lebow Zgłoś #81 Napisano 22 Lutego 2011 dodatkowo wałek rozrządu kręci się wolniej Odbiegając od tematu...względem czego wolniej się kręci ??? Bo chyba nie wału.....bo inaczej to jakieś dziwne zmiany fazy rozrządu powstaną........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #82 Napisano 22 Lutego 2011 zmiany fazy rozrządu powstaną........ Jak w tych no normalnie hondach vvti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #83 Napisano 23 Lutego 2011 względem czego wolniej się kręci ??? Bo chyba nie wału.....bo inaczej to jakieś dziwne zmiany fazy rozrządu powstaną........ To może rozrząd kręci się tak samo jak wał korbowy? Jakie jest przełożenie wał-wałek rozrządu? 1:1? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #84 Napisano 23 Lutego 2011 Odbiegając od tematu...względem czego wolniej się kręci ??? Bo chyba nie wału.....bo inaczej to jakieś dziwne zmiany fazy rozrządu powstaną........ No Włodek, po Tobie się tego nie spodziewałem wałek rozrządu obraca się dwa razy wolniej od korbowego, gdyż na jeden pełen cykl silnika czterosuwowego przypadają 2 obroty wału korbowego Hhe, takie min pytanie miałem jak dyplom robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #85 Napisano 23 Lutego 2011 No Włodek, po Tobie się tego nie spodziewałem No ja też nie Wystarczy porównać średnicę koła na wale korbowym i koła na wałku rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #86 Napisano 23 Lutego 2011 Ale gaffa.zapędziłem sie we własny róg....kużwa ..pokićkało mi się że dwa razy szybciej....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #87 Napisano 24 Lutego 2011 No dobra czyli po ludzku to jak to będzie ... ogólnie rozumiem co piszecie ale jakaś konkluzja by się przydała dla szarego człeka Zastanawiałem się nad tym trochę i jedyna różnica na zdrowy rozum jest taka że przy strzelaniu ze sprzęgła na odpalonym silniku - silnik jest w ruchu, natomiast podczas odpalania na pych/zaciąg silnik stoi do momentu puszczenia sprzęgła. Czy w takim wypadku siły rozkładają się inaczej i jest możliwość zerwania paska .... niech dyplomowani, bo ja to samouk jestem :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
supereta Zgłoś #88 Napisano 25 Lutego 2011 Mi jak rozrząd wymienili przejechałem 100km i rozrząd się rozwalił a okazało się że nie wymienili śruby od rolki włożyli starą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #89 Napisano 25 Lutego 2011 Mi jak rozrząd wymienili przejechałem 100km i rozrząd się rozwalił a okazało się że nie wymienili śruby od rolki włożyli starą. chyba raczej nakrętki, i jeżeli nie był naderwany gwint to ja nie widzę sensu zmiany tej nakrętki podczas wymiany rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach