kamil00s Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2011 może mam przestawiony rozrząd i dlatego teraz tak ciężko odpala, podusi się chwile i gaśnie. Dodam ze i tak nie udało mi się odpalić ale to był problem akumulatora i immo, teraz aku mam nowy i mam w/w objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #2 Napisano 13 Lutego 2011 Oczywiście mogło dojść do przeskoczenia paska, metody na zaciąg wydawało by się odeszły do lamusa a jednak............. Należy sprawdzić ustawienie rozrządu, potem diagnostyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2011 W efekcie można trwale uszkodzić silnik i katalizator. Ale u ciebie kata pewnie już dawno nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #4 Napisano 13 Lutego 2011 Są sytuacje, że nie ma innej możliwości jak odpalić na pych.... niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #5 Napisano 13 Lutego 2011 Jak się odpala "na zaciąg" z głową , to nie ma prawa nic złego stać się z silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 13 Lutego 2011 Jak się odpala "na zaciąg" z głową , to nie ma prawa nic złego stać się z silnikiem. możesz jaśniej ?? co znaczy z głową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #7 Napisano 13 Lutego 2011 z głową to znaczy powoli puszczać sprzęgło i ciągnąć z małą prędkością... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #8 Napisano 13 Lutego 2011 ja zawsze jak maiałem problem ( rok temu stary aku był)to na zaciąg bo ja kabli nie mam a jak ktoś miał to marketowe kiszki i jak kolega wyżej napisał auto które zaciąga jedzie powoli a ja 2 bieg i powoli puszczam sprzęgła w ten sposób nie ma prawa nic przeskoczyć bo to tak jak by hamowanie silnikiem nie wolno strzelić ze sprzęgła ani od razu ruszać z biegiem i bez sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzy86 Zgłoś #9 Napisano 13 Lutego 2011 (edytowane) ciągnąć z małą prędkością Zgadzam się z delikatnym puszczaniem sprzęgła ale prędkość zaciągania nie ma chyba większego znaczenia. Jeśli ktoś mnie za szybko ciągnie to wrzucam wyższy bieg do odpalania... tak mi się wydaje. Poprawcie jeśli się mylę. Oczywiście mowa o prędkości takiej "do zaciągania" a nie 60km/h Edytowane 13 Lutego 2011 przez jerzy86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 13 Lutego 2011 ja juz parę razy zaciągałem auta i nie było problemów z późniejszym odpaleniem mojego też zaciągałem (bieg 3) i jak na razie jest wszystko ok i tak jak kolega pisze powoli puszczać sprzęgło trzeba i nic się nie dzieje no chyba że ten z przodu szarpie a nie ciągnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #11 Napisano 13 Lutego 2011 Co do odpalania na hol to najlepiej z 3 biegu można też z 2 biegu przy wspomożeniu rozrusznikiem na początku, a co do przypadku silnika to znajomemu urwał się klin na wale korbowym tylko że on ma 1,9td , a co sie mogło stać to tu są fotki vw golf3 1,4 silniczek Głowiczka urwane zawory Urwany tłok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2011 Ale ten klin to nie od zaciągu sie urwał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #13 Napisano 14 Lutego 2011 Ale ten klin to nie od zaciągu sie urwał Ten klin co piszę urwał się u znajomego w momencie holowania może zbieg okoliczności ale tak się stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #14 Napisano 14 Lutego 2011 Ten klin co piszę urwał się u znajomego w momencie holowania może zbieg okoliczności ale tak się stało a mi się wydaje że to właśnie z jego powodu auto było w taki sposób odpalane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #15 Napisano 14 Lutego 2011 Cytat:Napisał kuban Jak się odpala "na zaciąg" z głową , to nie ma prawa nic złego stać się z silnikiem. możesz jaśniej ?? co znaczy z głową z głową to znaczy powoli puszczać sprzęgło i ciągnąć z małą prędkością... Koledzy chyba już rozjaśnili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #16 Napisano 14 Lutego 2011 klina w życiu się nie zerwie szybciej pasek by się urwał musiał już być zajechany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #17 Napisano 14 Lutego 2011 a mi się wydaje że to właśnie z jego powodu auto było w taki sposób odpalane. Fakt jest jeden klin urwany i głowica do remontu, a co do zdjęć to była benzyna i też palona na hol, a najlepsze jest to że pasek był prawidłowo napięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #18 Napisano 15 Lutego 2011 i odpalany na wsteczym do przodu hehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #19 Napisano 15 Lutego 2011 (edytowane) i odpalany na wsteczym do przodu hehehe Tego to też już nie wiem, właściciel twierdzi że na początku z 2 biegu a później z 1 biegu Edytowane 16 Lutego 2011 przez Chemik211 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #20 Napisano 16 Lutego 2011 Tego to też już nie wiem, właściciel twierdzi że na początku z biegu a później z bieguYyy... znaczy się że jak...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach