tomek1980 Zgłoś #481 Napisano 22 Stycznia 2012 Witam, co do tego Nie ustawiamy tak dużych boostów bo pózniej w autach które maja najechane XXX tys km wyjeżdza uszczelka pod głowicą. to myślę, że jak się będzie samochód użytkować z głową to uszczelce nic nie będzie.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #482 Napisano 23 Stycznia 2012 podmienilem tlokorozdzielacz na 11mm, kąt dynamiczny nie wyrabial, wiadomo duzy wydatek paliwowy, nie wyrabia. zdobylem zaworek do tej pompy i myslalem,ze podniesie on cisnienie w pompie i kąt zacznie chociaz troche wyrabiac, jak wykrecilem swoj zaworek z pompy to te kółko wystawalo mu tak z 2mm, ten ktory wlozylem mial te kółko wbite na rowno z zaworkiem. czy cisnienie napewno sie zwiekszylo w pompie? bo efektu zero:( zobaczcie jeszcze log: na obecnym tym wbitym zaworku: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_69821.html a tu log na ori zaworku : http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_68327.html a tu log na 3 biegu: nowy zaaworek: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_69822.html stary zaworek: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_67812.html kurde cos sie zacina tam czy jak? wiem ,ze przypalowo dalem ten zaworek, bez manometru itd, ale ryzyk fizyk to byl . prosze o pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #483 Napisano 24 Stycznia 2012 Ta dolna tulejka nie ma wpływu na wzrost ciśnienia. Musisz wbić kołek od góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #484 Napisano 24 Stycznia 2012 skąd taka pewność? wbijajac tulejke z dolu nie sciśniam spręzyny ? jestes tego na 100% pewny? bo niechcialbym przesadzic, mogloby to sie zle skonczyc dla pompy , ehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #485 Napisano 24 Stycznia 2012 wbijajac tulejke z dolu nie sciśniam spręzyny ? Ściskasz. jestes tego na 100% pewny? Tak jestem tego pewny. Wytłumaczę to w prosty sposób: Aby paliwo mogło przedostać się przez dolny otwór (boczny) pompa wstępna musi wytworzyć takie ciśnienie, które podniesie tłoczek wewnętrzny do poziomu otworu i go odsłoni. Teraz załóżmy, że twoja tulejka wystaje 2mm poniżej dolnej częsci korpusu - aby podnieść tłoczek ciśnienie musi pokonać opór sprężyny stawiającej opór od góry (górnego kołka), do momentu odsłonięcia otworu bocznego. Teraz załóżmy,że tulejka dolna (ta sama) kończy się równo z korpusem obudowy - aby podnieść tłoczek ciśnienie musi pokonać ten sam opór sprężyny, lecz zmieni się tylko położenie startowe tłoczka, a ciśnienie potrzebne do odsłonięcia otworu bocznego będzie takie samo. To tak, jakbyś miał dokręcić śrubę od koła tym samym momentem; w jednym przypadku wkręcasz śrubę kluczem od pierwszego zwoju, a w drugim przypadku najpierw wkręcasz ręcznie do połowy a potem kluczem. Osiągnięty moment ostateczny jest taki sam jak napięcie sprężyny w tłoczku kołkiem od góry. Czaisz?:-) Z tym ciśnieniem to lepiej robiłbym z manometrem, bo jak za dużo wbijesz s*******i ci się kąt wtrysku w 000BS i później po korekcie będziesz chechłał go na zimno zanim odpali. Tyle ode mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #486 Napisano 24 Stycznia 2012 banshee, dzieki, juz kumam wszystko moj ori zaworek z pompy 10mm, ma wbity kolek na 5,5mm, a ten ktory zdobylem ma wbity na 4,5mm, a na logu jednym widac, ze troche sie kąt poprawil, bo potrafil przy 4 tysiacach na 17 stopni wskoczyc. mniej wbity, czyżby twardość sprężyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #487 Napisano 24 Stycznia 2012 Z pompy Reni u mnie zaworek wbity był na 4,95 mm. Tak, jak wcześniej kolega sagon napisał, że przekładka części z pompy to jedno a ciśnienie w pompie to drugie. Nie zawsze uda się osiągnąć właściwe ciśnienie po przekładce, mimo zaworka bardziej wbitego. Chyba trzeba manometrem sprawdzić jakie jest a potem wbijać lub szukać innych przyczyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #488 Napisano 24 Stycznia 2012 Z pompy Reni u mnie zaworek wbity był na 4,95 mm. Coś w tym jest, bo na sekcji 988 + zaworek również z niej i też wbity jest seryjnie na 4.95 i jest oki z kątem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #489 Napisano 24 Stycznia 2012 U mnie skacze póki co ale może jeszcze spróbuję podmienić kości na serię i zobaczę czy ma wahania w 004 na jałowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #490 Napisano 25 Stycznia 2012 U mnie są +-0.2stopnia na jałowych, tutaj już tylko pozostaje wymienić przelewowy i ew. timing. wsadzić od 988.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #491 Napisano 25 Stycznia 2012 Przekładałem wszystko co trzeba z 988. Zastanawiam się na sprężyną timingu, jak wspomniałem była dłuższa od ori o 0,5 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #492 Napisano 25 Stycznia 2012 juz kumam wszystko Też tak myślałem na początku, ale regulacja ciśnień dla kogoś, kto jeszcze tego nie robił rozjaśnia się po przeczytaniu 20 różnych tematów i obejrzeniu konkretnych kilku schematów z przekrojem pompy. Nie żebym kogoś straszył, ale dla ciekawskich nie radzę bez manometru ruszać zaworka na przelewie :-) Twoja sprężyna mogła mieć mniejszą sprężystość. Tak samo dzieje się, jeżeli ktoś próbował już cofać trzpień w zaworku wbijając go od wewnątrz przez umieszczony tam zawór i sprężynę. Wówczas sprężyna się zgniata i trzeba mocniej wbić kołek od góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #493 Napisano 25 Stycznia 2012 wszystko , mialem na mysli,to co pisales do mnie:) jestem na etapie kompletowania zestawu do podlaczenia manometru, czy masz moze Banshee gdzies zapisane wymiary gwintów, jakie trzeba dać redukcje itd? tak jak mówisz, boje sie kombinować w ciemno. ---------- Dodano o 21:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:27 ---------- wszystko , mialem na mysli,to co pisales do mnie:) jestem na etapie kompletowania zestawu do podlaczenia manometru, czy masz moze Banshee gdzies zapisane wymiary gwintów, jakie trzeba dać redukcje itd? tak jak mówisz, boje sie kombinować w ciemno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #494 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Ja wykorzystałem śrubę wkręconą z boku pompy (od innej pompy). Tam jest gwint M8x1,0 nawierciłem otworek fi1,0 aby był jednocześnie dławikiem (aby wskazowka nie skakała od zmiennego ciśnienia) i dospawałem złączkę na przewod kalonowy stosowany w układach pneumatycznych. Wygląda to tak: P.S. Coś z tym nowym serwerem jest nie tak, bo nie można napisać "u" kreskowanego Edytowane 26 Stycznia 2012 przez banshee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #495 Napisano 26 Stycznia 2012 mówisz o tej śrubie zaznaczonej na zdjęciu? faktycznie chyba Twoj patent bedzie najlepszy! a w jaki sposób ustawiales u siebie te cisnienie? jedna osoba siedziala w aucie i na luzie cisnela 4k obrotow, a Ty patrzyles na manometr i wbijales troche trzpien? wszystko na wlaczonym aucie, czy wylaczales wbijales i znowu podgląd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #496 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Witam. Jako, że na pokładzie zagościła nowa pompa wtryskowa i to 10/11mm chciałbym prosić o sprawdzenie czy wszystko ogolnie jest ok z golfem... Nastawnik ustawiony na 5,8mg. http://vaglog.rtnet.pl/marioth_70130.html http://vaglog.rtnet.pl/marioth_70133.html http://vaglog.rtnet.pl/marioth_70132.html http://vaglog.rtnet.pl/marioth_70134.html Edytowane 26 Stycznia 2012 przez Maniek01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #497 Napisano 26 Stycznia 2012 Co w pompie zmieniłeś,od czego sekcja? Wygląda to ładnie,ale widzę,że jeszcze seria. Oby tak samo było po sofcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #498 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Sekcja pochodzi z jakiegoś renault, fala oczywiście ori z AFNa i pompiarz złożył mi to w całość Reszta osprzętu seria. Auto służy na dojazd do pracy - miesięcznie 2000km więc nie może za dużo palić Na większe mody szykuję sobie passata, ale narazie siedzi tam tylko BRD Edytowane 26 Stycznia 2012 przez Maniek01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #499 Napisano 27 Stycznia 2012 mówisz o tej śrubie zaznaczonej na zdjęciu? Tak, wziąłem tą śrubę. Można w 2 osoby, chyba że wystawisz sobie manometr pod szybę i będziesz chodził do środka naciskając na gaz. Starałem się robić to w miarę szybko, bo nie lubię "pałować" silnika. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #500 Napisano 27 Stycznia 2012 Witam, banshee a czy ten manometr wkręca się w to miejsce zaznaczone na fotce, czy gdzieś indziej? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach