o wiele lepsze. Popieram, lepiej wsadzić jednomase. Może jest bardziej sztywne/sportowe ale spokój na lata. Co do wibracji to u mnie niestety występują, mam 2.0tdi ale przestałem się tym przejmować. do 2 tys. jade spokojnie i nie słychać, potem sandał jeśli trzeba i leci.. Ale zdecydowanie polecam taki zabieg.. Może to tylko u mnie te wibracje, bo większość osób ich nie ma, ale nie ma się czym przejmować. Tyle że ja zmieniał sprzegło i skrzynie więc jeszcze lepiej to współpracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #86 Napisano 2 Czerwca 2014 wymienilem dwumase, docisk, sprzeglo, lozysko oporowe a wibracje delikatne jak byly na pedalach tak sa... nie rozumiem co jeszcze moze byc przyczyna? na pedale sprzegla sa minimalne ale jednak lecz na pedale od gazu sa wieksze ktos ma jakies pomysly jak sie tego pozbyc? planuje jeszcze wymienic wysprzeglik ale czy to cos da... moze poducha pod skrzynia albo sama skrzynia takie wibry powoduje? bo brak mi juz sily... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #87 Napisano 2 Czerwca 2014 Wibracje na pedale sprzęgła to cecha nie wada. Wibracje są tylko w początkowym skoku (na samej górze). Jeśli tak jest u Ciebie to jest ok, nie wymieniaj wszystkiego bo szkoda kasy, a wibracje i tak będą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #88 Napisano 2 Czerwca 2014 wibracje na sprzegle wystepuja jedynie od obrotow 1600/1700 do 2000 potem juz nie na prawde sa to delikatne drgania wyczuwalne natomiast na pedale gazu sa one mocniejsze i nie wiem czy ten typ tak ma... bo rozne opinie czytalem czy tez jednak nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #89 Napisano 2 Czerwca 2014 ten artykuł nijak do mnie przemawia ;p ponieważ miałem objawy zużytej dwumasy ale dwumas sprzegło docisk i łożysko zostało wymienione. silnik nie ma żadnych drgań również na postoju na pedałach nie ma żadnych drgan ani wibracji. gdy silnik jest zimny wibracji nie ma w ogóle natomiast gdy się rozgrzeje (tzn jadę dłuzej) odczuwam wibracje na pedale od gazu, na pedale sprzęgla minimalne praktycznie w ogóle nie ma, byłem u dwóch mechaników oni mowia ze wszystko jest ok ze nic dziwnego nie zauwazaja. wibracje na pedale od gazu zaczynaja sie tak od 1900 obrotow i giną po 2300 śą również jak odpuszczam gaz, mi sie wydaje ze tak byc nie powinno. tylko nie wiem co moze powodować wibracje na pedale od gazu... poducha pod silnikiem chyba nie silnik nie skacze ani nic na postoju, poducha pod skrzynia? sama skrzynia jak sie nagrzeje moze przenosic takie wibracje?? brak mi słow myslalem ze po wymianie tego co wyzej bedzie spokoj z tymi wibracjami a widze ze kicha wielka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drwrz92 Zgłoś #90 Napisano 2 Czerwca 2014 Witam wszystkich użytkowników, Zaznaczam, jestem nowy. Liczę na waszą pomoc, posiadam passata b6 140km dsg i niepokoi mnie dzwięk który dochodzi od silnika gdy jest na postoju ( bez dodawania gazu) chwilę chodzi normalnie, po czym na 3-4 sekundy słychać takie jakby obijanie i znów ucicha i tak w kółko. Dodam, że przy wduszeniu nawet na chwilę delikatnie gazu podczas stukania, to ustaje. Czy to może być dwumasa? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian1515 Zgłoś #91 Napisano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, Zaznaczę że szukałem postu na ten temat i za bardzo nie znalazłem. Mam nadzieję że ktoś pomoże. W tamtym tygodniu wymieniłem kompletu sprzęgło+dwumasa. Mam teraz taki objaw że przy odpaleniu samochodem, silnikiem czy zimny-ciepły mocno rzuca jest strasznie mocny rozruch. Dodam ze przed wymiana aż tak nie było. I teraz tak czy to jest wina wymiany czy może czegoś innego. Przed wymianą byłem u speca od pomp bo dużo mi pali na jałowym biegu 0,9 na klimie 1,1 i w trasie też dużo, a teraz mam 0,4- 0,5 na jałowym a na klimie to różnie 0,5- 0,7, po tej modyfikacji. Za każdym razem jak samochód odpalam wkręca się na obroty do 10000 (zimny ,ciepły), dopiero po jakimś czasie jazdy jest normalnie. Dodam że po rozruchu wpada w delikatne wibracje nie zawsze. Proszę o pomoc. Pozdrawiam: Passat B6 1.9 105 km. Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekd Zgłoś #92 Napisano 5 Sierpnia 2014 Witam, Zaznaczę że szukałem postu na ten temat i za bardzo nie znalazłem. Mam nadzieję że ktoś pomoże. W tamtym tygodniu wymieniłem kompletu sprzęgło+dwumasa. Mam teraz taki objaw że przy odpaleniu samochodem, silnikiem czy zimny-ciepły mocno rzuca jest strasznie mocny rozruch. Dodam ze przed wymiana aż tak nie było. I teraz tak czy to jest wina wymiany czy może czegoś innego. Przed wymianą byłem u speca od pomp bo dużo mi pali na jałowym biegu 0,9 na klimie 1,1 i w trasie też dużo, a teraz mam 0,4- 0,5 na jałowym a na klimie to różnie 0,5- 0,7, po tej modyfikacji. Za każdym razem jak samochód odpalam wkręca się na obroty do 10000 (zimny ,ciepły), dopiero po jakimś czasie jazdy jest normalnie. Dodam że po rozruchu wpada w delikatne wibracje nie zawsze. Proszę o pomoc. Pozdrawiam: Passat B6 1.9 105 km. Mam taki sam silnik BKC I chociaż dwóch niezależnych mechaników wyrazioło opinię, że to BKP tak mają, że szarpią przy zapalaniu, to jednak mój przypadek tego nie potwierdza. Mój BKC szarpie za każdym razem, chyba że po włączeniu zapłonu odczekam chwilę aż kontrolki pogasną, przestanie się wykonywać inicjalna procedura klap obiegu zamkniętego I termoobiegu. Wtedy po powiedzmy 20 sec auto nie szarpie przy odpalaniu. Jestem przed wymianą dwumasy i sprzęgła, ale wymieniłem łapy (poduszki) silnika i skrzyni biegów, chcąc wyeliminiowaćpotencjalne przyczyny tego szarpania. Jak pisałem spróbuj chwilę odczekać po włączeniu zapłonu. Co do podwyższonych obrotów po zapaleniu silnika, to nie wiem, może pewne elementy muszą się dotrzeć a może to kwestia podpięcia komputera I zrobienia nastawów. Napis proszę ile Cię kosztował ten remont i jakiej firmy części kupileś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #93 Napisano 5 Sierpnia 2014 ja jutro wymieniam sprzeglo z dwumasa zobacze czy to akurat mam popsute bo przy ruszaniu ok 1500 obrotow mam takie drgania na pedale jak by walilo w pedal jak zapalam i gasze to jak bym na korbe zapalal jeden mowil ze to przegub wewnetrzny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #94 Napisano 5 Sierpnia 2014 Wymienic akumulator na nowy i nie bedzie szarpania podczas odpalania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian1515 Zgłoś #95 Napisano 6 Sierpnia 2014 Akumulator mam nowy. Problem nadal jest. Boje się co będzie w zimę ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian1515 Zgłoś #96 Napisano 6 Sierpnia 2014 Mam taki sam silnik BKC I chociaż dwóch niezależnych mechaników wyrazioło opinię, że to BKP tak mają, że szarpią przy zapalaniu, to jednak mój przypadek tego nie potwierdza. Mój BKC szarpie za każdym razem, chyba że po włączeniu zapłonu odczekam chwilę aż kontrolki pogasną, przestanie się wykonywać inicjalna procedura klap obiegu zamkniętego I termoobiegu. Wtedy po powiedzmy 20 sec auto nie szarpie przy odpalaniu. Jestem przed wymianą dwumasy i sprzęgła, ale wymieniłem łapy (poduszki) silnika i skrzyni biegów, chcąc wyeliminiowaćpotencjalne przyczyny tego szarpania. Jak pisałem spróbuj chwilę odczekać po włączeniu zapłonu. Co do podwyższonych obrotów po zapaleniu silnika, to nie wiem, może pewne elementy muszą się dotrzeć a może to kwestia podpięcia komputera I zrobienia nastawów. Napis proszę ile Cię kosztował ten remont i jakiej firmy części kupileś. Witam . Czesci kupiłem na allegro od pewnego sprzedawcy za 1500 zł sachsa. Robocizna 400 zł do tego simering za 250 zł. Z wymiany jestem srednio zadowolony ponieważ niektóre objawy ustąpiły np: szarpanie na biegach, dziwny dzwiek podczas zmiany biegów. Ale zostały drgania na biegu jałowym nie zawsze ale sa, na pedale sa wyczuwalne małe wibracje. Są jakieś słyszalne dzwieki ze skrzyni ale chyba tak musi być. Myśle ze trzeba by wymienić pół samochodu by było idealnie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #97 Napisano 6 Sierpnia 2014 ja tez wymienilem na luka bo byl luk ale jedynie ciut ciszej i lzej sprzeglo chodzi jedynie mnie martwi jak schodzi z obrotow przy gazowce taki hurgot jak by cos obceralo jak w bebnie pralki na odwirowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekd Zgłoś #98 Napisano 12 Sierpnia 2014 Wymienic akumulator na nowy i nie bedzie szarpania podczas odpalania W moim przypadku pomogło. Wniosek: jedna z przyczyn szarpania silnikiem podczas startu... słaby prąd rozruchowy akumulatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czakilb Zgłoś #99 Napisano 4 Października 2014 (edytowane) Czesc. Moj pierwszy post i juz po prosbie.... 2 tygodnie temu kupilem paska z 2006 z 1.9 tdi. Od paru dni drganie na pedalach jest wyrazniejsze i na zimnym silniku przy zmianie biegow czuc tak jakby uderzenie/szarpniecie. Ustaje jak silnik rozgrzeje sie do okolo 70 stopni. Jutro jade walczyc z komisem. Podpowiedzcie prosze czy to wskazuje na dwumase? Nie ma zadnych niepokojacych dzwiekow i nie ma problemu z przyspieszaniem/ elastycznoscia. Ps. Autko ma okolo 150k km. Edytowane 4 Października 2014 przez czakilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Steps Zgłoś #100 Napisano 15 Października 2014 i coś wywalczył??trzeba wymienić i koniec.Jedynie możesz mu opinie spier....... na necie.pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach