PIAST Zgłoś #221 Napisano 7 Czerwca 2015 Widze po opisie ze juz masz nowszy typ silnika, raczej ta wade wyeliminowali jak pekajaca glowica, a moze chlodnica spali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #222 Napisano 7 Czerwca 2015 Jedynie po odkręceniu korka uchodzi duże ciśnienie i bulgocze Jesli robisz to na rozgrzanym motorze to raczej nic dziwnego w tym nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono Zgłoś #223 Napisano 7 Czerwca 2015 Jesli robisz to na rozgrzanym motorze to raczej nic dziwnego w tym nie ma. Porównując to do sprawnego motoru, to w sprawnym jest psyknięcie a w moim jak podczas erupcji wulkanu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnypepelos Zgłoś #224 Napisano 7 Czerwca 2015 simono czy twardnieją Ci węże układu chłodzenia po jeździe lub przygazowaniu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #225 Napisano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Porównując to do sprawnego motoru, to w sprawnym jest psyknięcie a w moim jak podczas erupcji wulkanu Nie wiem, ja sie nie znam. Ale jakbys mial za duze cisnienie to przeciez by ci wyrzucalo plyn przez korek. Teraz jak wymieniles korek to sprawdz czy dalej wyrzuca plyn jak tak to wiadomo jak nie to widocznie takie cisnienie jest dopuszczalne. czy twardnieją Ci węże układu chłodzenia po jeździe lub przygazowaniu?? Twardniec to zawsze bede bo gdzies to nadcisnienie sie musi podziac, pytanie czy nie puchna lub tez czy nie sa tak twarde ze nie da rady scisnac. Edytowane 7 Czerwca 2015 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #226 Napisano 28 Czerwca 2015 Porównując to do sprawnego motoru, to w sprawnym jest psyknięcie a w moim jak podczas erupcji wulkanu No i jak sie sprawa zakonczyla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono Zgłoś #227 Napisano 29 Czerwca 2015 Jeszcze się nie zakończyła, bo chwilowo nie mam dostępnego zapasowego auta żebym mógł zostawić paszczaka u mechanika. Dodatkowo od tamtej pory nie ubyło ani milimetra w zbiorniczku bo jeździłem delikatnie i temperatury otoczenia trochę niższe były. Może w przyszłym tygodniu odstawie do naprawy, to dam znać czy chłodniczka, uszczelka czy cos gorszego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #228 Napisano 13 Lipca 2015 Panowie w ubiegłym miesiącu kupiłem b7 z 2010 roku 2.0 tdi common rail. Od razu po zakupie uzupełniłem płyn chłodniczy który był poniżej kreski min, a dzisiaj znowu pojawił się komunikat o braku płynu , czyli w ciągu 3 tyg poziom płynu spadł z max do min. Pod silnikiem plamy nie widać. Czy w passatach b7 wyeliminowano problem pęknięć głowicy? Czy nadal padają uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #229 Napisano 13 Lipca 2015 Uzupelniles do max? Na zimnym, po odkreceniu korka plyn wraca do jakiegos sensownego poziomu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #230 Napisano 13 Lipca 2015 Niestety możliwe że to moja wina, bo po kupnie auta z przyzwyczajenia uzupełniłem płyn borygo zamiast g12... Głupi ja. Kuebk dzisiaj daleje g12 i zobaczymy co będzie się działo. Chciałem tylko wiedzieć czy mam czego się bać jeśli chodzi o problemy passatow b6 z glowicami i uszczelka... Przeglądając internet znalazłem tylko 1 przypadek uciekajego płynu w b7 i problem wyeliminowano w aso wymieniając korek zbiorniczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #231 Napisano 13 Lipca 2015 Powinno byc zalane G13. Co do pekajacych glowic to nie natknalem sie na taki problem, natomiast jesli chodzi o walnieta uszczelke to na tym forum bylo juz kilka takich przypadkow - kojarze ze co u niektorych nawet dwukrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #232 Napisano 13 Lipca 2015 Często pompa wody puszcza, u mnie to było. Wiem, że trochę rozbierania ale warto zajrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #233 Napisano 13 Lipca 2015 Często pompa wody puszcza, u mnie to było. Wiem, że trochę rozbierania ale warto zajrzeć. Jeśli chodzi o pompę wody to zgadza się, że przepuszcza. Wtedy jest widoczny wyciek w dolnej części obudowy rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #234 Napisano 13 Lipca 2015 (edytowane) Jeśli chodzi o pompę wody to zgadza się, że przepuszcza. Wtedy jest widoczny wyciek w dolnej części obudowy rozrządu. dokładnie pompę radzę sprawdzić - wyciek nie wygląda imponująco bo jest tam temperatura - co wiadomo płyn odparuje i ruch powietrza od paska i rolek - szybko schnie. Mój przykład na fotce. Edytowane 13 Lipca 2015 przez mruku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #235 Napisano 13 Lipca 2015 Dzięki wielkie za podpowiedzi. Dużo mi pomogły. Szczęście w nieszczęściu, że dokładnie za 2 tyg jestem umówiony na wymianę rozrządu, to poproszę żeby mi zerknęli na pompę od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #236 Napisano 14 Lipca 2015 2 tyg jestem umówiony na wymianę rozrządu, to poproszę żeby mi zerknęli na pompę od razu. Lepiej od razu wymień pompę przy wymianie rozrządu niż za jakiś czas ponownie do tego tematu powracać. Zaoszczędzisz czas i pieniądze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #237 Napisano 14 Lipca 2015 Lepiej od razu wymień pompę przy wymianie rozrządu niż za jakiś czas ponownie do tego tematu powracać. Zaoszczędzisz czas i pieniądze A jeśli nie będzie wykazywała żądnych wad czy oznak zużycia? Warto mimo to wymieniać? Podpowiedzcie proszę świeżemu koledze :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #238 Napisano 14 Lipca 2015 Oczywiscie ze warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #239 Napisano 14 Lipca 2015 nawet jest bardzo zalecane wymienić pompę wraz z paskiem i rolkami :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszalek Zgłoś #240 Napisano 14 Lipca 2015 Ok dzięki :-) W takim razie wiem już co robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach