Skocz do zawartości
german21

Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR + LPG

Rekomendowane odpowiedzi

Tak tylko jak jesteś w Chorwacji i ci pompa paliwa właśnie siądzie to owe ,,0" może kosztować kilkaset euro nawet przy wykupionym ubezpieczeniu. To tak na marginesie i nie zmieniam juz tematu.:zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż - kto nie ryzykuje - ten nie jedzie :D

Dlatego mam ZERO, bo nie chciało mi się robic dodatkowych zabezpieczeń przed odpaleniem auta - kumasz teraz? :D Nic ci po zabezpieczeniach, skoro gośc przychodzi, odpala na LPG i samochód znika :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam starą instalację LPG i ona nie przewiduje awaryjnego odpalania na PB (INSTALACJA BIGAS SGIS). Ja mam temperature przełącznia ustawiona na 40C a miałem na 30C i to też nie ma wpływu na usterkę zalewania silnika.

 

Co do przeglądniecia odmy olejowej to sam to robię bo byłem u klilku mechaników i każdy mówił co innego: az do wymiany komputera ECU, wiążki przewodów, itp.

 

PS co do wymienionych czesci to dodam też że wymieniałem filtr paliwa i to też nie pomagało.

 

Jeśli zaś chodzi o pompę paliwa to jeżdzę już tak 2 lata i pompa nadal działa. Jeśli winna byłaby pompa to pewnie już by padła , nawet bym się ucieszył bo wkońcu wiedzialbym co to jest. Lałem też środek STP i dało to tylko efekt psychologiczny . Zatem zostaje tylko te podciśnienie. ale obecnie nie mam funduszy a bez nich nie ma sensu robierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no najgorsze, ze te podciśnienie weź i znajdź, cholera patrzyłem każdy wężyk osobno i lipa wszystko ladnie, wychodzi na to, ze bedzie trzeba na kilka dni te auto dac mechanikowi by je rozebral, ale do roboty też jakoś przecież trzeba jeździc ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śledzę wasze poczynania i również coś wymieniam , na razie lipa . Chyba to wada fabryczna , po kilku latach się sypie. Mój mechanik ręce rozkłada. Ja wymieniłem: przepustnicę- jest ok, odmę- była zepsuta, przepływka -ok, przewody ciśnieniowe -wymienione na nowe., ezektor był zapchany -wyczyściłem , czujnik cieczy - ok. Jeszcze przymierzam się do wymiany N80. By się nie k..., odpalam na awaryjnie na gazie. Sprawdzałem gaz, odłączałem - wykluczam winę gazu. Czy ktoś to naprawił? Proszę o info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś to naprawił? Proszę o info.

 

Patrz kilka stron wcześniej. Ja miałem uszkodzony przewód podciśnienia.Identyczne objawy jak wszyscy tu. Wymieniłem i auto śmiga jak nowe!!!!!!!!!!!!!

Podajesz, że czyściłeś ezektor. lord_kalina pisał, że czyszczenie niewiele pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewód podciśnienia i wszystko przy odmie wymieniłem. Ezektor po wyczyszczeniu chodzi jak powinien, zgodnie z kierunkami ruchu powietrza. Zdunvw czy nie wiesz jak powinien pracować poprawnie N80?U mnie po uruchomieniu po 1 minucie dopiero się załącza i może to powoduje nierówną pracę silnika.

 

---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

 

Wszystko przewody ciśnienia wymieniłem. Ezektor poprawnie pracuje zgodnie z kierunkami . Zdunvw czy możesz to napisz jak poprawnie pracować N80? U mnie po uruchomieniu silnika załącza się po 1 minucie.

 

---------- Post added at 11:23 ---------- Previous post was at 11:19 ----------

 

Wszystko przewody ciśnienia wymieniłem. Ezektor poprawnie pracuje zgodnie z kierunkami . Zdunvw czy możesz to napisz jak poprawnie pracować N80? U mnie po uruchomieniu silnika załącza się po 1 minucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wydaje dźwięk już od samego początku więc raczej pracuje od razu.Jednak jak się przyglądnąć schematom z poprzednich stron to ten zawór też jest połączony z przewodami podciśnienia wiec może gdzieś jednak ci łapie lewe powietrze na początku lub wręcz zaworek w ezektorze nie puszcza wcale powietrza na początku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to rozkładam ręcę, bo nie wiem czy to sens żeby zostawiać auto na dwa dni u mechanika by go całego rozbierał i sprawdzał co się da. Choć i tak teraz mnie znowu zaskoczyło auto, śmigam na benzynie a tu daje pedał gazu a tu zatkania dziury nic nic i nagle wruuuuuu i jedzie , radio same na CD mi się zaczelo sciszac w ogole nie wiem co sie dzieje, chyba w lato te auto zostanie sprzedane bo to już za fajne perypetie z dnia na dzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich prześledziłem ten cały wątek i mam nadzieje tam jak sugeruje zdunvw że to tylko przewód podciśnienia. A więc jeszcze nic nie wymieniałem zmalałem owy przewód i co okazuje się że to jest jakiś zwykły przewód żaden oryginalny i do tego pod trójnikiem nie ma u mnie żadnego zacisku?? Dziwne ale idąc dalej prześledziłem całą drogę tego przewodu i okazuje się że jest cały ale gdzieś mniej więcej w połowie zgięty w pół a sam przewód nie jest gumowy tylko strasznie twardy i sztywny i wiecie jak zgiąć taki to tak jak go zaślepić, w sumie to widać że go ktoś musiał zakładać bo wątpię że z fabryki vw taki wyszedł. A co do objawów tak jak u innych poranne odpalanie to udręka za pierwszym nie odpali zawsze dopiero za drugim zakręceniem. Poniżej dołączałam zdj. Problem pojawił się jakoś w połowie września?? Dodam że sekwencja moja ma już niespełna trzy latka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jakoś dziwny ten przewód .To że jest bez opaski znaczy, że już ktoś go wymieniała no jak widzę na foto dziwnie odstaje przy ezektorze. Może tam coś na lewo zasysać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc to może być powodem oporów z rana. Czy wystarczy zdjąć ten przewód i zatkać ten otwór w ezektorze i zaślepić i sprawdzić czy to może być przyczyną tak jak u Ciebie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś napisać jak wygląda ten ezektor i w którym miejscu się znajduję .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może mi ktoś napisać jak wygląda ten ezektor i w którym miejscu się znajduję .

 

 

zdjęcie i opis ezektora (suction pump) znjadzies parę stron wcześniej

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ciężko-odpala-po-dłuższym-postoju-1.8-ADR-LPG/page8?p=1493202&viewfull=1#post1493202

 

a miejsce jego jeszcze pare stron wczesniej radzę zajrzeć

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ciężko-odpala-po-dłuższym-postoju-1.8-ADR-LPG/page8?p=1492560&viewfull=1#post1492560

 

 

 

 

 

 

 

 

---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

 

Zastanawiam się czy te wężyki podciśnieniowe kiedyś nie wymienić na przewody od LPG wydają mi się one solidniejsze a na pewno lepsze niż na zdjęciu kolegi parę postów wyżej

Edytowane przez lord_kalina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jakoś dziwny ten przewód .To że jest bez opaski znaczy, że już ktoś go wymieniała no jak widzę na foto dziwnie odstaje przy ezektorze. Może tam coś na lewo zasysać

Więc to może być powodem oporów z rana. Czy wystarczy zdjąć ten przewód i zatkać ten otwór w ezektorze i zaślepić i sprawdzić czy to może być przyczyną tak jak u Ciebie??

 

Na początek spróbuj założyć opaskę aby go uszczelnić. Póżniej jak nie będzie zmian najlepiej wymień przewód na oryginalny lub jakis inny ale bardziej miękki lub testuj różne warianty jak ja to robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha no i panowie stało się, zatelepał się na amen.

Odpalilem po dwóch dniach bez jazdy, jak zawsze pfrpfrpfr zgasł .Drugi raz, to samo, trzeci to samo, a za czwartym ... już nie chciał odpalić i stoi bezczynnie na parkingu xD

 

sprawdzilem na vagu bledy z silnika i takie wywalilo, duzo nawet ich ;p

16514

18010

17536

17924 nie mam jak teraz opisac, bo spiesze sie do pracy a trzeba autobusem x.X może wiecie co w ich wypadku zrobić ;/ pozdro

Edytowane przez hpnoti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż po błędach wydaje się, że padła sonda lambda . Za niskie napięcie.No i Elektrozawór powietrza dolotowego.

 

Z wymianą sondy to bym się jednak wstrzymał bo bardzo często jest taki błąd gdy EGR jest zapchany sadzą co z kolei jest spowodowane złą dawką paliwa na początku a to jest spowodowane źle działającym czujnikiem temperatury cieczy--------czyli tzw. reakcja łańcuchowa.

 

Natomiast co do zaworu powietrza dolotowego to nie miałem z tym doświadczeń lecz czytałem w necie, że lubi się po prostu zapchać i też może utrudniać odpalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sonda dwa miesiące temu była sprawdzana i była wręcz w idealnym stanie, bo jak mówiłem chcialem ją wymienić , ale mechanicy po wymianie zauwazyli ze w ogole nie dalo efektow na odpalanie to cofneli się z wymianą ;] A 18010 ...akumulator na to wychodzi dziwne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam podobny problem a nawet taki sam jak wy dziewczyna posiada audi a4 b5 1.8 125 koni ADR chodzi na benzynie ale ma takie cos ze strzela jakby cos w filtrze powietrza tak cicho głuchy odgłos moze cos podpowiecie Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
często jest taki błąd gdy EGR jest zapchany sadzą
A gdzie w benzyniaku jest EGR, bo jeszcze nie widziałem :hmm

 

Sonda sondą, ale tu jest więcej poważniejszych usterek. Zawór N156 i jeszcze bląd 17536.

 

17924 - Zawór N156 wielogardzielowego przełączania kolektora ssącego - przerwa.

 

17536

bad17536.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności