zdunvw Zgłoś #221 Napisano 3 Listopada 2011 Tak tylko jak jesteś w Chorwacji i ci pompa paliwa właśnie siądzie to owe ,,0" może kosztować kilkaset euro nawet przy wykupionym ubezpieczeniu. To tak na marginesie i nie zmieniam juz tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #222 Napisano 3 Listopada 2011 No cóż - kto nie ryzykuje - ten nie jedzie Dlatego mam ZERO, bo nie chciało mi się robic dodatkowych zabezpieczeń przed odpaleniem auta - kumasz teraz? Nic ci po zabezpieczeniach, skoro gośc przychodzi, odpala na LPG i samochód znika :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #223 Napisano 3 Listopada 2011 Ja mam starą instalację LPG i ona nie przewiduje awaryjnego odpalania na PB (INSTALACJA BIGAS SGIS). Ja mam temperature przełącznia ustawiona na 40C a miałem na 30C i to też nie ma wpływu na usterkę zalewania silnika. Co do przeglądniecia odmy olejowej to sam to robię bo byłem u klilku mechaników i każdy mówił co innego: az do wymiany komputera ECU, wiążki przewodów, itp. PS co do wymienionych czesci to dodam też że wymieniałem filtr paliwa i to też nie pomagało. Jeśli zaś chodzi o pompę paliwa to jeżdzę już tak 2 lata i pompa nadal działa. Jeśli winna byłaby pompa to pewnie już by padła , nawet bym się ucieszył bo wkońcu wiedzialbym co to jest. Lałem też środek STP i dało to tylko efekt psychologiczny . Zatem zostaje tylko te podciśnienie. ale obecnie nie mam funduszy a bez nich nie ma sensu robierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #224 Napisano 4 Listopada 2011 no najgorsze, ze te podciśnienie weź i znajdź, cholera patrzyłem każdy wężyk osobno i lipa wszystko ladnie, wychodzi na to, ze bedzie trzeba na kilka dni te auto dac mechanikowi by je rozebral, ale do roboty też jakoś przecież trzeba jeździc ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys Zgłoś #225 Napisano 6 Listopada 2011 Śledzę wasze poczynania i również coś wymieniam , na razie lipa . Chyba to wada fabryczna , po kilku latach się sypie. Mój mechanik ręce rozkłada. Ja wymieniłem: przepustnicę- jest ok, odmę- była zepsuta, przepływka -ok, przewody ciśnieniowe -wymienione na nowe., ezektor był zapchany -wyczyściłem , czujnik cieczy - ok. Jeszcze przymierzam się do wymiany N80. By się nie k..., odpalam na awaryjnie na gazie. Sprawdzałem gaz, odłączałem - wykluczam winę gazu. Czy ktoś to naprawił? Proszę o info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #226 Napisano 6 Listopada 2011 Czy ktoś to naprawił? Proszę o info. Patrz kilka stron wcześniej. Ja miałem uszkodzony przewód podciśnienia.Identyczne objawy jak wszyscy tu. Wymieniłem i auto śmiga jak nowe!!!!!!!!!!!!! Podajesz, że czyściłeś ezektor. lord_kalina pisał, że czyszczenie niewiele pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys Zgłoś #227 Napisano 6 Listopada 2011 Przewód podciśnienia i wszystko przy odmie wymieniłem. Ezektor po wyczyszczeniu chodzi jak powinien, zgodnie z kierunkami ruchu powietrza. Zdunvw czy nie wiesz jak powinien pracować poprawnie N80?U mnie po uruchomieniu po 1 minucie dopiero się załącza i może to powoduje nierówną pracę silnika. ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:15 ---------- Wszystko przewody ciśnienia wymieniłem. Ezektor poprawnie pracuje zgodnie z kierunkami . Zdunvw czy możesz to napisz jak poprawnie pracować N80? U mnie po uruchomieniu silnika załącza się po 1 minucie. ---------- Post added at 11:23 ---------- Previous post was at 11:19 ---------- Wszystko przewody ciśnienia wymieniłem. Ezektor poprawnie pracuje zgodnie z kierunkami . Zdunvw czy możesz to napisz jak poprawnie pracować N80? U mnie po uruchomieniu silnika załącza się po 1 minucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #228 Napisano 6 Listopada 2011 u mnie wydaje dźwięk już od samego początku więc raczej pracuje od razu.Jednak jak się przyglądnąć schematom z poprzednich stron to ten zawór też jest połączony z przewodami podciśnienia wiec może gdzieś jednak ci łapie lewe powietrze na początku lub wręcz zaworek w ezektorze nie puszcza wcale powietrza na początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #229 Napisano 6 Listopada 2011 Ja to rozkładam ręcę, bo nie wiem czy to sens żeby zostawiać auto na dwa dni u mechanika by go całego rozbierał i sprawdzał co się da. Choć i tak teraz mnie znowu zaskoczyło auto, śmigam na benzynie a tu daje pedał gazu a tu zatkania dziury nic nic i nagle wruuuuuu i jedzie , radio same na CD mi się zaczelo sciszac w ogole nie wiem co sie dzieje, chyba w lato te auto zostanie sprzedane bo to już za fajne perypetie z dnia na dzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson221800 Zgłoś #230 Napisano 6 Listopada 2011 Witam wszystkich prześledziłem ten cały wątek i mam nadzieje tam jak sugeruje zdunvw że to tylko przewód podciśnienia. A więc jeszcze nic nie wymieniałem zmalałem owy przewód i co okazuje się że to jest jakiś zwykły przewód żaden oryginalny i do tego pod trójnikiem nie ma u mnie żadnego zacisku?? Dziwne ale idąc dalej prześledziłem całą drogę tego przewodu i okazuje się że jest cały ale gdzieś mniej więcej w połowie zgięty w pół a sam przewód nie jest gumowy tylko strasznie twardy i sztywny i wiecie jak zgiąć taki to tak jak go zaślepić, w sumie to widać że go ktoś musiał zakładać bo wątpię że z fabryki vw taki wyszedł. A co do objawów tak jak u innych poranne odpalanie to udręka za pierwszym nie odpali zawsze dopiero za drugim zakręceniem. Poniżej dołączałam zdj. Problem pojawił się jakoś w połowie września?? Dodam że sekwencja moja ma już niespełna trzy latka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #231 Napisano 6 Listopada 2011 No jakoś dziwny ten przewód .To że jest bez opaski znaczy, że już ktoś go wymieniała no jak widzę na foto dziwnie odstaje przy ezektorze. Może tam coś na lewo zasysać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson221800 Zgłoś #232 Napisano 6 Listopada 2011 Więc to może być powodem oporów z rana. Czy wystarczy zdjąć ten przewód i zatkać ten otwór w ezektorze i zaślepić i sprawdzić czy to może być przyczyną tak jak u Ciebie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #233 Napisano 6 Listopada 2011 Może mi ktoś napisać jak wygląda ten ezektor i w którym miejscu się znajduję . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #234 Napisano 6 Listopada 2011 (edytowane) Może mi ktoś napisać jak wygląda ten ezektor i w którym miejscu się znajduję . zdjęcie i opis ezektora (suction pump) znjadzies parę stron wcześniej http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ciężko-odpala-po-dłuższym-postoju-1.8-ADR-LPG/page8?p=1493202&viewfull=1#post1493202 a miejsce jego jeszcze pare stron wczesniej radzę zajrzeć http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/88452-Ciężko-odpala-po-dłuższym-postoju-1.8-ADR-LPG/page8?p=1492560&viewfull=1#post1492560 ---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:17 ---------- Zastanawiam się czy te wężyki podciśnieniowe kiedyś nie wymienić na przewody od LPG wydają mi się one solidniejsze a na pewno lepsze niż na zdjęciu kolegi parę postów wyżej Edytowane 6 Listopada 2011 przez lord_kalina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #235 Napisano 6 Listopada 2011 No jakoś dziwny ten przewód .To że jest bez opaski znaczy, że już ktoś go wymieniała no jak widzę na foto dziwnie odstaje przy ezektorze. Może tam coś na lewo zasysać Więc to może być powodem oporów z rana. Czy wystarczy zdjąć ten przewód i zatkać ten otwór w ezektorze i zaślepić i sprawdzić czy to może być przyczyną tak jak u Ciebie?? Na początek spróbuj założyć opaskę aby go uszczelnić. Póżniej jak nie będzie zmian najlepiej wymień przewód na oryginalny lub jakis inny ale bardziej miękki lub testuj różne warianty jak ja to robiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #236 Napisano 10 Listopada 2011 (edytowane) hahaha no i panowie stało się, zatelepał się na amen. Odpalilem po dwóch dniach bez jazdy, jak zawsze pfrpfrpfr zgasł .Drugi raz, to samo, trzeci to samo, a za czwartym ... już nie chciał odpalić i stoi bezczynnie na parkingu sprawdzilem na vagu bledy z silnika i takie wywalilo, duzo nawet ich ;p 16514 18010 17536 17924 nie mam jak teraz opisac, bo spiesze sie do pracy a trzeba autobusem x.X może wiecie co w ich wypadku zrobić ;/ pozdro Edytowane 10 Listopada 2011 przez hpnoti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #237 Napisano 10 Listopada 2011 Cóż po błędach wydaje się, że padła sonda lambda . Za niskie napięcie.No i Elektrozawór powietrza dolotowego. Z wymianą sondy to bym się jednak wstrzymał bo bardzo często jest taki błąd gdy EGR jest zapchany sadzą co z kolei jest spowodowane złą dawką paliwa na początku a to jest spowodowane źle działającym czujnikiem temperatury cieczy--------czyli tzw. reakcja łańcuchowa. Natomiast co do zaworu powietrza dolotowego to nie miałem z tym doświadczeń lecz czytałem w necie, że lubi się po prostu zapchać i też może utrudniać odpalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #238 Napisano 10 Listopada 2011 Sonda dwa miesiące temu była sprawdzana i była wręcz w idealnym stanie, bo jak mówiłem chcialem ją wymienić , ale mechanicy po wymianie zauwazyli ze w ogole nie dalo efektow na odpalanie to cofneli się z wymianą ;] A 18010 ...akumulator na to wychodzi dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malizna80 Zgłoś #239 Napisano 11 Listopada 2011 Witam koledzy mam podobny problem a nawet taki sam jak wy dziewczyna posiada audi a4 b5 1.8 125 koni ADR chodzi na benzynie ale ma takie cos ze strzela jakby cos w filtrze powietrza tak cicho głuchy odgłos moze cos podpowiecie Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #240 Napisano 11 Listopada 2011 często jest taki błąd gdy EGR jest zapchany sadzą A gdzie w benzyniaku jest EGR, bo jeszcze nie widziałem :hmm Sonda sondą, ale tu jest więcej poważniejszych usterek. Zawór N156 i jeszcze bląd 17536. 17924 - Zawór N156 wielogardzielowego przełączania kolektora ssącego - przerwa. 17536 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach