patryk332 Zgłoś #101 Napisano 9 Listopada 2010 a ja się tego naszukałem dopiero angielskie forum mi pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #102 Napisano 16 Listopada 2010 A ja mam trochę inne pytanie, bo w Audi mogłem w każdej chwili zobaczyć na wyświetlaczu ile mam jeszcze do wymiany. Czy w Pasku jest taka opcja ? Mam 1/2 fisa z komuterem pokładowym i tylko zegarek po lewej stronie pod obrotomierzem. Wyświetla mi się komunikat kiedy mam przykładowo 3000 to serwisu, ale pytanie czy można to zobaczyć wcześniej za pomocą jakiejś kombinacji przycisków na konsoli ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #103 Napisano 16 Listopada 2010 czy można to zobaczyć wcześniej za pomocą jakiejś kombinacji przycisków na konsoli ? Niestety nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkulik Zgłoś #104 Napisano 18 Listopada 2010 wczoraj sam to robiłem, zgodnie z waszą instrukcją w B5FL 3BG 2003r [ame] [/ame] wybaczcie amatorskie słownictwo, ale nie do końca przebiegało to po mojej myśli, nie pojawił się komunikat w prawym oknie licznika bo serwice jetzt już miałem od kilku dni ( podobno ma się pojawiać stąd moje zaskoczenie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #105 Napisano 18 Listopada 2010 wybaczcie amatorskie słownictwo, ale nie do końca przebiegało to po mojej myśli, nie pojawił się komunikat w prawym oknie licznika bo serwice jetzt już miałem od kilku dni ( podobno ma się pojawiać stąd moje zaskoczenie) Wiesz co, kasowałem to już kilka razy u siebie i nic, poza komunikatem {"service now" (service jetzt po Niemiecku)} na środkowym wyświetlaczu, nie pojawiło się. PS Nie trzeba odpalać silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cuszek81 Zgłoś #106 Napisano 22 Listopada 2010 Dzięki koledzy. poczytałem troszkę wasze wypowiedzi no udało mi się skasować service. Czyli jednak domowy sposób się sprawdził. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #107 Napisano 24 Listopada 2010 Hmmm... a mógłby ktoś opisać jak przez VAGa można zmienić odstępy pomiędzy wymianą oleju? Jeśli oczywiście można. Wydaje mi się że przypomnienie pojawia się co 30tys, natomiast ja wymieniam olej co 10tys. Niby niepotrzebny pierdół ale chętnie bym to w autku przestawił aby komunikaty "OIL" zbiegały się z faktycznymi wymianami. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #108 Napisano 24 Listopada 2010 Proszę bardzo: Steuergerät Anpassung STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Anpassung Funktion 10 Kanal 10 ("OIL" Meldung) (bis Mj. 1999/2000) Der neue Anpassungswert lautet "00015" für Inspektion alle 15.000km, Angabe erfolgt in 1000km (15x1000=15.000km). Kanal 11 ("INSP 01" Meldung) (bis Mj. 1999/2000) Der neue Anpassungswert lautet "00030" für Inspektion alle 30.000km, Angabe erfolgt in 1000km (30x1000=30.000km). Kanal 12 ("INSP 02" Meldung) (bis Mj. 1999/2000) Der neue Anpassungswert lautet "00036" für die Jährliche Inspektion, Angabe erfolgt in 10er Tagen (36x10=360 Tage). Kanal 43 (Wegstrecke) (ab Mj. 1999/2000) Dieser Wert gibt die maximale Wegstrecke bis zum nächsten Service an. 15 - Zeit oder Laufleistungsabhängiger Service (kein Motoröl nach VW-Norm 503 00 (Benziner) bzw. VW-Norm 506 00 (TDI)) 30 - LongLife Service - Benzinmotoren (Motoröl nach VW-Norm 503 00) 35 - LongLife Service - 6-Zyl.-TDI-Motoren (Motoröl nach VW-Norm 506 00) 50 - LongLife Service - 4-Zyl.-TDI-Motoren (Motoröl nach VW-Norm 506 00) Kanal 44 (Zeit) (ab Mj. 1999/2000) Dieser Wert gibt die Zeit bis zum nächsten Service an. 00360 - kein Long Life (12 Monate) 00720 - Long Life Service (24 Monate) Kanal 45 (Ölqualität) (ab Mj. 1999/2000) Je nach Motor und Serviceart muss hier die entsprechende Ölqualität eingestellt werden. 1 - Zeit oder Laufleistungsabhängiger Service (kein Motoröl nach VW-Norm 503 00 (Benziner) bzw. VW-Norm 506 00 (TDI)) 2 - LongLife Service - Benzinmotoren (Motoröl nach VW-Norm 503 00) 3 - LongLife Service - 6-Zyl.-TDI-Motoren (bis 10.11.2000 - Motoröl nach VW-Norm 506 00) 4 - LongLife Service - 4-Zyl.-TDI-Motoren (Motoröl nach VW-Norm 506 00) 4 - LongLife Service - 6-Zyl.-TDI-Motoren (ab 10.11.2000 - Motoröl nach VW-Norm 506 00) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #109 Napisano 25 Listopada 2010 Dzięki:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio83 Zgłoś #110 Napisano 2 Grudnia 2010 witam mam od nie dawna pasacika i mam w jezyku włoskim komunikaty!!!!! może ktoś wie jak zmienić na jezyk polski ?? z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #111 Napisano 2 Grudnia 2010 witam mam od nie dawna pasacika i mam w jezyku włoskim komunikaty!!!!! może ktoś wie jak zmienić na jezyk polski ?? z góry dzieki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1453&highlight http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=664&highlight Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio83 Zgłoś #112 Napisano 2 Grudnia 2010 do adams !!!! wiesz jestem w tych sprawach nowicujeszem i powiedz mi co to jest skrót VAG ! czy to można zmienić recznie ten język włoski na polski czy poprostu jakis program na kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #113 Napisano 2 Grudnia 2010 do adams !!!! wiesz jestem w tych sprawach nowicujeszem i powiedz mi co to jest skrót VAG ! czy to można zmienić recznie ten język włoski na polski czy poprostu jakis program na kompa VSG to jest taki program do diagnostyki auta i można nim zmienić język wyświetlany na komputerze, ale na 100% nie zmienisz na polski bo takiego tam nie ma. Ręcznie też nie zmienisz języka, tylko przez kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio83 Zgłoś #114 Napisano 2 Grudnia 2010 bardzo ci dziekuje pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
almar22 Zgłoś #115 Napisano 2 Grudnia 2010 ok dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelm19871 Zgłoś #116 Napisano 8 Grudnia 2010 metoda X i Y mi pomogla. dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #117 Napisano 13 Grudnia 2010 Spotkał się ktoś może z komunikatem "fail" na wyświetlaczu podczas kasowania inspekcji olejowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #118 Napisano 13 Grudnia 2010 Zwykle fail oznacza problem z wsadem licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #119 Napisano 14 Grudnia 2010 Hm, właśnie kilka razy kasowałem juz u siebie inspekcje a od jakiegoś czasu przestała się pojawiać. Wszedłem więc metoda przycisków x y w listę komunikatów i wtedy się fail pojawił. Tak sobie myśle że może ten komunikat fail pojawił się ponieważ chciałem skasować insp która się jeszcze nie wyświetliła? Wsad licznika mógł się zepsuć sam od siebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #120 Napisano 14 Grudnia 2010 Sam z siebie nie, może była jakaś nieudolna korekta zrobiona i stąd te jajca. Odepnij klemę, być może licznik wróci do zdrowia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach