kamil00s
-
Liczba zawartości
66 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kamil00s
- Urodziny 31.05.1987
Informacje osobiste
-
Imię
kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
bialystok
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1996
-
a zna ktos warsztat w okolicach bialegostoku, ktory by sie podja zalezenia takich zaciskowi ewentualnie pomocy w znalezieniu takowych,zaras przeglad a recznego nima od zakupu
-
Podlaski off topic, czyli pogawędki na różny temat
kamil00s odpowiedział Rastaman → na temat → Podlaskie Dyskusje
chcialbym chociaz 400zl przy pomocy w wymontowaniu stowke taniej. na handlowej za samo podlaczenie kompa chca 80zl wiec raczej odpada moze ktos jest obeznany i sam sprawdzi. sterowanie analogowe raczej bo pilota niemam -
Podlaski off topic, czyli pogawędki na różny temat
kamil00s odpowiedział Rastaman → na temat → Podlaskie Dyskusje
mam webasto do sprzedania(temo top) siedzi u mnie w aucie, dzis zadzwonię na handlowa i zapytam ile wezmą żeby przejrzeć co sie stało bo nie trybi. Moze sa chętni, wcześniej Andrzej pytał, ale odmówiłem a raczej z niego korzystał nie będę -
B4 brak mocy w pewnym zakresie obrotów
kamil00s odpowiedział Adam - Gliwice → na temat → Silnik, skrzynia biegów
jest moze na forum jakiś manual? no i mowa tu o b4 1z -
n75 mam juz pominięty widać komuś nie chciało sie robic auta jak należy. Po spaleniu ropy na ok120zl sytuacja wróciła do stanu sprzed tej usterki(fabryka to na pewno nie jest), ale kopcić dalej nie chce(moze i dobrze), obawiam sie,ze jak znowu przegonie auto do 120km/h to sie to powtórzy, ale jak zrobie logi to sie troche powinno wyjaśnić. Na foto jest ta fuszerka, którą ktoś odje...chciałbym wiedzieć jakie niekorzystne skutki takie podłączenie niesie, czytałem ze mniejsze ciśnienie jest ładowane przy pominięciu n75
-
czy zawór n75 może byc zablokowany przez immo bo oprócz błędu 575(Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej) wywala błąd immo p1570.oprucz spadku mocy passek przestał kopcić gdzie normalnie puszczał jasno niebieski dymek a teraz wogule.(wszyscy piszą ze przy takich objawach mają kupe czarnego dymu z tyłu przy dodaniu gazu) Znalazlem opis na audi b4 forum jak zmostkowac przewody pomijając n75, czy kolory tych przewodów sa takie same jak w pasacie? chodzi oczywiście o 1z
-
podłączenie miałem dobre, wiem co jest przyczyna sfajczenia wzmaka (az wstyd sie przyznać) ale to ze pozniej gral normalnie dawało mi nadzieje ze nic sie nie stało,a jednak... rada dla innych "nie spieszyć się" przypomnialo mi sie ze na chwile dalem plusa na wyjscie glosnika:debil
-
wsadziłem predatora i gra, tak więc mój blaupunkt jest sfajczony
-
na minusie z aku to samo sie dzieje co z mojej śruby z pod kanapy, wzmak chyba szlak trafił. prawdy dowiem sie jak podłącze drugi wzmak jutro a moze to przez regulator napiecia alternatora, nie mam miernika zeby sprawdzic ile teraz laduje:hmm
-
a gdzie to? moze jakis dokladniejszy opis juz wiem a o krorej byc?
-
mase podlaczylem pod kanapą do dużej śruby mocowania pasa, plusa podłączyłem raczej wzorowo od aku przez bezpiecznik az do wzmaka, odam jeszcze ze radio na wyłączonym zapłonie z reguły da sie włączyć ale nie zawsze, a czerwonego kabelka od radia z żółtym nie łączyłem. Sub gra(pierdząc) także na włączonym silniku ale musze wyciszyć głośniki i dac na full ażeby uslyszeć
-
a moze kable do suba mam za cienkie, bo maja jakies 2mm albo 1,5mm
-
prawie rozgryzłem, faktycznie remote miałem zle podlaczone ale jest juz gitara. wszystko jest ok i dziala jak nalezy do momentu kiedy uruchomie silnik, wtedy sub milczy chociaz wzmak sie zalacz normalnie następnie gasze silnik i odzywa sie sub. Co to sie moze dziać, jakieś zwarcie czy co...? cinul, gdybym wiedział to to bym przyjechal bardzo chętnie, zwłaszcza ze pól dnia sie nudziłem przed kompem
-
jak juz ciagnac ten minus z aku to takim samym grubym przewodem jak plus? Co należy zrobić żeby wzmak sie wyłączał razem z radiem bo teraz to dioda pali sie na okrągło. Dzieki za odp
-
w czoraj go zamatowalem, gral, rem podlaczylem sterowanie bylo, odpalam silnik (wtedy radio gasnie) i po wlaczeniu sie radia sub nie gra, lampka power pali sie caly czas na wzmaku. glosniki wyciszam(w ust radia) robie na full i sub troche pyrka w rytm. Mialem tak z nim w poprzednim aucie gral na radiu zawsze a na cd tylko czasami( to akurat mogla byc funkcja af o ktorej wtedy nie wiedzialem). Tu nie ma zaleznosci jak niegra to wogole ani na radiu ani cd. ten kabel remote musi bys gruby bo mam taki cieniutki, byl w zestawie miedzy chinchami od sygnalu