marcinos18 Zgłoś #101 Napisano 13 Kwietnia 2011 Po odpaleniu chodzi na 3 garach około 3 s.. Olej zmieniałem miesiąc temu 10w40 Mobil1 Super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarlim87 Zgłoś #102 Napisano 15 Kwietnia 2011 kiedy wymieniałeś filtr paliwa?zacznij od podsawowych zasad prawidłowości działania diesla.na pompkach jedno trefne zatankowanie kiepskiego paliwa = problemy z układem zasilania.czyli nierówna praca itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos18 Zgłoś #103 Napisano 15 Kwietnia 2011 filtr wymienialem około 5 tys km temu.. świeczki wymienione.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #104 Napisano 15 Kwietnia 2011 filtr wymienialem około 5 tys km temu.. świeczki wymienione.. a dawka startowa i synchronizacja jak wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #105 Napisano 15 Kwietnia 2011 Olej zmieniałem miesiąc temu 10w40 Mobil1 Super Zalałeś to do PD'ka ? Jeśli to Mobil Super S 10W40 to nie spełnia on normy VW 505.01 Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos18 Zgłoś #106 Napisano 15 Kwietnia 2011 taki mi polecili w sklepie.. to jaki pasuje do mojego ? mam taki sam silnik jak Ty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #107 Napisano 15 Kwietnia 2011 taki mi polecili w sklepie.. to jaki pasuje do mojego ? mam taki sam silnik jak Ty Cokolwiek z normą VW 505.01 Ja osobiście jeżdżę na Motul Specific 5W40 Ale lepkość musisz sobie sam dopasować do swojego silnika bo nie znam jego przebiegu i nie wiem co tam miałeś do tej pory. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos18 Zgłoś #108 Napisano 15 Kwietnia 2011 mam teraz 198 tys przebiegu.. i wcześniej też to było lane.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #109 Napisano 15 Kwietnia 2011 i wcześniej też to było lane.. No to niestety ,,smarowałeś,, pompki nieprawidłowym olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos18 Zgłoś #110 Napisano 15 Kwietnia 2011 to co mogę teraz z tym zrobić ? może to powodować głośniejszą pracę silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #111 Napisano 15 Kwietnia 2011 to co mogę teraz z tym zrobić ? Jeśli pompki jeszcze dają radę to czym prędzej zmienić olej. może to powodować głośniejszą pracę silnika ? Jak najbardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #112 Napisano 15 Kwietnia 2011 Panowie proponuję jeszcze raz przeczytać wątek od tego postu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1241937#post1241937 Kąt synchronizacji, a jakość oleju to dwie różne rzeczy, ale wpływają na pracę silnika przy pierwszych sekundach pracy. Po zmianie oleju na 5w30 507.00 przy -5°C odpalał mi jak przy +10°C. Także zastosowanie oleju też ma wpływ. Kąta synchronizacji na razie nie ruszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ADAM81 Zgłoś #113 Napisano 15 Kwietnia 2011 witam z uwagi, że jestem nowy szukam informacji dopisując się do istniejącego postu,mam pytanie o sprzęgło i koło dwumasowe: czy możliwe jest aby z uszkodzonego sprzęgła wypadły sprężyny a mechanik wydostał jedną przez otwór na rozrusznik tylko po wymontowaniu rozrusznika(nie rozpinał skrzyni od silnika)? z góry dziękuję za szczere wypowiedzi. Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #114 Napisano 1 Marca 2012 (edytowane) Witam. Mam problem od wczoraj z moim Paskiem, a mianowicie wczoraj już mi ciężko zapalił, a dzisiaj rano też długo kręcił i jak już odpalił to na jałowych obr. "falują" mu obroty. Co może być przyczyną? Świece wymienione. Passat 1.9 tdi 110km '98r. (na ciepłym silniku też obroty faluja) Edytowane 1 Marca 2012 przez Konter1948 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #115 Napisano 1 Marca 2012 Witam. Mam problem od wczoraj z moim Paskiem, a mianowicie wczoraj już mi ciężko zapalił, a dzisiaj rano też długo kręcił i jak już odpalił to na jałowych obr. "falują" mu obroty. Co może być przyczyną? Świece wymienione. Passat 1.9 tdi 110km '98r. (na ciepłym silniku też obroty faluja) Przyczyn może być kilka,lecz najbardziej oczywistą wydaje się być walnięty czujnik temperatury cieczy.Oczywiście VAG również by się przydał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #116 Napisano 2 Marca 2012 (edytowane) Przyczyn może być kilka,lecz najbardziej oczywistą wydaje się być walnięty czujnik temperatury cieczy.Oczywiście VAG również by się przydał. Wymieniłem czujnik temp. cieczy i niestety nic nie pomogło. Dodam,że te falujące obtoty wahają się od 800 do 1000 obr. i podczas jazdy stał się minimalnie słabszy jeżeli chodzi o przyspieszenie.. Edytowane 2 Marca 2012 przez Konter1948 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość juelz7 Zgłoś #117 Napisano 4 Października 2013 Chciałbym podłączyć się pod temat, zaczęły się chłodniejsze dni. Dziś rano wsiadłem do swojego auta, ten odpalił, silnik nierówno chodził, gdy dodałem gazu zaczął się dławić i zgasł, nie ruszył. Odpaliłem go po raz kolejny, silnik pochodził dłuższą chwilę i wtedy nie było problemu, pojechałem prosto do pracy. Problem pojawił się kilka tygodni temu, pierwsze co to zostały wymienione świece i przewody. Myślałem że po problemie, ale dziś niestety powtórka z rozrywki. Dodam jeszcze, że gdy pojechałem na Orlen zatankować przed wymianą świec, poszedłem do kasy, wróciłem i również nie mogłem ruszyć. A auto było zgaszone przecież krótką chwilę. Ma ktoś jakiś pomysł co mu się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hub3rt Zgłoś #118 Napisano 6 Października 2013 Miałem podobny problem. Mój passat na początku nie równo pracował itp, potem zaczęły się problemy z odpalaniem. Podejrzenie padło na pompę paliwową albo na pompowtryskiwacze, gdyż korekcja na VAGu pokazywała sporą różnice miedzy 4 pompowtryskiem a resztą. Okazało sie, że uszczelnienia na pompowtryskach były wyjechane. Pomogła wymiana uszczelnień na pompowtryskiwaczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin80 Zgłoś #119 Napisano 7 Października 2013 Wymieniłem czujnik temp. cieczy i niestety nic nie pomogło. Dodam,że te falujące obtoty wahają się od 800 do 1000 obr. i podczas jazdy stał się minimalnie słabszy jeżeli chodzi o przyspieszenie.. Sprawdziłbym czujnik temperatury paliwa ten w pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #120 Napisano 1 Stycznia 2014 Ja mam podobne problemy z nie równą pracą silnika. Stawiam właśnie na czujnik temperatury paliwa w pompie rotacyjnej. Rano pokazuje mi temperaturę paliwa 83 oC. Kanał 7 grupa 1. Także czeka mnie wymiana. Dodam jeszcze że jadąc na 1 biegu bez gazu szarpie. Myślę że po wymianie czujnika będzie git. Zdam relację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach