Skocz do zawartości
kamil00s

jakie są skutki odpalania na popych(na lince)

Rekomendowane odpowiedzi

może mam przestawiony rozrząd i dlatego teraz tak ciężko odpala, podusi się chwile i gaśnie. Dodam ze i tak nie udało mi się odpalić ale to był problem akumulatora i immo, teraz aku mam nowy i mam w/w objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście mogło dojść do przeskoczenia paska, metody na zaciąg :zeco wydawało by się odeszły do lamusa a jednak.............

Należy sprawdzić ustawienie rozrządu, potem diagnostyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W efekcie można trwale uszkodzić silnik i katalizator. Ale u ciebie kata pewnie już dawno nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są sytuacje, że nie ma innej możliwości jak odpalić na pych.... niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się odpala "na zaciąg" z głową , to nie ma prawa nic złego stać się z silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak się odpala "na zaciąg" z głową , to nie ma prawa nic złego stać się z silnikiem.
możesz jaśniej ?? co znaczy z głową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z głową to znaczy powoli puszczać sprzęgło i ciągnąć z małą prędkością...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze jak maiałem problem ( rok temu stary aku był)to na zaciąg bo ja kabli nie mam a jak ktoś miał to marketowe kiszki i jak kolega wyżej napisał auto które zaciąga jedzie powoli a ja 2 bieg i powoli puszczam sprzęgła w ten sposób nie ma prawa nic przeskoczyć bo to tak jak by hamowanie silnikiem nie wolno strzelić ze sprzęgła ani od razu ruszać z biegiem i bez sprzęgła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciągnąć z małą prędkością

 

Zgadzam się z delikatnym puszczaniem sprzęgła ale prędkość zaciągania nie ma chyba większego znaczenia. Jeśli ktoś mnie za szybko ciągnie to wrzucam wyższy bieg do odpalania... tak mi się wydaje. Poprawcie jeśli się mylę.

 

 

Oczywiście mowa o prędkości takiej "do zaciągania" a nie 60km/h ;)

Edytowane przez jerzy86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz parę razy zaciągałem auta i nie było problemów z późniejszym odpaleniem mojego też zaciągałem (bieg 3) i jak na razie jest wszystko ok i tak jak kolega pisze powoli puszczać sprzęgło trzeba i nic się nie dzieje no chyba że ten z przodu szarpie a nie ciągnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do odpalania na hol to najlepiej z 3 biegu można też z 2 biegu przy wspomożeniu rozrusznikiem na początku, a co do przypadku silnika to znajomemu urwał się klin na wale korbowym tylko że on ma 1,9td , a co sie mogło stać to tu są fotki vw golf3 1,4 silniczek

14vh502.jpg Głowiczka urwane zawory

2jchdup.jpg Urwany tłok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale ten klin to nie od zaciągu sie urwał
Ten klin co piszę urwał się u znajomego w momencie holowania może zbieg okoliczności ale tak się stało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten klin co piszę urwał się u znajomego w momencie holowania może zbieg okoliczności ale tak się stało

a mi się wydaje że to właśnie z jego powodu auto było w taki sposób odpalane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał kuban

Jak się odpala "na zaciąg" z głową , to nie ma prawa nic złego stać się z silnikiem.

 

możesz jaśniej ?? co znaczy z głową

 

z głową to znaczy powoli puszczać sprzęgło i ciągnąć z małą prędkością...

 

Koledzy chyba już rozjaśnili :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klina w życiu się nie zerwie szybciej pasek by się urwał musiał już być zajechany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mi się wydaje że to właśnie z jego powodu auto było w taki sposób odpalane.
Fakt jest jeden klin urwany i głowica do remontu, a co do zdjęć to była benzyna i też palona na hol, a najlepsze jest to że pasek był prawidłowo napięty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i odpalany na wsteczym do przodu :P hehehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i odpalany na wsteczym do przodu hehehe
Tego to też już nie wiem, właściciel twierdzi że na początku z 2 biegu a później z 1 biegu Edytowane przez Chemik211

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tego to też już nie wiem, właściciel twierdzi że na początku z biegu a później z biegu
Yyy... znaczy się że jak...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności