sZuw4X Zgłoś #41 Napisano 27 Sierpnia 2011 Audi i VW to to samo więc powinno chyba działać. Mr. X mam jeszcze do Ciebie jedno pytanie na schemacie nie było bezpiecznika do styku 30a ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #42 Napisano 28 Sierpnia 2011 Mr. X mam jeszcze do Ciebie jedno pytanie na schemacie nie było bezpiecznika do styku 30a ? z tego co pamiętam nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #43 Napisano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) Z jakiego innego miejsca można podpiąć sygnał że są włączone światła do przekażnika bo już nie mam koncepcji czemu mi te spryskiwacze nie działają.Sprawdzałem wszystko jeszcze raz i mostkiem pompka zadziała, kable na 100% są dobrze podpięte,może sterownik od świateł mam walnięty (poziomowanie działa nie mam błędów) Jeśli ktoś by sprawdził co się pojawia na styku 13 w sterowniku byłbym wdzięczny. U mnie jest 12,2v dodatni potencjał,i się nie zmienia czy światła są włączone czy wyłączone. dzięki Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez Vittoriok dopis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #44 Napisano 1 Września 2011 Jeśli ktoś by sprawdził co się pojawia na styku 13 w sterowniku byłbym wdzięczny. O który styk Ci chodzi i w którym sterowniku? Za sterowanie spryskiwaczami (pompką) odpowiedzialny jest przekaźnik 603 (192 lub 389). Samopoziomowanie nic do tego nie ma!! Na styku 9 w przekaźniku (56) powinien pojawić się prąd, po włączeniu świateł. Działa na zasadzie cewki. Włączone światła, jest prąd na styku 9, zwarta cewka, można uruchomić pompkę. Zawsze możesz na styk 9 puścić plus np z z 30. Wtedy powinna działać zawsze pompka, niezależnie od tego czy masz włączone czy wyłaczone światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #45 Napisano 6 Września 2011 No właśnie ,jak to jest? W Borze 2000r jest zależność : 1.Włączone światła 2.Co 3-sprysk szyb 3.Tylko podczas jazdy ,powyżej 40km/H (SPRAWDZIŁEM!!! -na postoju nie działa!). Jak się to ma do Passata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #46 Napisano 7 Września 2011 No właśnie ,jak to jest? W Borze 2000r jest zależność : 1.Włączone światła w Pasku też muszą być włączone 2.Co 3-sprysk szyb tutaj za każdym razem jeśli przez chwilę przytrzyma się pociągniętą manetkę spryskiwaczy 3.Tylko podczas jazdy ,powyżej 40km/H (SPRAWDZIŁEM!!! -na postoju nie działa!). a tutaj na postoju można spryskiwać reflektory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #47 Napisano 7 Września 2011 Bartosz No to w sumie nie dziwię się frustracji ludzi .którym zbiornik z płynem szybko "sprząta". W G4/Borze mądrzejszy patent (nie działa <40km/h)-na postoju nie "wypróżni". Druga sprawa ,nie sprawdzałem czy długie czymanie uruchomi sprysk (jak sprawdzę ,dam znać). dzięki za odp. Pozdrówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #48 Napisano 7 Września 2011 długie czymanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #49 Napisano 7 Września 2011 No to w sumie nie dziwię się frustracji ludzi .którym zbiornik z płynem szybko "sprząta". a ja tak jak kogoś stać na auto z wypasem jakim jest xenon to tym bardziej powinno być stać na płyn do spryskiwaczy, poza tym jak się cyka po trochu na szybę to spryski lamp się nie uruchomią więc ja nie widzę problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #50 Napisano 17 Września 2011 No właśnie ,jak to jest? W Borze 2000r jest zależność : 3.Tylko podczas jazdy ,powyżej 40km/H (SPRAWDZIŁEM!!! -na postoju nie działa!). Jakim cudem ? Przecież schemat instalacji sprysków bory/golfa jest identyczny jak u was w passacie, przekaźniki można stosować zamiennie a do żadnego z nich nie jest zapięty ani can ani sygnał galla wiec jakim cudem ? Tak samo z załączeniem pompki wysokociśnieniowej, wystarczy przytrzymać dłużej niż 3 sekundy i ona się załącza, nie co 3 sprysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #51 Napisano 18 Września 2011 Witam SPRYSKI LAMP DZIAŁAJĄ!! znalazłem na forum audi opis że można sygnał włączonych świateł wziąć ze styku 11 pod wyłącznikiem świateł i tak zrobiłem na próbę i nareszcie spryski działają, i teraz mam zbędny przekaźnik 603 który jest dobry bo sprawdzałem. Sterownik poziomowania który mam zamontowany jest jakiś felerny i przez to nie działały spryskiwacze,choć jak miernikiem sprawdzałem to podaje on 12v zarówno jak są światła włączone czy nie. pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #52 Napisano 19 Września 2011 Sterownik poziomowania który mam zamontowany jest jakiś felerny i przez to nie działały spryskiwacze,choć jak miernikiem sprawdzałem to podaje on 12v zarówno jak są światła włączone czy nie.pozdrowionka Uparłeś się tego sterownika poziomowania. Sterownik poziomowania (jak sam napisałeś) jest od poziomowania. Powiedz mi co ma ten strownik do sprysków? Może dowiem się coś nowego i gdzie łapałeś te 12 V (w sterowniku jest 20 wejść/wyjść). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #53 Napisano 19 Września 2011 Uparłeś się tego sterownika poziomowania. Sterownik poziomowania (jak sam napisałeś) jest od poziomowania.Powiedz mi co ma ten strownik do sprysków? Może dowiem się coś nowego i gdzie łapałeś te 12 V (w sterowniku jest 20 wejść/wyjść). Wojtku ja jednak obstawiam, że Vito'wi chodzi nie o sterownik poziomowania lecz o potencjometr ręcznej regulacji zasięgu reflektorów tylko nazwał go tak jak nazwał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #54 Napisano 19 Września 2011 Witam mi chodzi o 4Z7 907 357 - sterownik regulacji zasięgu reflektorów i z niego idzie ze styku nr.13 kabel do styku nr.56 w przekaźniku 603 lub 389 wycieraczek i powinno po włączeniu świateł dawać 12-13v.U mnie sterownik regulacji jest jakiś felerny choć poziomowanie mi działa i przez niego nie działały mi spryskiwacze lamp.Dopiero po połączeniu jak pisałem wyżej działają mi spryskiwacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #55 Napisano 19 Września 2011 Witam mi chodzi o 4Z7 907 357 - sterownik regulacji zasięgu reflektorów i z niego idzie ze styku nr.13 kabel do styku nr.56 w przekaźniku 603 lub 389 wycieraczek i powinno po włączeniu świateł dawać 12-13v.U mnie sterownik regulacji jest jakiś felerny choć poziomowanie mi działa i przez niego nie działały mi spryskiwacze lamp.Dopiero po połączeniu jak pisałem wyżej działają mi spryskiwacze. Kolego tak się składa, że z pinu 13 sterownika samopoziomowania idzie sygnał na czujnik prędkości (gala), nie mam pojęcia czy ma to coś wspólnego ze spryskami lamp czy nie aczkolwiek ja nie mając samopoziomowania (czyli również także tegoż sterownika) posiadałem spryskiwacze reflektorów, które działały prawidłowo również na postoju, a zasilanie na przekaźnik szedł z regultora ręcznego zasięgu reflektorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #56 Napisano 19 Września 2011 (edytowane) To wychodzi że źle miałem podłączone,jak robiłem samopoziomowanie to wywnioskowałem że ze sterownika poziomu lamp idzie z 13 pinu sygnał załączonych lamp i tek zrobiłem.Potem poszukam z którego postu to wywnioskowałem,jest też schemat w pierwszym poście i tam też jest napisane NASTAWNIK ZASIĘGU ŚWIATEŁ i to mnie też zmyliło że tak połączyłem. edycja: Mój błąd był że tak podłączone miałem ale już poprawiłem i ważne że działa tylko nie potrzebnie kupowałem drugi przekaźnik 603 i prób prze złym połączeniu i nerwów moich. Dzięki za oświecenie jednak trzeba mi było czytać bardziej uważnie to bym połączył dobrze. Edytowane 19 Września 2011 przez Vittoriok dopis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #57 Napisano 19 Września 2011 (edytowane) jest też schemat w pierwszym poście i tam też jest napisane NASTAWNIK ZASIĘGU ŚWIATEŁ i to mnie też zmyliło że tak połączyłem. nastawnik zasięgu świateł to jest właśnie porętło ręcznej regulacji zasięgu reflektorów poza tym jak tak dokładnie czytałeś opis to powinieneś wyczytać, że przewód podłączony powinien być przy wtyczce nastawnika zasięgu świateł E102 o oznaczeniu T6i na pozycji 4 Edytowane 19 Września 2011 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #58 Napisano 20 Października 2011 jak by komuś brakowało przekaźnika do tych sprysków to mam na sprzedaż nowy nr 192. pisać na pW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #59 Napisano 20 Października 2011 jak by komuś brakowało przekaźnika do tych sprysków to mam na sprzedaż nowy nr 192. pisać na pW Ale trzeba mieć jeszcze czujnik deszczu żeby go zastosować:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #60 Napisano 21 Października 2011 nie trzeba mieć ale ten przekaźnik jest juz zbudowany pod ten czujnik, ja nie mam czujnika i działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach