_chris_ Zgłoś #21 Napisano 3 Stycznia 2011 podszybie po lifcie ma rowek na ten plastik który zasłania gródź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #22 Napisano 3 Stycznia 2011 roznia sie one tym że ten od B5 FL ma rowek wlasnie na tą osłonę. wystarczy umnieć czytać i wszystko wiadomo bo odpowiedz na pytanie padła znacznie wczesniej niż pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kewcio Zgłoś #23 Napisano 20 Stycznia 2011 Panowie, kto może podać jaki jest numer tej osłony z prostokątnym zbiorniczkiem? Byłem w ASO i facet powiedział, że osłona z tym numerem: 3B1 819 447 B41 to może być do samochodu z okrągłym i z prostokątnym zbiorniczkiem - powiedział, że trzeba podać numer VIN. Ale to chyba jakaś lipa (jeden numer - jedna część) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #24 Napisano 20 Stycznia 2011 Panowie, kto może podać jaki jest numer tej osłony z prostokątnym zbiorniczkiem? 3B1 819 447 B B41 prostokątny 3B1 819 447 B41 okrągły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2011 moge prosic o odswiezenie zdjec??(jakoś u mnie ich nie laduje i nie widze:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 10 Marca 2011 moge prosic o odswiezenie zdjec??(jakoś u mnie ich nie laduje i nie widze:( tu masz opis z foto http://www.passatplus.de/umbauten/wasserkasten/index.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samuraize Zgłoś #27 Napisano 29 Marca 2011 Witam, na tej stronie niemieckiej gdzie jest podany foto opis wymiany podszybia, znajduje się również opis wymiany filtra z 3B na 3BG. Czy warto zrobić wymianę również tej obudowy filtra i wstawić nowy większy filtr? Czy da to jakąś różnicę? Jak już zacznę dłubać to bym przy okazji może wymienił, o ile to ma większy sens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #28 Napisano 29 Marca 2011 Witam, na tej stronie niemieckiej gdzie jest podany foto opis wymiany podszybia, znajduje się również opis wymiany filtra z 3B na 3BG. Czy warto zrobić wymianę również tej obudowy filtra i wstawić nowy większy filtr? Czy da to jakąś różnicę? Jak już zacznę dłubać to bym przy okazji może wymienił, o ile to ma większy sens Niema sensu-odpuść sobie ten pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4N14K Zgłoś #29 Napisano 5 Kwietnia 2011 Niema sensu-odpuść sobie ten pomysł popieram, ale nie róbmy OT co do podszybia to musze zacząć kompletować elementy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidek007 Zgłoś #30 Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam, na tej stronie niemieckiej gdzie jest podany foto opis wymiany podszybia, znajduje się również opis wymiany filtra z 3B na 3BG. Czy warto zrobić wymianę również tej obudowy filtra i wstawić nowy większy filtr? Czy da to jakąś różnicę? Jak już zacznę dłubać to bym przy okazji może wymienił, o ile to ma większy sens Stara obudowa jest za wysoka. Zmieści się jeśli będzie otwarta (bez górnej częsci-pokrywy) ale może lecieć woda do środka - dlatego w nowym jest odprowadzenie w kształcie rynny. Z uwag praktycznych: - uszczelkę lekko rozgiąć zanim zaczniecie wbijać na siłę młotkiem bo krawędź blachy może ją rozciąć - jeśli używane częsći to sprawdźcie uszczelkę pod obudową filtra jak jest sparciała to też może przepuszczać wodę - do montażu należy tą poprzeczną rynienkę wyjąć, później przystawić do krawędzi szyby a zatrzaski wsunąć - sprytnie szybko i prosto, filtr też o wiele łatwie się wymienia w porównaniu z obudową podłużną DLATEGO JA POLECAM WYMIENIĆ RÓWNIEŻ OBUDOWĘ FILTRA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewelina196 Zgłoś #31 Napisano 24 Kwietnia 2011 Witam a ja mam paska z 97 roku i zrobilem tak moze widac na zdieciu troszke rzemiosla i sie dalo bez problemu,moze nie jest to idealnie ale lisci nie bedzie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartoszek_87 Zgłoś #32 Napisano 26 Maja 2011 Podepnę się pod temat i też planuję wymianę podszybia + montaż osłony. Uaktualnię ceny części: podszybie 3B1 819 415 E B41 - 80 zł Osłona 3B1 819 447 B41 - 94 zł Klapka na akumulator 3B1 819 422 A 01C - 31 zł Ceny w ASO w Gdyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #33 Napisano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) Z racji zapchanych odpływów,a co za tym idzie wody w aucie mojego znajomego,namówiłem go na powyższą, bardzo praktyczną modyfikację. Jego passat to model z 1997r. Zakupiłem cześci: 3B1 819 415 E B41 odrzutnik 79,83zł 3B1 819 447 B41 blacha zakrywająca 92,69zł 3B1 819 433 A 01C pokrywka 30,81zł Po wykonaniu "brudniejszej" części roboty(udrażnianie odpływów,czyszczenie,uszczelnianie) z wielkim zapałem zabraliśmy się za montaż nowych części. Na miejsce starego odrzutnika wody-nowy.Oczywiście obudowa filtra p/p musiała być najpierw zdemontowana. Teraz czas przyszedł na najbardziej spektakularną część-blachę zakrywającą...no i tu PORAŻKA !Za jasną-ciasną nie pasuje otwór zbiorniczka płynu hamulcowego...(zdjęcie nr1 i 2) Poczułem się trochę nieswojo-toż zapewniałem znajomego,że wszystko pasuje idelnie(czytając wypowiedzi na Forum).Postanowiłem,więc stanąć na wysokości zadania i wykorzystać jako-takie zdolności manualne,jakimi mnie obdarzył Najwyższy i coś z tym fantem zrobić. Na zdjeciach nr 3 i 4 efekt koniecznej przeróbki. Na koniec pytanie- jak to, więc jest z tym "pasuje idealnie"? Nie przeczę,że niektórzy koledzy nie musieli dokonywać wyżej wspomnianej przeróbki,nawiam tylko do wyjaśnienia tej małej zagadki. Może,powiedzmy do danego miesiąca, danego roku przeróbka jest konieczna,a od miesiąca, takiego i takiego, nie ? Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakpotrafi23 Zgłoś #34 Napisano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Koledzy, zaczynam swój projekt nad pokryciem komory silnika zaslepkami, plastikami i mam pytanie czy do silnika AHH w Passacie B5 mogę zastosować taką pokrywę na przepływomierz i filtr powietrza?(zaznaczona na czerwono.) Głównie to wszystko idzie spasować, ale czy jakieś mocowania w tym są czy na zaczepy się to montuje? jak na zaczepy to własnie czy w AHH będę miał takowe. Tą zaznaczona na żółto już zamówiłem i nie mam odwrotu, jakoś dopasuję ale tych czerwonych jest multum i nie wiem jak z ta dokładnie. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez polakpotrafi23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszeeek Zgłoś #35 Napisano 19 Sierpnia 2011 Zaczepów chyba nie będzie. W tym linku jest fajnie wykombinowane http://www.passatplus.de/umbauten/motorabdeckung/motorabdeckung.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakpotrafi23 Zgłoś #36 Napisano 2 Września 2011 (edytowane) Przyszła już obudowa upolowana za 60zł niedługo fotki jak to wyszło w montażu w silniku AHH Pierwsze i drugie foto zamontowane Trzecie foto pokazuje jaki odstęp zostaje pod pasem przednim bez dokręcania , tylko po włożeniu(nawet nie przykręcałem bo się trzyma ładnie) Czwarte pokazuje ile wystaje jeśli nie przygniecie się trochę węża do altka Edytowane 4 Września 2011 przez polakpotrafi23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #37 Napisano 5 Listopada 2011 Aktualne ceny: (sa też tam trzy kostki które nie dotyczą zmiany podszybia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #38 Napisano 16 Listopada 2011 ---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:37 ---------- [b'>bat67[/b] ;1514820]Kiedy mamy już zainstalowane podszybie demontujemy uszczelkę znajdującą się na przegrodzie komory (ta co idzie przez całą szerokość auta) Po czym wpychamy nową osłonę w otwór w podszybiu, Po czym uszczelkę którą chwilę wcześniej zdemontowaliśmy zakładamy z powrotem ściskając nią blachę komory grodziowej i plastikową osłonę Czy to oznacza, że za każdym razem chcąc zdjąć tą osłonę np. po to, żeby zmienić filtr kabinowy albo dostać się do komputera, trzeba demontować, a później nakładać tą uszczelkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #39 Napisano 16 Listopada 2011 Czy to oznacza, że za każdym razem chcąc zdjąć tą osłonę np. po to, żeby zmienić filtr kabinowy albo dostać się do komputera, trzeba demontować, a później nakładać tą uszczelkę ? Dokładnie tak:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #40 Napisano 19 Listopada 2011 Dokładnie tak Dlla użytkowników Fl-a Volkswagen również nie przewidział jakiegoś rozwiązania ? Bądź co bądź, co jakiś czas filtr trzeba zmienić, a i pewnie czasem też trochę posprzątać, bo odpływy zatkać bardzo łatwo, a coś niecoś zawsze się tam przedostanie chociażby przez kratki. Poważnie myślę nad dodaniem takiej modyfikacji, ale zastanawiam się, czy nie okaże się to lekko upierdliwe. A VW może być wszystko jedno, oni w serwisie sobie poradzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach